Resume from May 4, 2021 PRO

Василь

Unity developer (trainee)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

3D artist generalist

from 08.2016 to now (7 years 9 months)
Самозайнятий у CGI, Тернопіль (CGI)

Реалізація проектів в команді. Організація роботи над проектами. Створення та впровадження виробничих процесів та пайплайну, а саме:
- планування етапів розробки
- виявлення вузьких місць в роботі
- контроль виконання
- полігональне 3d моделювання та візуалізація
- пошук та виправлення помилок
- оптимізація технічних процесів
- написання скриптів Python

Дизайнер

from 05.2016 to 05.2020 (4 years)
Тригліф (фасадний декор), Тернопіль (Будівельні матеріали)

- робота в команді
- 3d реконструкція з фото
- створення дизайну, в основному - класична архітектура
- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація класичної архітектури
- розрахунок вартості та ведення складського обліку

Дизайнер

from 08.2008 to 08.2012 (4 years)
Фаблика меблів Нова, Тернопіль (меблева продукція)

- полігональне 3d моделювання
- архітектурна візуалізація, в основному меблі та предмети інтер'єру.
- поліграфічний дизайн, виготовлення буклетів та каталогів

Education

Інститут Економіки і Підприємництва

Фінанси, фінансист, Тернопіль
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

Unity Adobe Photoshop Blender Python Adobe Illustrator Autodesk 3ds Max Adobe Substance 3D Painter CorelDRAW IDE Adobe Agisoft PhotoScan Adobe InDesign PyCharm

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — average

Additional information

Самоосвіта
Будучи палким поціновувачем комп'ютерних ігор та маючи безпосередній зв’язок з комп'ютерною графікою, вирішив більш ґрунтовно вивчити процес їхнього створення. Основним джерелом інформації стали курс по Unity та Lumberyard, розібрався у інтерфейсі, створенні ігрової механіки, освоїв базові знання з С#, що потрібно було для виконання самостійних практичних завдань курсу. Під час освоєння Unity та Lumberyard максимально корисним стало використання уже відомих мені інструментів таких, як Blender та Photoshop.
Самостійно (youtube, stackoverflow, reddit) отримав базові знання з мови програмування Python. Поглиблював їх на практиці та успішно застосовував у комерційних проектах. На сьогодні в ознайомчих цілях пройшов декілька онлайн курсів по ML, у пошуках можливих варіантів використати у своєму пайплайні.

Hard skills
- розуміння та навички роботи з PBR шейдингом (Metal/Roughness та Specular/Glossiness Workflows)
- знання тонкостей роботи з векторною та растровою графікою
впровадження та вирішення нетривіальних задач з векторами, лінійної алгебри і тд.
- написання власних додаткових інструментів для оптимізації поточних задач (Python)
- вміння самостійно вирішувати не типові завдання. Шляхом пошуку в інтернеті, на тематичних форумах і т.д.
- знання англ. мови на рівні спілкування в інтернет-спільнотах, тематичних форумах, пошуку потрібної технічної інформації

Soft skills
- відповідально ставлюсь до поставленої задачі
- самонавчання, як в процесі роботи так і у вільний час
- вміння працювати з різними людьми
- спокійно ставлюсь до критики, та правок в роботі
- дисциплінований та охайний

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: