• File

Євген

Керівник відділу якості

Considering positions:
Керівник відділу якості, Керівник відділу по роботі з рекламаціями, Керівник відділу продажу, Майстер цеху, Фахівець з обліку, Менеджер з продажу, Менеджер з якості, Менеджер проєктів, Начальник цеху, Експерт з продажу нерухомості
Age:
44 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Міхов Євген Олегович

Дата народження: 23 січня 1981 року (44 роки)
Сімейний стан: одружений, син (14 років)
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто проживання: с. Требухів, Броварський р-н, Київська обл.

Освіта:
Загальна: Академія державної податкової служби України
Спеціальність: юрист
Спеціалізація: правоохоронна діяльність

Досвід роботи:
• СВ ПМ Головного Управління державної податкової служби у Київській області (м. Київ)
з 03.01.2003 року по 24.06.2004 року
Посада: слідчий, старший слідчий

• ПП «Електросервіс Бровари» (м. Бровари, Київська обл.)
з 01.05.2007 року по 30.12.2013 року
Посада: заступник директора
Посадові обов’язки:
• Організація умов праці співробітників.
• Проведення інструктажів з техніки безпеки.
• Пошук Замовників.
• Розрахунок вартості робіт на підставі АВК.
• Оформлення кошторисів та комерційних пропозицій.
• Оформлення документації для проходження тендерів.
• Оформлення виконавчої документації.
• Оформлення замовлень на матеріали та інструмент.
• Робота з Постачальниками матеріалів та інструментів.
• Написання аналізів ризиків співробітництва з Постачальниками та Замовниками.
• Претензійна робота з Замовниками.

• ТОВ «Алюпро груп» (м. Вінниця, м. Київ)
з 01.08.2014 року по 28.12.2021 року
Посада: фахівець відділу служби безпеки
Посадові обов’язки:
• Планування роботи на місяць, тиждень, день.
• Написання аналізів ризиків.
• Спілкування з контрактними виробниками.
• Написання наказів.
• Спілкування з Постачальниками та Замовниками.
• Написання аналізів ризиків співробітництва з Постачальниками та Замовниками.
• Розробка програм для проведення внутрішніх аудитів.
• Проведення внутрішніх аудитів.

• ТОВ «Алюпро груп» (м. Вінниця, м. Київ)
з 29.12.2021 року по 31.07.2022 року
Посада: заступник керівника відділу складської логістики
Посадові обов’язки:
• Організація роботи співробітників відділу.
• Узгодження стандартних робочих процедур.
• Розробка блок-схем для різних процедур на складі.
• Планування роботи на місяць, тиждень, день.
• Контроль за проведенням відвантажень ТМЦ
• Ведення обліку робочого часу працівників підрозділу.
• Оформлення заявки на канцтовари та спілкування з постачальниками.
• Написання аналізів ризиків.

• ТОВ «Алюпро груп» (м. Вінниця, м. Київ)
з 01.08.2022 року по 30.04.2025 року
Посада: керівник відділу якості та роботи з рекламаціями
Посадові обов’язки:
• Організація роботи співробітників відділу.
• Узгодження стандартних робочих процедур.
• Організація контролю якості на всіх стадіях виробництва.
• Створення, узгодження та впровадження в дію Системи керування якістю на підприємстві.
• Створення, узгодження та впровадження в дію Інструкцій та Положень з організації контролю якості.
• Створення, узгодження та впровадження в дію Інструкцій та Положень по роботі з рекламаціями.
• Розроблення та впровадження в дію системи штрафів та заохочень.
• Накладення штрафів за порушення контролю якості.
• Нарахування заохочень за підвищення якості.
• Організація робіт по отриманню сертифікатів відповідності та сертифікатів якості.
• Організація робіт по отриманню Сертифікату на систему управління якості (ISO9001).
• Розробка блок-схем для різних процедур на підприємстві.
• Розробка валідаційної документації та проведення випробувань зразків.
• Проведення претензійної роботи з Постачальниками та Замовниками.
• Проведення навчання контролерів ВТК.
• Проведення навчання працівників на виробництві та складі.
• Проведення навчання менеджерів з продажу.
• Розробка методики підвищення якості та переходу на євро стандарти.
• Проведення комплексу дій для підвищення стандартів якості до вимог євро стандартів.
• Проведення аналізу причин порушення якості та рекламацій.
• Надання рекомендацій по усуненню причин порушення якості та рекламацій
• Контроль виконання наданих рекомендацій, розроблених Інструкцій та Положень.
• Підготовка звітів по виконанню рекомендацій щодо усунення причин порушення якості та рекламацій.
• Ведення обліку рекламацій в CRM системі.
• Прийняття рішення про якість продукції (якісна, можлива реалізація з уцінкою, виправлення дефектів, списання в брухт).
• Прийняття рішення по рекламаціям (знижка Покупцеві, заміна продукції, відмова в претензіях).
• Узгодження порядку оглядів якості.
• Участь у огляді якості, оформлення результатів оглядів.
• Участь у проведенні внутрішніх аудитів підрозділів.
• Участь у роботі комісій по розгляду трудових питань.

Навички роботи з комп'ютером та оргтехнікою
• Досвідчений користувач MS Office (Word, Exсel, Outlook) та CRM системи Бітрікс24, базовий рівень знання 1С, навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.

Особисті якості:
• Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, вміння працювати в команді, пунктуальність, стресостійкість, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного росту.

Володіння мовами:

Українська – вільно.
Англійська - базовий.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: