Resume from April 25, 2024 PRO

Ольга

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Employment:
Part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 04.2024 to now (1 month)
ФОП, Житомир (Будівельна промисловість, деревообробка)

КВАЛІФІКАЦІЯ

Дипломований спеціаліст з ведення бухгалтерського та податкового обліку з багаторічним стажем, а саме складання фінансової, бухгалтерської та податкової звітності різних видів діяльності підприємств. Вмію працювати з первинними документами, вести контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, вести кадри та нараховувати всі виплати з оплати праці. Постійний контроль за змінами у законодавстві та супровід перевірок контролюючих органів. Знаю системи бухгалтерського обліку; маю досвід роботи з 1-С 8, Medoc, Excel, Word й іншими програмними пакетами, електронна звітність.

ФОП та ТОВ; головний бухгалтер
(виробництво, імпорт, послуги, перевезення)

Головний бухгалтер

from 10.2019 to 04.2024 (4 years 6 months)
ТОВ «Поліся Моторс Груп», Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Штат бухгалтерії 3 чоловіка.
Ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві.
Складання та своєчасна подача податкової (ПДВ, податок на прибуток, 1-ДФ, ЄСВ), управлінської та статистичної звітності.
Формування звітів по роботі за запитом керівництва (баланс, прибутки, збитки, рух грошових коштів).
Розрахунок та нарахування заробітної плати, лікарняних та відпускних.
Облік основних засобів.
Робота з касовим апаратом.
Виписка первинної документації (видаткові накладні, акти виконаних робіт)
Виписка та своєчасна реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування).
Складання щоденного плану платежів.
Планування і контроль витрат, контроль за рухом коштів;
Здійснення платежів в системі клієнт-банк та робота з банківськими виписками.

Бухгалтер

from 03.2019 to 09.2019 (6 months)
ТОВ "БІЕМБІСІ-ГРАНІТ", Житомир (добування декоративного та будівельного каменю (лабрадорит))

- створення повного пакету документів для ведення ЗЕД (оформлення та перевірка на наявність всіх необхідних документів (Договори та додаткові угоди до договору, Інвойси, Упаковочні листи, Специфікації, Акти сертифікати походження та інше); дати, суми, номенклатура), співпраця з брокером.
-робота з первинною документацією(оформлення довіреностей, рахунків-фактур, видаткових накладних, ТТН, акти-звірок)
- складання табелю

Головний бухгалтер

from 03.2018 to 02.2019 (11 months)
ТОВ "Партнер", Житомирська обл. (добування декоративного та будівельного каменю (габро))

Єдиний бухгалтер на підприємстві. Ведення бухгалтерського обліку на базі сучасного програмного забезпечення ( 1-С 8.2);
-повний облік грошових коштів (гривня) (клієнт банк);
-оформлення документації на відпуск товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування товарно-матеріальних цінностей та послуг на підставі первинних документів (накладні, акти виконаних робіт);
-нарахування та видача заробітної плати та здача звітності з ЄСВ, 1-ДФ, штатна, фінансова та касова дисципліна;
-організація та проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, основних засобів;
- облік ПДВ,реєстрація ПН в ЄДРП.
-складання бухгалтерської, податкової (декларація з ПВД, податок на прибуток, екологічний податок, розрахунок з плати за користування надрами, 1-ДФ), фінансової, статистичної звітності на основі даних бухгалтерського обліку та первинних документів (електронна звітність М.Е.D.О.К.);
-кадрова робота;

Головний бухгалтер

from 08.2012 to 12.2017 (5 years 4 months)
ТОВ "Темп-Буки", Житомир (добування декоративного та будівельного каменю (габро))

забезпечення раціонального документообігу, ведення бухгалтерського обліку на базі сучасного програмного забезпечення ( 1-С 8.2);
-повний облік грошовий коштів (гривня) (клієнт банк);
-оформлення документації на відпуск товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування товарно-матеріальних цінностей та послуг на підставі первинних документів (накладні, акти виконаних робіт);
-нарахування та видача заробітної плати та здача звітності з ЄСВ, Чорнобильський фонд, штатна, фінансова та касова дисципліна;
-контроль за дотриманням строків погашення дебіторської , кредиторської заборгованості, акти звірок;
-організація та проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, основних засобів;
- облік ПДВ
-складання бухгалтерської, податкової (декларація з ПВД, податок на прибуток, екологічний податок, розрахунок з плати за користування надрами, 1-ДФ), фінансової, статистичної звітності на основі даних бухгалтерського обліку та первинних документів (електронна звітність М.Е.D.О.К.);
-кадрова робота;
-контроль за виконанням умов охорони праці і техніки безпеки.

Education

Житомирський державний технологічний університет

Облік і аудит, Житомир
Higher, from 2008 to 2010 (2 years 1 month)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email Internet Explorer Соната Adobe Photoshop Банківська справа Adobe

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Russian — fluent

References

Бєланова Ольга Олександрівна

Бєланова Ольга Олександрівна

Фінансовий директор, Група компаній «Полісся Моторс»

Contact details are hidden

Additional information

Корень – Сильчина Ольга ОлександрівнаЖитомир, вул. Східна, 101 кв. 1
Телефон д.т. 0142360410
моб. т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
Д.н. 12.05.1985


ЦІЛЬ
•Отримання роботи заступника головного бухгалтера, головного бухгалтера

ДОСВІД РОБОТІ
ТОВ "БІЕМБІСІ-ГРАНІТ"
Бухгалтер
- створення повного пакету документів для ведення ЗЕД (оформлення та перевірка на наявність всіх необхідних документів (Договори та додаткові угоди до договору, Інвойси, Упаковочні листи, Специфікації, Акти, сертифікати походження та інше); дати, суми, номенклатура), співпраця з брокером.
-робота з первинною документацією(оформлення довіреностей, рахунків-фактур, видаткових накладних, ТТН, акти-звірок)
- складання табелю

ТОВ "Партнер"
Головний бухгалтер
Березень 2018 по лютий 2019.
Єдиний бухгалтер на підприємстві.
Виробниче підприємство є платником ПДВ та податку на прибуток. Займається видобуванням блоків габро.
ТОВ "Темп-Буки" Головний бухгалтер
Серпень 2012 і по грудень 2017р.
-забезпечення раціонального документообігу, ведення бухгалтерського обліку на базі сучасного програмного забезпечення ( 1-С 8.2);
-повний облік грошовий коштів (гривня) (клієнт банк);
-оформлення документації на відпуск товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування товарно-матеріальних цінностей та послуг на підставі первинних документів (накладні, акти виконаних робіт);
-нарахування та видача заробітної плати та здача звітності з ЄСВ , штатна, фінансова та касова дисципліна;
-контроль за дотриманням строків погашення дебіторської , кредиторської заборгованості, акти звірок;
-організація та проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, основних засобів;
- облік ПДВ
-складання бухгалтерської, податкової (декларація з ПВД, податок на прибуток, екологічний податок, розрахунок з плати за користування надрами, 1-ДФ), фінансової, статистичної звітності на основі даних бухгалтерського обліку та первинних документів (електронна звітність М.Е.D.О.К.);
-кадрова робота;
-контроль за виконанням умов охорони праці і техніки безпеки.

ПП “Практик”
Серпень 2011р – Грудень 2011р Головний бухгалтер
-Організація та ведення бухгалтерського
обліку на підприємстві
-Облік безготівкових розрахунків на
банківському рахунку
-Облік оплати праці
-Подання звітності (місячної та квартальної)
до пенсійного, статистичного фондів та до податкової
- Облік розрахунків з контрагентами
-Звірка взаєморозрахунків

червень 2010 – серпень 2011рр
Бухгалтер з виконанням обов’язків менеджера із продажу
-Виписка первинної документації
-Акти звірок з контрагентами
-Виписка довіреностей
-Контроль за цінами на товар
-Проведення звірок по залишкам на складі
-Формування заявок на придбання товарів для продажу
-спілкування з наявними клієнтами
-спілкування з клієнтами по телефону
-оптова – роздрібна торгівля (прийом замовлень)
-прийом факсів

Магазин № 36
жовтень 2010 – грудень 2010
Касир
-відпуск товару покупцям по касі
-ведення касової книги
-вилучення готівки з каси
-передання готівки інкосаторам
-закриття каси
Дошкільний навчальний заклад № 71
липень 2001 – вересень 2006 часткова зайнятість (під час канікул) Помічник вихователя
-підтримання ігрової кімнати, спальні, роздягальні та ігрового майданчика в чистоті
-годування дітей
-допомога вихователю з дітьми

Освіта
вересень 2008 – жовтень 2010Житомирський державний технологічний університет
-центр післядипломної освіти за напрямом «облік і аудит» - вища

вересень 2005-липень 2006Житомирський агроекологічний університет
-факультет “агрономія”вища
вересень 2000 – липень 2005Житомирський агротехнічний коледж
-відділення “агрономія”
-червоний дипломбакалавр

Професійні навики та знання

-ПК: Word, Excel, Explorer, Adobe PhotoShop, Open Offіce, Internet, електронна пошта – досвідчений користувач
-Мови: Русский (отлично), Українська (добре), знання ділової української мови, англійський (базова)
-Досвіт продаж та введення товару на облік
-Знання первинної документації (рахунок – фактура, видаткова накладна, ТТН, акт виконаних робіт за надані послуги, податкова накладна (за новими вимогами «Податкового кодексу»), прибуткова накладна, доручення, банківська виписка, акт звірки з контрагентами)
-Робота в програмах 1С версія 7.7 та 8.2 Клієнт – банк, М.Е.D.О.К., СОНАТА

Персональні дані:

Народилася 12/05/1985р., одружена, виховую 2 дітей (дочка 12 років, син - 3 роки 6 місяців), православна християнка

Особові якості/ інтереси:
компетентна, відповідальна, комунікативна, акуратна, здатна до самоконтролю, наполеглива, чесна, уважна, є бажання до навчання та розвитку своїх знань.

З повагою Ольга

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: