- File
Катерина
Фахівець роботи з клієнтами
- Considering positions:
- Фахівець роботи з клієнтами, Менеджер з продажу, Оператор контакт-центру, Менеджер з розвитку, Менеджер з персоналу, Начальник відділу персоналу, Територіальний керівник, Менеджер з навчання персоналу, Економіст, Супервізор
- Age:
- 39 years
- City of residence:
- Vinnytsia
- Ready to work:
- Berdychiv, Remote, Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13476337/?puid=1069406
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Жінка, 39 років, народилася 27 травня 1986
[
[
Проживає: Козятин, Вінницька обл
Громадянство: Україна, згідна на відрядження
Бажана зайнятість
Керівник групи проєктів, Клієнтський менеджер, Менеджер по роботі з персоналом
Спеціалізації:
— Менеджер з продажу, менеджер з роботи з клієнтами, менеджер по роботі з персоналом.
Зайнятість: повна /неповна зайнятість, проектна робота
Графік роботи: повний день, гнучкий графік, віддалена робота
Листопад 2023 – по теперішній час
ФОП Білокур Катерина Анатоліївна
Я — коуч, фасилітатор і керівниця проектів із багаторічним досвідом у сфері клієнтського сервісу, маркетингу, управління командами та розвитку партнерських відносин. За плечима — понад 15 років роботи у великих компаніях та сотні реалізованих проектів.
У певний момент я обрала глибший шлях — працювати з людьми не лише як із клієнтами, а як з особистостями.
Сьогодні я поєдную аналітичну точність і системність менеджера з емпатією та чутливістю коуча. Створюю безпечний простір для змін, глибокої внутрішньої роботи, пошуку рішень і справжнього контакту із собою.
Моя сила — в глибині, структурі й людяності. Я вмію вести, тримати простір, бачити те, що за словами, і допомагати повертатися до себе — сильнішої, яснішої.
Жовтень 2021 - Квітень 2023
Profpoint
Проектний менеджер
Основні обов’язки:
— Успішна реалізація проектів з максимальною ефективністю
— Проектування та менеджмент проектів
— Постановка та контроль виконання завдань
— Аналіз проектів задля підвищення ефективності
— Забезпечення задоволеності клієнта як реалізацією, так і комунікацією
— Розвиток проектів
Грудень 2016 — Серпень 2021
4service
Київ, 4service-group.com
23 грудня 2016 р. – Координатор-валідатор
Основні обов’язки:
— Вичитка та коригування анкет таємних покупців (перевірка орфографії, пунктуації)
— Контроль правильного написання термінів, умовних скорочень і позначень
07 червня 2017 р. – Операційний менеджер
Основні обов’язки:
— Запуск, управління та контроль виконання проектів з урахуванням усіх параметрів, визначених клієнтом
— Аналітика, робота зі статистикою на запит клієнта: нестандартні вивантаження або звіти
21 травня 2018 р. – Проектний менеджер
Основні обов’язки:
— Успішна реалізація проектів з максимальною ефективністю
— Проектування та менеджмент проектів
— Постановка та контроль виконання завдань
— Аналіз проектів задля підвищення ефективності
— Забезпечення задоволеності клієнта як реалізацією, так і комунікацією
— Розвиток проектів
Досягнення:
— Формування команди з 7 операційних менеджерів і понад 100 координаторів-валідаторів
— В управлінні команди — 40 активних проектів
01 серпня 2020 р. – 31 серпня 2021 р. – Керівник проектів з клієнтського досвіду
Основні обов’язки:
— Поточний клієнтський сервіс: вирішення проблем, консультування та підтримка клієнтів
— Робота з побажаннями та вимогами клієнта
— Забезпечення документообігу та своєчасної оплати послуг
— Просування додаткових послуг компанії, підвищення маржинальності проектів
— Проведення робочих зустрічей та переговорів із поточними клієнтами
— Ведення електронної звітності щодо виконаних робіт і зустрічей
Досягнення:
— Одночасне ведення до 22 активних клієнтів на місяць
Лютий 2013 — Лютий 2019
АТ «Сбербанк»
— Провідний експерт з обслуговування масових роздрібних клієнтів-касир, Вінницьке відділення №1
Основні досягнення:
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, що сприяло покращенню задоволеності та лояльності клієнтів.
• Досягнення та перевиконання планових показників з операційних операцій.
• Успішне навчання нових співробітників, що дозволило значно зменшити час на адаптацію в команді.
Вересень 2007- Лютий 2013
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
12 вересня 2007 р. – 31 травня 2009 р. — Козятинське відділення, економіст І категорії
01 червня 2009 р. – 18 жовтня 2009 р. — Козятинське відділення, провідний експерт
19 жовтня 2009 р. – 13 червня 2011 р. — Козятинське відділення, заступник керівника відділення з питань роздрібного бізнесу
14 червня 2011 р. – 12 лютого 2013 р. — Відділення «Вишенька», провідний економіст
Основні обов’язки:
• Робота з фізичними особами: обслуговування поточних рахунків, консультації з питань кредитів, депозитів, карткових продуктів та інших банківських послуг.
• Продаж банківських продуктів та послуг: активне просування продуктів банку, включаючи кредити, депозити, карткові послуги та інші фінансові продукти.
• Аналіз потреб клієнтів та підбір найбільш оптимальних продуктів, що сприяло збільшенню продажів та лояльності клієнтів.
Освіта
01 вересня 2003 р. – 30 червня 2008 р.
Вінницький національний технічний університет
Спеціальність: Менеджмент організацій
Кваліфікація: спеціаліст
01 вересня 2003 р. – 04 травня 2005 р.
Інститут будівництва, теплоенергетики та газопостачання
Спеціальність: Облік, реєстрація бухгалтерських даних
01 вересня 2008 р. – 26 червня 2010 р.
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Спеціальність: Облік і аудит у підприємництві
Курси
20.03.2023.
Отримано сертифікат про закінчення проходження курсів від Міжнародної школи коучингу, тренер Шевчук Геннадій та Тетяна Куценко
2023р.
Отримано сертифікат про проходження курсів по темі Природа відносин та Сила роду, тренер Олена Миколенко
2023-2024.
Отримано сертифікат про проходження навчання з метафоричними картами, тренер Катерина Лукінова
📌 Додаткова інформація
Володіння ПК: впевнений користувач Shopmetrics, пакету MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), Бітрікс24.
Особисті якості: відповідальність, ініціативність, комунікабельність, швидка здатність до навчання, організаторські здібності. Дотримуюсь здорового способу життя.
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Vinnytsia, Dnipro , more 8 cities -
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote -
Фахівець з обслуговування клієнтів
Kryvyi Rih, Remote -
Менеджер по работе с клиентами
40000 UAH, Remote -
Customer service manager
Remote