• File

Ірина

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника

Age:
31 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гесаль Ірина Сергіївна
Адміністратор, офіс-менеджер,помічник керівника.
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова інформація
Сімейний стан: Не заміжння.
Дата народження: 01.04.1994 (30 років)
Місто: Вінниця
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Вересень 2012 р. – Лютий 2015 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Менеджменту», спеціальність «Товарознавство і торговельне підприємництво», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Вересень 2015 р. – Січень 2017 р., Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ м. Вінниця, факультет «Економіки і підприємництва», спеціальність «Товарознавство та експертиза в митній справі», диплом магістра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
Директор ПрАТ "ВПІ"
З 08.08.2023 по 11.12.2024.
• Контроль за роботою персоналу(складання графіків роботи);
• Контроль та підтримка порядку у будівлі;
• Адміністрування будівлі(зняття показників комунальних послуг);
• Робота з орендарями( комунікація, показ приміщення,супровід заселення-виселення орендарів,надання рахунків на оплату послуг оренди);
• Робота з документацією;
• Замовлення витратних матеріалів.

Офіс-менеджер ПрАТ "ВПІ"
З 07.06.2023 по 07.08.2023р.
• Здійснення матеріально -­технічного забезпечення офісу.
• Робота з кореспонденцією.
• Виконяння доручень директора.
Офіс-менеджер "Фенікс Синдикат"(Маркетинг, реклама, PR)
з 05.2021 по 08.2022 (1 рік 3 місяці)
-HR- менеджер,пошук та проведення співбесід і адаптація нових працівників;
-Організація і порядок в офісі;
-Замовлення витратних матеріалів.

ТЦ «Жовтень» менеджер з продажів

Червень 2018 р. – Листопад 2019 р.
Функціональні обов’язки:
— консультування та продажі товарів роздрібним клієнтам;
— оформлення розрахунків з покупцями;
— організація роботи продавців (5 чол.);
— виконання плану продажів;
— інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
— забезпечення порядку в торговому залі;
— викладка товару (мерчендайзинг).

ФОП «Літовчук М.М.» Бухгалтер.

Вересень 2020 р. – Листопад 2020 р.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;

Особисті якості:
Уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність, стресостійкість, відповідальність, дружелюбність, здатна знаходити контакти як з підлеглими так і керівництвом, націлена на результат, готова підвищувати свій професійний рівень, чесність, пунктуальність, комунікабельність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: