• File

Лана

Керівник магазину

Considering positions:
Керівник магазину, Адміністратор, Старший касир, Директор філіі, Товарознавець, Завскладом
Age:
55 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Чуднівець Світлана Григорівна
02 07 1970 р. н. - 55 роки, місто Запоріжжя.
З 2018 року мешкаю в Ірпені.
Шукаю офіційну роботу на постійній основі .

Контактна інформація: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Трудову діяльність розпочала з 1988 року. Маю великий досвід , 16 років роботи на керівних посадах , як офіційно так і неофіційно,в комерційній, бюджетній та фінансовій сферах, що дозволило мені отримати задоволення, матеріальне заохочення та здобути різноманітні навички:
ОФІЦІЙНО-працювала на посадах: директор департаменту продажу, директор ОП розрахункова каса ,помічник депутата місцевого самоврядування, засідатель суду з кримінальних справ, керівник магазину, адміністратор в мед закладі, валютний касир, (4 роки) де здобула досвід роботи з 14 видами іноземних валют та касовою дисципліною, завідувач складу,тощо.
НЕОФІЦІЙНО-розвивала навички управління та організації процесів у нестандартних умовах, розвивала свої комунікаційні та організаторські здібності, адаптувалася до змінних умов роботи.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: З (1988- 2007) року працювала в сфері торгівлі та послуг продавцем 2 категорії , касиром , менеджером та комірником. Продовжила працю в бюджетній сфері , займала посаду касир управління в УПСЗН. (2001-2004) р. Була також приватним підприємцем та головою дільничної виборчої комісії (2004-2005)р. Час від часу зверталася до ЦЗ стосовно виплат по безробіттю (2006-2007) р. Також з (2007-2014р.) продовжила роботу в букмекерстві та навчанням . Займалась активно громадсько-суспільною діяльністю та політикою в період з (2015-2018) рік. З 2018 року переїхала в Ірпінь. Продовжила працю в торговій мережі Космо керівником магазину.(2018-2019) р. З ( 2020-2023) рік працювала в ТОВ Фінансова гарантія. ( валютний касир) У (2023-2024) році працювала в магазині на посаді завідуючим складу в торговельній мережі Новус. На разі працюю не офіційно в сфері послуг.
Освіта: Вища
Киівський інститут бізнесу та технологій , з 10.2007 по 10.2008 (1 рік)
Спеціаліст з фінансів. Закінчила на відмінно.
Бакалавр економіки. Енергодарський економічний коледж 1998 г.-2003 г.
Продавець широкого профілю. Запорізьке торгове училище.1987 г.-1988 г.
Професійні та інші навички:
Навички роботи з комп’ютером: MS Office(Word, Excel) Open Office, Internet Explorer, Chat.
Впевнений користувач ПК: Супер маг+, ел .пошта , спец програми з букмекерства та валюти , TESA , SAP, 1С ( 7,7 ; 8,2,; 8,3) , CRM , Нова пошта , володіння оргтехнікою та інше.
Директор ОП ТОВ "Парі-Матч" "Розрахункова каса №1 м Енергодар
( з 2007 по 2009 за договором по 2014р.)
ТОВ "Парі-Матч" г Київ, Енергодар (сфера послуг, букмекерство)
- Відкриття філіалу з нуля: отримання всіх дозволів, оренда, ремонт, закупівля обладнання та оргтехніки.
- Контроль за фінансами: розробка бюджетів, контроль за витратами та доходами, банківські платежі, контроль фінансової стабільності філіалу.
- Організація роботи:контроль за якістю обслуговування,документація, кадрова робота,планування відряджень, проведення акцій та презентацій.
- Підбір, навчання та мотивація персоналу, підтримка професійного рівня співробітників.
- Реклама та благодійність, розвиток корпоративних заходів.
- Розробка і впровадження системи та мотивації персоналу.
Директор департаменту продажу ТОВ "Фаворит-Інвест" Київ
( з 2009 по 2014 р. за договором )
(Послуги. Торгівля) Енергодар, Дніпрорудний , Василівка.
- Організація та контроль пожежної безпеки, охорони праці, електробезпеки та санітарії на пунктах продажу.
- Підвищення фінансових показників, збільшення доходів та зменшення витрат у пунктах продажу.
- Забезпечення дотримання всіх норм, правил, стандартів і внутрішніх документів департаменту продажів.
- Поліпшення матеріального забезпечення філіалу та покращення клієнтського сервісу.
- Організація та контроль трудової діяльності на пунктах продажу.
- Оренда, суборенда,купівля, продаж, ремонт приміщень, укладання договорів, оплата комунальних послуг.
- Участь у відкритті та закритті об*ектів, відрядження та звітність.
- Пошук та підбір спеціалістів , ведення кадрового резерву.
- Розробка і впровадження системи мотивації персоналу.
- Контроль за ефективним використанням основних фондів, трудових та матеріальних ресурсів.
- Організація корпоративних заходів для святкування досягнень команди.
Керівник магазину торговельна мережа маг КОСМО
(2018-2019р.)
- Відкриття магазину з нуля.( Розподіл обов*язків підлеглих, забезпечення поставок товару, розташування обладнання та оргтехніки, інше)
- Також співпраця з контролюючими органами, отримання від органів влади дозвільних документів, звітність перед вищестоящим керівним составом Компанії .
-Підбір та навчання персоналу, адаптація та співпраця стосовно взаємозамінності при потребі, допомога керівництва на любій стадії нового підібраного персоналу.
-Аналіз по ефективності роботи магазину, виконання планових показників та товарообігу.
-Організація фактичного, безперебійного робочого циклу всього магазину.
-Участь та контроль в часткових та основній інвентаризації всіх груп товарів.
- Ведення звітності та контроль за фінансовою діяльністю даного магазина.
-Замовлення, сортування, списання, акції, скидки, браки всіх видів товарів прод та пром. групи.
- Відкриття та закриття магазину стосовно графіку роботи, інкасація каси, прийомка та зберігання товарів згідно інструкції, заповнення пустот в торговому залі, ротація асортименту згідно планограм, актуальна заміна при необхідності працівників на робочому місці.
-Вивчення системної динаміки продажів, аналіз виконання КРІ та розподіл бонусної частини .
-Виконнаня всіх правил, стандартів, заданих задач , інструкцій, наказів та законів та інше.
Адміністратор в стоматології «Стоматолог і Я» (2018-2019 ) р.
-Контроль за поповненням мед препаратів та розхідного матеріалу.
-Організація та координація роботи медичного центру.
-Ведення записів на прийом до лікарів та спеціалістів.
-Консультація клієнтів щодо послуг медичного центру.
-Ведення обліку та документації, каса, журнали, звітність.
-Створення та публікація контенту у соцмережах та просування реклами на послуги закладу.
-Взаємодія з клієнтами та пацієнтами ,і вирішення інших питань стосовно обов*язків.
Валютний касир , ТОВ Фінансова гарантія (2020-2023 р.)
-Підготовка персоналу до роботи за касою, навчання, забезпечення всім необхідним для праці.
-Обслуговування покупців професійно та на вищому рівні.
-Робота з документами по РРО, звітність та аналіз підсумкових фінансових операцій.
-Забезпечення касирів розрахунковими монетами та картками з лояльними умовами співпраці з магазином всіх потенційних , постійних покупців.
-Підготовка центральної каси до інкасації , перевірка належних сум в сейфі та сам процес передачи коштів , кожного дня згідно графіку по інкасації.
-Заміна касирів по необхідності в торговому залі, прийняття товару що відноситься до при касової зони. Видача уніформи та всіх необхідних речей стосовно касирів на робочому місці.
-Контроль за роботою кас в торговому залі та РРО, співпраця з охороною магазина, ведення фінансової звітності, обслуговування інфокас в зоні самообслуговування покупців.
-Безперебійне забезпечення товарами в зонах при касах і також сопутствуючих товарах, перевірка терміну придатності та якістю даних товарів.
-Виконання всіх посадових обов*язків стосовно посади Старшого касира, знання касової дисципліни та документообіг, фінансова звітність та інші вимоги щодо посадової інструкції.
Завсклад торговельна мережа маг НОВУС (2023-2024 р.)
- Поповнення запасів товарами молочної продукції, заморозки, овочів та фруктів.
- Контроль за якістю та асортименту на полицях, перевірка по терміну придатності.
-Підготовка до перевірки внутрішнім аудитом по факту та документам стосовно продуктів та інших товарів .
-Участь в переобліках, підготовка до інвентаризації та розширення асортименту.
-Забезпечення та організація робочого циклу підготовленому персоналу.
-Навчання та підвищення кваліфікації співробітників тощо.
-Обслуговування покупців на вищому рівні, заохочування за участю в акціях та бонусної системи.
-Виконання своїх обов*язків згідно посадової інструкції та правил Компанії…і т д.
-Прийомка товару по кількості та якості, оприбуткування, обробка даних з занесенням в документообіг.
-Складання графіків та табелю підлеглих, нарахування бонусів за виконаних завдань.
-Участь в розгляді стосовно акцій та знижок, списання, пересорту, браку та повернення певних груп товарів на склади Компанії.
-Звітність за певний період по всій тарі та обладнанню що стоїть на обліку в магазині.
-Виконання товарообігу та забезпечення всім необхідним весь персонал.
-Контроль за постачанням та вчасним забезпеченням певних груп товарів, також логістики згідно графіків постачання.
-Контроль за персоналом по прийомці та групою вантажників, за виконанням покладених на них завдань.
-Співпраця з усіма відділами , з охороною також, та розподіл обов*язків стосовно своїх повноважень…
-Забезпечення вивозу сміття та переробки макулатури та пластику за договорами та затвердженими умовами.
-Знання Правил та Інструкцій , Санітарних норм та Наказів Компанії , також Законодавство України про торгівлю в сфері послуг та обслуговування тощо.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
На разі маю обмеження по навантаженню! Відвідувала семінари в сфері торгівлі та послуг, інші заходи. (сертифікатів не має) Вільно володію українською мовою. Маю водійське посвідчення категорії В. Була керівником громадської організації. Маю досвід роботи приватним підприємцем. Також досвід роботи у менеджменті , маркетингу, логістиці , торгівлі , букмекерстві , виробництві , політиці та громадській діяльності , тощо.
Працювала 10 років консультантом депутата та сама приймала участь у місцевих виборах - була кандидатом в депутати . Також працювала головою виборчої комісії на виборах всіх рівнів,( маю офіційне підтвердження ). На разі я є засновником Громадської організації – Ресурсний центр з підтримки ОСББ «ДАХ».
Від громади була висунута на посаду інспектора з благоустрою міста , активно приймала участь у суспільно корисних заходах , також в міських конкурсах та здобувала перемогу .(сертифікат)
Характеризую себе як творчу натуру. Захоплююсь тваринами , малюванням ,шиттям ,в*язанням . Готова працювати , розвиватись , та бути корисною . Маю характеристику та рекомендації.
Володію організаторськими здібностями , трудолюбива , пунктуальна , відповідальна , здатна до саморозвитку та навчання . Легко адаптуюсь до нових умов і не боюся труднощів . Не маю шкідливих звичок. Готова до відряджень , ненормованого робочого дня та сумісництва.
ДОСЯГНЕННЯ:- Розширення клієнтської бази та збільшення кваліфікації співробітників.
- Вдосконалення фінансових показників , досягнення поставлених цілей.
- Поліпшення матеріальних допомог для колективу за відмінну роботу, нагороди та премії .
- Здобула цінний професійний та життєвий досвід на різних посадах та задоволення від роботи.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: