• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13299988/

Оператор call-центра

Considering positions:
Оператор call-центра, Консультант в інтернет-магазин, Агент по клієнтам
City:
Zhytomyr

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

[open contact info](look above in the "contact info" section)

ЧУБ ТЕТЯНА [open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)
Рекрутер, оператор call-центру, HR
м.Житомир

РЕЗЮМЕ
Маю досвід роботи в контакт-центрах, що сформував навички ефективної
комунікації, швидкого реагування на запити, обробки великого обсягу
інформації, а також вміння залишатися спокійною в стресових ситуаціях.
Вмію чітко та грамотно висловлюватися українською мовою, працювати за
стандартами компанії та орієнтуюсь на якісний результат і задоволення
клієнтів.
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ

Національний педагогічний Оператор Call-центру / Рекрутер

університет імені М. П. LAMODA — червень 2021 – лютий 2022
Драгоманова
Пошук та підбір персоналу на різні вакансії для
2009 – 2013
Бакалавр за спеціальністю: компанії.
Соціальна робота та практична Проведення телефонних інтерв'ю та здійснення
психологія. великої кількості дзвінків.
Розміщення інформації про відкриті вакансії на
робітних сайтах.
НАВИЧКИ Взаємодія з менеджерами, що наймають, для
забезпечення ефективного найму.
Робота з великим обсягом Робота в системі E-Staff та ведення звітності за
інформації.
підсумками закриття вакансій.
Досвід підбору персоналу.
Виконання планів з підбору персоналу на
Відповідальність та лідерські
здібності.
конкретні вакансії.
Управління часом та організація
роботи. Оператор контакт-центру
Комунікативні навички (ведення
інтерв'ю, зворотний зв'язок). Нафтогаз Україна, Житомирська філія — червень
Уміння розв'язувати проблеми.
2020 - травень 2021
Праця в команді.
Емпатія.
Висока стресостійкість. Відповідала на питання клієнтів через дзвінки.
Вміння будувати довгострокові Дотримувалася типових діалогів та стандартів
стосунки з кандидатами та ведення розмов.
клієнтами. Забезпечувала коректне, ввічливе та
Увага до деталей, гнучкість у доброзичливе спілкування з клієнтами під час
роботі. здійснення вихідних дзвінків.
Вільне володіння українською Правильно і коректно фіксувала необхідні дані в
мовою.
процесі діалогу та результати розмов.
Ефективно працювала в команді,
використовуючи навички комунікації та уміння
рохв’язувати проблеми.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: