Resume from March 5, 2024 File

Сергій

Водій, керівник транспортного відділу

Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мягкий Сергій Іванович
Адреса: місто Бровари
Моб. Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2012 г. Курси приватного підприємця
2009 г.
Тренінг «Методи роботи з боржниками по телефону»
2007 г.
Навчальний центр «Контакт» - комп'ютерні курси
2006 г.
Чернігівський державний інститут Економіки та Управління
2010 г.
Спеціальність «Менеджмент організації підприємства», Бакалавр
2011 г.
Спеціальність «Менеджер - Економіст», Спеціаліст

Досвід роботи:

09.2023 – Припинення діяльності ФОП Мягкий С.І.

07.2012 г. – 02.2022 Міжнародний контракт між Radioaktive Film (http://www.radioaktivefilm.com) та ФОП Мягкий С.І. надання послуг перевезення вантажів та управляння автопарком

Керівник Транспортного Департаменту

Посадові обов'язки:

• Планування та розподіл транспорту згідно з поданими заявками;
• Підбір та розподіл транспорту відповідно до потреб Департаменту;
• Організація тендерів на закупівлю палива та запасних частин;
• Оптимізація та контроль витрат Департаменту;
• Звітність транспортних витрат та ключових показників діяльності транспорту;
• Розміщення оголошень про пошук кандидатів на посаду водія, співбесіду та перевірку кандидатів згідно з інформацією МВС;
• Формування транспортних листів , фінансової звітності,
• Планування бюджету майбутніх проектів;
• Замовлення та відстеження використання ПММ;
• Оптимізація витрат та маршрутів транспорту;
• Формування звітів про транспортні витрати та ключові показники ефективності транспорту;
• Підготовка та подання звіту розробнику проекту відповідно до затвердженої вартості та ефективності аналізу зацікавленості Департаменту відповідно до затвердженого бюджету;
• Пошук та оренда транспорту індивідуально для кожного проекту;
• Ефективна організація оперативних процесів на транспорті;
• Розрахунок фактичних та прогноз майбутніх показників ефективності використання транспорту;
• Складання кошторису за майбутніми проектами;
• Прийом на роботу;
• Виписка дорожніх листів;
• Робота зі страховими компаніями з ДТП
• Контроль за технічним станом транспортних засобів та організація ремонту та сервісного обслуговування;

02. 2015 — 08. 2017 Mercy Corps за сумісництвом (www.mercycorps.org)

Senior Operation Officer
Job description:
• Assisting MC management in Ukraine in facilitating the smooth flowing of routine, administrative, logistics work of the Mercy Corps office, and program support operations;
• Working with the Ministry of Social Policy regarding humanitarian cargo shipments (preparation and submission of documentation);
• Working with government institutions;
• Offices’ registration for the Mercy Corps programs with the Ministry of Economy and Development / Ministry of Justice;
• Extension of existing projects or programs with the Ministry of Economy and Development / Ministry of Justice;
• Processing of residence permit with Migration Service;
• Solving all issues related to government institutions;
• Purchase of goods and office supplies;
• Rental management and utility payments for organization’s office;
• Preparing tender and financial documentation for logistical support;
• Assisting the Finances Director and preparing financial reports;
• Assisting management in facilitating the adherence to Mercy Corps administrative, IT, HR and logistics procedures and staff policies by the operations staff. Provide training and guidance to operations staff, as needed;
• Responsible for reception of visitors, photocopies and mail services, translation services, telephones and parcels.
• Prepare duty schedule for the guards and cooks (when needed needed); day to day supervision of property management including guards, cook and cleaners and office maintenance staff. Ensure the office and compound are clean and maintained as per routine schedule;
• Maintain and monitor attendance book; alert supervisors to poor attendance records of relevant staff;
• Responsible for maintaining supply of all admin documents and making them available for all MC Ukraine staff; Assist HR and Administrative Officer in maintaining a central filing system.
• Responsible for maintaining all administrative notice boards – keeping them updated;
• Responsible for maintaining Contact Sheet for MC Ukraine – ensuring all contact details are updated and distributed to MC staff and Head and Field offices;
• Responsible for facilitating visas and other documentation for Mercy Corps staff and visitors;
• Assist HR and Administrative Officer for maintaining personnel files for all Mercy Corps Ukraine staff and ensuring leave records of all staff are properly maintained and updated;
• Responsible for preparing ID cards for all staff; ID cards are worn by all MC staff when on official business or on MC property;
• Assist in the collection of monthly timesheets and processing of payroll along with HR and Administrative Officers;
• Assist HR and Administrative Officer and or Finance Department in processing payments for all service contractors;
• Assist Finance Department in making cash payments to contractors in the field and maintaining payment sheet – as instructed by the Emergency Program Director and Head of Office;
• Assist, as required, with coordination of administrative duties in other Mercy Corps offices.
• File Mercy Corps documents as required.
• Translation of any program or office documentation, as required;
• Conduct himself/herself both professionally and personally in such a manner as to bring credit to Mercy Corps and to not jeopardize its humanitarian mission.
• Use the motor vehicle(s) for the purposes of transporting goods and passengers.
• Other duties as assigned.

11. 2014 – 01. 2015 Citi Commerce Bank за сумісництвом (www.citycommercebank.com)

Директор служби безпеки банку

Посадові обов’язки:

• Внутрішня безпека – керівництво, проведення та моніторинг службових перевірок та розслідувань, тестування кандидатів на вакантні посади, робота з персоналом щодо запобігання розголошенню інформації, що охоплюється комерційною або банківською таємницею, забезпечення фізичного та технічного захисту банку.

• Економічна безпека;

• Інформаційна безпека — розробка використання програмного забезпечення — інформаційні технології з обмеженим доступом, аналіз та організація роботи з виявлення та запобігання можливому витоку конфіденційної інформації.

07.2009 г. -07.2012 г.

ДП «Автотрейдинг - Центр». (http://www.kiev.autotrading.ua)

Фахівець із роботи з корпоративними клієнтами

Посадові обов’язки:

• продаж автомобілів
• проведення тест-драйвів для клієнтів
• ведення переговорів з корпоративними клієнтами (Avis, BASF, ТОВ «Перша Лізингова», ТОВ «Біонорика», Представництво "Аблой Ой", ДП "Таркетт УА", ТОВ "Еггер Гольцверкштоффе")
• робота з лізинговими компаніями
• підготовка договорів купівлі – продажу
• аналіз та моніторинг ринку автомобілів
• постановка на облік автомобілів в органах МРЕВ
• страхування авто
• укладання договорів «Покупки – Продаж авто
• виписка рахунок-фактур, видаткових накладних (1С Бухгалтерія 7.7)
• участь, а також підготовка документації для тендерів

08.2008 г.- 04.2009 г.
ТОВ «Европейский лизинг» (http://www.euro-l.com.ua)

Менеджер організації лізингових операцій

Посадові обов’язки:

• продаж лізингових послуг
• продаж техніки, продаж продукції, організація каналів продажів продуктів
• комунікації з постачальниками та лізингоодержувачами
• документальний супровід договорів лізингу та клієнтів
• аналіз та моніторинг ринку лізингових послуг
• контроль за виконанням графіків лізингових платежів
• робота з боржниками (накладення штрафних санкцій)
• документарний супровід реструктуризації боргів
• участь у прийомі, передачі, вилучення, блокуванні предметів лізингу
• страхування предметів лізингу, аналіз та моніторинг ринку страхових послуг
• вирішення спірних питань при настанні страхового випадку та підготовка повного документарного супроводу
• реєстрація предметів лізингу (постановка, а також зняття з обліку)
• робота з банками за кредитними договорами та заставним майном

09.2007 г.- 08.2008 г.
ТОВ «Бон - Ексим»

Водій – експедитор

12.2003 г.- 05.2004 г.
Голосіївський РУ ГУ МВС України у м. Києві

Охоронець групи обслуговування батальйону міліції

Додаткова інформація:

• Знання комп'ютера: Ms office (word, excel), первинна бухгалтерія (1С Бухгалтерія 7.7), Lotus
• Знання програми «Ліга Закону»
• Посвідчення водія категорії. В, С, СЕ (власний автомобіль) – досвід водіння 18 років

Знання іноземних мов:
• Українська мова – вільно

• Російська мова – вільно

• Польська – початковий рівень

• Англійська – середній рівень

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: