• File

Олександр

Регіональний менеджер

Considering positions:
Регіональний менеджер, Адміністратор, Спеціаліст з документообігу
Age:
37 years
City:
Kamianets-Podilskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Малисник Олександр Миколайович

Дата народження: 16.03.1988
Місто: Кам’янець - Подільський
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Регіональний представник в аграрному секторі.
Освіта:
Вересень 2006 р. – травень 2012 р., Кам’янець – Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець - Подільський, факультет «Історичний», спеціальність «Політологія», диплом магістра (денна форма навчання).
Вересень 2008 р. – травень 2012 р., Національний університет державної податкової служби України, м. Ірпінь, факультет «Економічний», спеціальність «Облік і аудит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Торговий представник
Вересень 2012 р. – червень 2012 р. дистриб’юторська компанія «ГофроПак», м. Хмельницький.
Функціональні обов’язки:
– взаємодія з клієнтською базою;
– презентація товарів, послуг, пошук нових клієнтів;
– надання документальної звітності про виконані роботи, дебіторський розрахунок.
Адміністратор:
серпень 2012 р. – березень 2017 р. Готельний комплекс «Тарас Бульба», м. Кам’янець – Подільський.
травень 2020 р. – квітень 2025 р. Готельний комплекс « Садиба Тарас Бульба», с. Устя. Кам’янець – Подільський р-н., Хмельницька обл.
Функціональні обов’язки:
– розподіл обов’язків серед персоналу;
– ведення прямих переговорів з клієнтами;
– планування графіків роботи;
– контроль якості сервісу;
– взаємодія з постачальниками;
– вирішення конфліктних ситуацій
– підтримка і мотивація персоналу;
– документообіг.
Професійні навички:
– володію комп’ютером;
– навички ведення договірної роботи;
– уміння проводити переговори;
– навички ведення роботи з клієнтами;
– досвід в сфері продажу товарів і послуг;
– досвід в роботі з персоналом;
– навички складання графіків, планів роботи;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська, німецька – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: люблю активний відпочинок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: