• File

Роман Veteran

Керівник відділу продажів (виробництво меблів)

Considering positions:
Керівник відділу продажів (виробництво меблів), Керівник технологічного відділу (виробництво меблів)
Age:
43 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Особові дані: Мартинюк Роман Ярославович
Місце проживання: м. Ірпінь
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 20 червня 1982 р.
Сімейний стан: Одружений

ДОСВІД РОБОТИ:
2022 – 2025 СЛУЖБА В ЗСУ, ВЕТЕРАН, УЧАСНИК БОЙОВИХ ДІЙ
2014 – 2022 ПІДПРИЄМЕЦЬ, КОМПАНІЯ «ПЛАНЕТА КУХОНЬ» (Виробництво меблів)
березень 2013 – Власник та безпосередній керівник компанії:
жовтень 2014 - відділ продажів
- матеріальне забезпечення
- виробництво
- логістика та ін.

2013 – 2014 АТ «ЄВРОГАЗБАНК» (м. Київ)
березень 2013 – ЦО. Начальник Управління по роботі з міжнародними фінансо-
жовтень 2014 вими організаціями Департамент міжнародних ринків капіталу

2007 – 2013 АБ «УКРГАЗБАНК» (м. Київ)
жовтень 2010 – ЦО. Заступник начальника відділу кредитного адміністрування та
квітень 2012 контролю регіональної мережі Управління адміністрування
Департамент корпоративного банкінгу
березень 2009 – ЦО. Начальник відділу мікрокредитування Управління адміністру-
жовтень 2010 вання активних операцій Департамент корпоративного банкінгу і
мікрокредитування
квітень 2008 – Київська регіональна дирекція.
березень 2009 Начальник відділу організації продажів клієнтам малого та
середнього бізнесу Управління організації продажів
жовтень 2007 – Київська регіональна дирекція, Начальник сектору кре-дитування
квітень 2008 малого та середнього бізнесу Департаменту по роботі з клієнтами

2005 – 2007 АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»
листопад 2006 – Начальник відділу по стажуванню керівників відділень
жовтень 2007 Департаменту по проведенню стажування (м. Київ)
листопад 2005 – Заступник директора Стрийського відділення з кредитування
листопад 2006 фізичних та юридичних осіб

2004 – 2005 ТОВ «УКРПОЛ» ЛТД
Старший менеджер відділу маркетингу

2003 – 2004 Міжнародна компанія «INTERNATIONAL PROJECT CONSULT»
ЗГРУ КБ «ПРИВАТБАНК»
Кредитний експерт відділу «Мікрокредитування»

2002 – 2003 МАГАЗИН-САЛОН «СВІТ ТЕХНІКИ»
Консультант-продавець
ПРОФЕСІОНАЛЬНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
Робота з міжнародними організаціями:

− Залучення до співпраці міжнародних організацій, таких як НУФ, ЕБРР, NEFCO та ін.:
• проведення перемовин, робочих зустрічей на рівні керівництва міжнародних організацій;
• моніторинг порядку дотримання та виконання договорів про співпрацю;
• забезпечення детального аналізу показників діяльності банків з метою перевірки на
відповідність вимогам НБУ та вимогам потенційних інвесторів-міжнародних організацій;
• забезпечення процесу приведення невідповідних показників діяльності банку у відповідність
до вимог НБУ та вимог інвесторів;
• координація роботи та моніторинг взаємодії профільних служб банку у створенні нового
напрямку (безпека, служба ризик-менеджменту, аудит, бухгалтерія, фронт-офіс та ін.)
− Організація внутрішніх процесів з метою впровадження та просування спільних проектів:
• забезпечення та контроль розробки та/або удосконалення існуючої нормативної
документальної бази для запровадження та повноцінного функціонування всіх процесів
напрямку кредитування малого та середнього бізнесу;
• створення необхідних підрозділів банку;
• організація/реорганізація профільних відділів/секторів кредитування МСБ по всій
регіональній мережі банку
• забезпечення підбору необхідного штату працівників;
• організація процесу навчання персоналу всієї регіональної мережі банку;
• безпосередня участь у процесі навчання і проф.розвитку працівників регіональної мережі.

Робота в напрямку кредитування:
− проведення поглибленого фінансового аналізу бізнесу клієнта;
− аналіз висновків профільних служб банку по кредитних заявках;
− підготовка підсумкових резюме та висновків стосовно можливості/ризиковості проведення
кредитних операцій;
− адміністрування кредитних заявок, які є понадлімітними для відділень/обласних
управлінь/філій/дирекцій (перевірка документів, взаємодія з профільними службами Банку
протягом всього процесу розгляду заявок, підготовка остаточного висновку та винесення заявок
на розгляд колегіального органу банку для прийняття рішення);
− аналіз та вдосконалення регламенту розгляду та погодження кредитних проектів;
− розробка нових та вдосконалення існуючих програм кредитування суб’єктів малого та
середнього бізнесу та ін.

Робота з регіональною мережею:
− аналіз, вдосконалення та модернізація мережевої структури
− координація та контроль роботи всіх відділень/обласних управлінь/філій/дирекцій Банку в
цілому в напрямку роботи з малим та середнім бізнесом (близько 70 відділень); приріст об’єму
кредитного портфелю (власні клієнти) – близько 3,6 млн. доларів США;
− всебічна консультаційна, практична підтримка діяльності відділень/обласних
управлінь/філій/дирекцій в профільному напрямку;
− організація та проведення навчання, тестування працівників всіх відділень/обласних
управлінь/філій/дирекцій даного напрямку бізнесу (методики продажів, методики здійснення
оцінки фінансового стану позичальників СПД та юридичних осіб)
ЗНАЧНИЙ ДОСВІД:
• у спілкуванні із клієнтами/інвесторами з метою дослідження, вивчення та розуміння всіх
потреб та вимог до проекту;
• у створенні та розвитку нових напрямків діяльності;
• у фінансовому (бізнес) аналізі та стратегічному плануванні
• у розробці та впровадженні нових проектів у різних сферах
• у координуванні та плануванні етапів та процесів проектів
• у спілкуванні із замовниками/інвесторами на всіх ланках проекту роботи
• роботи з різними командами
• роботи з формування штату необхідних працівників та їх навчання

ДІЛОВІ ЯКОСТІ:
• професійна принциповість та чесність
• скрупульозність, уважність до деталей
• швидка адаптація до нових бізнес-процесів
• міцні навики фінансового (бізнес) аналізу та стратегічного планування
• аналітичний склад розуму
• здатність швидко навчатись
• здатність швидко приймати рішення
• зваженість та відповідальність у прийнятті рішень

ОСВІТА:
2001 – 2004 ТЕРНОПІЛЬСЬКА АКАДЕМІЯ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
Інститут банківського бізнесу
«Банківська справа», спеціаліст
1999 – 2001 СТРИЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ КОЛЕДЖ
«Бухгалтерський облік», молодший спеціаліст
1997 – 1999 «Основи підприємницької діяльності»
додаткові позашкільні курси
2009 – 2010 «AMERICAN ENGLISH CENTER»
Мовні курси, Англійська мова, рівень Upper Intermediate .

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: