• File

Світлана

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Регіональний менеджер, Директор з продажу, Клієнт-менеджер
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Цібульська Світлана Олексіївна

Україна 03067, м. Київ, пр. Корольова 2а, кв.73
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета отримати позицію в сфері продажів, де зможу застосувати свій досвід у В2В сегменті, аналітиці ринку, роботі з клієнтами.

Освіта:

Національний Авіаційний Університет

-Національний Авіаційний Університет, м. Київ здобула базову вищу освіту за спеціальністю “Правознавець”, кваліфікація бакалавр з права.
-Національний Авіаційний Університет, м. Київ здобула повну вищу освіту за спеціальністю “Правознавець” кваліфікація юрист (середній бал 4.3)

Інститут підготовки кадрів промисловості

01.02.2023 по 28.03.2025

28.09.2021-01.02.2023

10.09.2012-01.08.2021

Інститут підготовки кадрів промисловості -отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації працівників кадрових служб та менеджерів із персоналу.

ТОВ «ППЦ» АРІС начальник відділу збуту.
Підвищили до начальника відділу збуту.
Здійснювання активних продажів на ринку B2B: від консультацій, ідентифікації клієнта до підписання договорів, видачі карток та запуску по внутрішній системі компанії Аналізувала потреби контрагентів та ініціювала проекти по відкриттю нових партнерських АЗС в Україні. Розробляла стратегії продажів, оцінювала потреби клієнтів. Ініціювала вихід компанії на нові ринки (Молдова, Туреччина). Проводила аналіз потреб існуючих і потенційних клієнтів для ефективного просування послуг компанії. Підтримка нових партнерських проектів на території України. Контролювала дебіторську заборгованість та розробляла заходи для її скорочення. Регулярне спілкування з клієнтами, щоб підтримувати високий рівень задоволення та лояльності клієнтів.

ТОВ «ППЦ» АРІС менеджер зі збуту.
Основні обов’язки: Активні продажі на ринку B2B. Повний цикл продажів: консультація з клієнтів, підписання договорів, видача карток, запуск у систему компанії. Консультація клієнтів щодо замовлення бортових приладів для оплати доріг, а також продажу дизельного пального та Adblu. Проведення переговорів, організація презентацій компанії та її послуг. Оперативне вирішення екстрених ситуацій щодо заправки водіїв, щоб забезпечити безперервну роботу клієнтів. Розробка комерційних пропозицій, рекламних буклетів, презентації та іншої рекламної продукції. Розширення клієнтської бази: активне залучення нових клієнтів, аналіз потреб контрагентів та відповідне коригування стратегій продажів. Аналіз конкурентного середовища: проведення аналізу ринку, вивчення конкурентів і пошук шляхів для покращення позицій компанії на ринку. Робота з дебіторською заборгованістю: Аналіз прокачки пального, складання звітів для вдосконалення процесів постачання та продажу пального.

ТОВ «АРІС ЮГ» менеджер відділу збуту
Основні обов’язки: Проводила переговори з клієнтами B2B: від консультацій, ідентифікації клієнта до підписання договорів, видачі карток та запуск по внутрішній системі компанії. Консультування клієнтів, щодо замовлення бортових приладів для оплати доріг, продажу дизельного пального та Adblu. Проведення переговорів та презентацій. Вирішування екстрених питань щодо заправки водіїв. Розробка комерційних пропозицій, буклетів, презентацій, рекламної продукції. Розширення існуючої клієнтської бази; аналіз конкурентного середовища. Робота з дебіторською заборгованістю, аналіз прокачки.

01.03.2011-01.08.2012

01.02.2008 по 23.02.2010

ТОВ «ЕЛАУ» на посаді менеджер з персоналу
Основні обов’язки: ведення первинної облікової документації у повному обсязі. Документальне оформлення та супроводження розпорядчих документів щодо особового складу, приймання, переведення, оформлення та звільнення працівників підприємства згідно з чинним законодавством. Підготовка необхідних документів для службового відрядження працівників. Накази з основної діяльності, заповнення та зберігання трудових книжок, підрахування та облік трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність працівникам, оформлення особистих справ та особових карток співробітників, особових справ та карток, форми П-2, своєчасне внесення змін до облікових документів. Складання графіка відпусток та контроль за їх виконанням. Ведення табеля обліку робочого часу в електронному вигляді. Пошук працівників за допомогою мережі Internet, проведення співбесід. Організація корпоративних свят, конференцій для клієнтів. Організовувала роботу команди інженерів та брала безпосередню участь у проектах компанії з електронної обробки даних.
ВАТ Інвестиційна Енергетична Компанія «ІНЕКО» на посаді спеціаліст фінансово-договірного відділу з купівлі-продажу цінних паперів. Основні обов’язки: оформлення поточних договорів, разових замовлень від клієнтів на купівлі та продажу цінних паперів у порядку їх надходження. Контроль за виконання укладених угод, проведення розрахунків за укладеними угодами за принципом “постачання проти оплати”. Підготовка документів для ідентифікації контрагента. Забезпечення взаємодії та обмін інформацією з обраною розрахунковою установою, депозитарієм щодо клірингу та розрахунків за укладеними угодами з купівлі-продажу цінних паперів. Введення внутрішнього обліку відповідно до вимог ДКЦПФР. Систематизація отриманих первинних документів, внесення інформації, відображену в цих документах до облікового журналу. Безпосереднє виконання зобов'язань по угоді, а саме: перереєстрація (постачання) цінних паперів, організація своєчасної оплати за договором. Оперативна передача перевірених зведених даних у відповідні підрозділи компанії для прийняття оперативних управлінських рішень. Підготовка актів та звітів для клієнтів про виконання доручення купівлі цінних паперів. Підготовка та здача Звіту до ДКЦПФР річної інформації емітентів цінних паперів. Розкриття інформації емітентами цінних паперів в засобах масової інформації

Навички:

Програмне забезпечення : Офісні програми, Adobe Photoshop, Lightroom, СANVA, VN-монтаж відео, діловодство, робота з офісною технікою: факс, ксерокс, сканер.
Водійські права категорії «В»

Мови:
українська-рідна, російська-вільно, англійська-pre-intermediate

Особисті якості

Хобі

Маю добрі знання за своїм напрямом діяльності, тому здатна самостійно та оперативно приймати рішення. Високий рівень комунікабельності, легкість у знаходженні спільної мови з клієнтами та партнерами. Чітка орієнтація на результат та досягнення цілей.
Художнє фотографування, тренер higheels, stretching, pole dance, instagram: beamssssss

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: