• File

Інна

Директор ресторану

Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Савйолова Інна Олександрівна
Керуюча рестораном, директор ресторану
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто: Київ
Дата народження: 01.04. 1984

Профіль
Більше 10 років створюю успішні ресторанні проекти — від концепції до щасливих гостей. Маю досвід запуску закладів, побудови команди, контролю якості сервісу та страв, ведення фінансової звітності. Сильні сторони: стратегічне мислення, лідерство, любов до деталей і сервісу. Прагну створювати атмосферу закладу, куди хочеться повертатися.
Професійні навички
• Досвід управління закладами та командами
• Вирішення проблемних ситуацій та командна комунікація
• Планування, організація та контроль робочого процесу
• Підбір персоналу: пошук, адаптація, мотивація
• Комунікації: телефонні переговори, листування, особисті зустрічі
• Аналіз інформації для побудови стратегії розвитку
• Оптимізація ресурсів та цінової політики
• Організація та проведення банкетів, корпоративів
• Навички роботи з Word, Excel, Google Docs, Profit, R-Keeper, 1С
Досвід роботи
Керуюча побутовим відділом фестивалю «ATLAS Weekend»
08.2017 – по сьогодні
Основні обов’язки:
• Обробка побутових рейдерів учасників фестивалю.
• Планування бюджету, закупівля та контроль якості продукції
• Організація постачання та логістики продукції для артистів фестивалю
• Збір, обробка інформації від координаторів сцен та забезпечення гримерок необхідним посудом, інвентратем та витратними матеріалами, згідно потреб того чи іншого артиста.
• Організація простору складського приміщення для оптимізації роботи підрозділу під час проведення фестивалю.
• Координація роботи складу, організація харчування для команд артистів
• Взаємодія з постачальниками, оптимізація запасів

Керуюча закладами «Атлас», «БарбараБар», «Зелений театр»
08.2017 – 07.2019
Основні обов’язки:
• Організація. Підготовка та відкриття «Зеленого театру» (контроль проведення та вчасного завершення ремонтних робіт, запуск роботи бару та кухні, розрахунок собівартості на ціноутворення, контроль за запуском ПО на локації, формування ШТ та підбір персоналу, аналіз доходів та витрат )
• Ребрендінг «БарбараБар». Робота з дизайнером. Контроль якості виконання ремонтних робіт
• Бюджети закладів
• Фінансова звітність
• Участь в розробці меню закладів і ціноутворення
• Пошук та підбір співробітників
• Контроль виконання співробітниками стандартів компанії та правил внутрішнього розпорядку закладів (зовнішній вигляд, обслуговування Гостей, дотримання правил технічної безпеки і т.д)
• Контроль заявок, поставок та якості продукції.
• Контроль та аналіз переобліків (кухня, бар та витратні матеріали)
• Робота з постачальниками
• Табель обліку робочого часу співробітників, нарахування та видача заробітної плати

Заступник директора мережі кафе ТОВ «У Хромого Пола»
04.2012 – 07.2016
• Повний цикл управління персоналом
• Контроль якості страв та сервісу
• Організація постачання, контроль технічного стану обладнання
• Ведення касової дисципліни та внутрішньої звітності
• Проведення інвентаризацій
Інші посади (2003–2012):
• Заступник директора ресторану ТОВ «Самрест»
• Заступник директора ресторанів у ТОВ «Росінтер Україна» («Планета суші», «TGI Friday`s»)
• Адміністратор заходів та координатор проєктів Арт Компанії «А6»
Освіта
Київський національний університет культури і мистецтв
Менеджер міжнародного культурного співробітництва (2001–2006)
Додаткове навчання
• Курс «ГастроЕволюція 2023» Д. Борисова, Borysov Academy
• Курси «Організація простору» В. Кириєнко
• Тренінг з фінансової грамотності «Грані багатства»
• Семінар-тренінг «Життя на максимум»
Навички та знання
• Управління рестораном та персоналом
• Формування та оптимізація бюджету
• Розробка меню та ціноутворення
• Організація заходів і запуск нових закладів
• Постачання та контроль якості продукції
• Ведення звітності та інвентаризація
• Комунікабельність, лідерство, стратегічне мислення
• Навички роботи в програмах: Word, Exel, GoogleDoc, Profit, R-keeper, 1С
Володіння мовами
• Українська - вільно
• Англійска – середній рівень
• Російська - вільно

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: