- File
Олександр
Бухгалтер
- Considering positions:
- Бухгалтер, Спеціаліст з інвентаризації
- City:
- Ternopil
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13083946/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місце проживання:
Сімейний стан:
Телефон:
e-mail:
Дата народження:
Тернопільська обл., м.Кременець, вул.С.Петлюри, буд.12, кв.39
одружений (троє дітей)
моб. [
[
12.03.1984р
Мета пошуку роботи: економіст.
Робота:
• З лютого 2022р. до березня 2023 р.працював в Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії ім.Тараса Шевченка на посаді бухгалтера.
• З липня 2021р. по листопад 2021р. працював директором Кременецького відділення Першої Всеукраїнської Кредитної Спілки.
• З вересня 2019р. по березень 2021р. працював фахівцем 1-ої категорії з персонального обслуговування базового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу відділення “Кременецьке” АТ “Альфа Банк”.
• З листопада 2012р. по березень 2019р. працював головним економістом Кременецького відділення “Райффайзен банк Аваль”.
• З вересня 2011р. по листопад 2012р. працював економістом Кременецького відділення ПАТ “Укрсоцбанк”.
• З листопада 2006р. по серпень 2011р. працював менеджером по роботі з малим бізнесом Кременецького відділення ПАТ КБ “Надра”.
Освіта:
2005-2007 рр — Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “банківська справа”.
1999-2005 рр- Кременецький обласний гуманітарно- педагогічний інститут ім.Т.Г. Шевченка, спеціальність “Вчитель образотворчого мистецтва, етики та естетики. Методист з виховної роботи”.
1991- 1999 рр. Кременецька загальноосвітня школа 1-3 ступенів №5.
Професійні навики:
• добре володію ПК (пакет програм MS Office, графічні редактори, електронна пошта, інтернет, спеціалізовані банківські програми); вільний користувач офісної техніки. Деякі навички у програмі 1с.
Трудова діяльність:
- бухгалтер по розробленні калькуляцій і надання платних послуг: оренда приміщень, плати за навчання, оренди автотранспорту; облік, нарахування і контроль квартплати жильцям, які проживають в гуртожитках; нарахування і виплата стипендій студентам. Ведення обліку, прийом та контроль пільгових категорій студентів на отримання стипендії. Формування та зшивання документів до архіву.
- Обслуговування фізичних осіб (відкриття зарплатних карток, оформлення депозитів та карткових кредитів)
-Кредитування суб'єктів підприємницької діяльності фізичних та юридичних осіб (мікрокредитування, автокредити, іпотека, беззаставні кредити, карткові кредити, овердрафти, банківські гарантії) — консультація клієнта, проведення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнта, підготовка пакету документів на кредитний комітет, підписання договорів, видача та супровід кредиту.
- Відкриття поточних рахунків юридичним особам та суб'єктам підприємницької діяльності;
- Оформлення договорів обслуговування банківського рахунку, Клієнт-банк та додаткових угод.
- Виконання функцій контролера, проплата клієнтських документів (платіжні доручення), контроль ведення документів дня;
- Досвід роботи з людьми (обслуговування клієнтів).
- Згідно посадових обов'язків здійснював операції по реструктуризації та погашенню кредитів по доведених ЦО продуктах.
- Моніторинг проблемних активів. Інформування клієнтів про прострочену заборгованість.
- Формування та надання керівництву і відповідним підрозділам Банку звітів.
- Консультування клієнтів в телефонному режимі по загальним питанням;
- Вирішення спірних питань і владнання конфліктних ситуацій в команді з спеціалістами відділення.
- Підготовка аргументованих відповідей на письмові звернення клієнтів.
-Участь у тренінгах «Искусство впечатлять».
Ділові якості:
• Відповідальність, наполегливість, порядність, працелюбність, неконфліктність, енергійність, швидко адаптуюся в колективі, в нових умовах.
•
Особисті якості:
• Пунктуальність, сумлінність, цілеспрямованість, старанність, ввічливість, аналітичний склад розуму, швидко опановую новий матеріал, володію організаторськими здібностями, вміння переконувати і приймати рішення в складних ситуаціях, бажання працювати та навчатися.
• Маю наступні менеджерські якості:
• Здатність чітко бачити й формулювати мету й завдання.
• Конкретність у постановці завдання й контроль його своєчасного виконання.
• Уміння працювати на кінцевий результат;
• Здатність організувати чітку й безконфліктну роботу.
Додаткові відомості:
Вільно володію українською та російською мовами, англійською на початковому рівні.
Similar candidates
-
Бухгалтер, обліковець, діловод, менеджер
Ternopil -
Бухгалтер
Ternopil, Zbarazh, Remote -
Бухгалтер
50000 UAH, Ternopil, Remote -
Помощник бухгалтера
Ternopil -
Бухгалтер
Ternopil -
Економіст, помічник бухгалтера, керівник середньої ланки
Ternopil