• File

Personal information hidden Veteran

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13626445/

Level Designer (GameDev)

Considering positions:
Level Designer (GameDev), SMM-менеджер, Продавець-консультант
City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тумановський Костянтин
[open contact info](look above in the "contact info" section) email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дніпр, Україна telegram: @GunsSpect
КАР'ЄРНА МЕТА

Я хотів би отримати посаду Level Designer.
Я творчий дизайнер рівнів, геймдизайнер, наративний дизайнер з фокусом на інноваційних підходах
і безперервному самоосвіті. Мій досвід у різних ігрових рушіях та редакторах карт доповнюється
глибоким зануренням в академічні матеріали та самостійним вивченням сучасних тенденцій в
ігровій індустрії з більш ніж 20-річним ігровим досвідом. Моя пристрасть до створення захоплюючих
ігрових світів і постійне прагнення до вдосконалення дозволяють мені впроваджувати інновації та
надихати команду на досягнення нових висот.
ТЕХНОЛОГІЇ

Unity: Досвід робити з ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Unity Terrain Tools, Sectr
Complete, Occlusion Culling, LOD, Lightmapping, Dynamic Batching, Базове розуміння Fracture Tools,
Cinemachine, Light Probes, Gaia;
Unreal Engine: Landscape System, Brush Editing, Static Mesh Editor, базові розуміння World Machine;
English: Intermediate (B1 level)

ДОСВІД РОБОТИ

Робота в інді-групі Outcast Games: Level Designer Unity (січень 2024 р. – серпень 2024 р.)
Робота над проектом: Project ZombieLand
Виконувана робота: Написання лору проекту, створення персонажів, інтегрування наративних
елементів у ігровий процес як наративний дизайнер. Налаштування ігрових об'єктів і їх
властивостей для забезпечення балансу та інтерактивності, оптимізація рівнів для забезпечення
високої продуктивності на різних платформах в якості дизайнера рівнів.

Робота в студії VG games: Level Designer Unity (січень 2025 р. – теперішній час)
Робота над проектами: NDA
Виконувана робота: Оптимізував рівні для Nintendo, використовуючи технології Occlusion
Culling, LOD, Dynamic Batching і Lightmapping, щоб забезпечити стабільну продуктивність на
обмежених апаратних ресурсах. При створенні рівнів я ретельно налаштовую освітлення і
розташування об'єктів для збереження високої якості гри при зниженому навантаженні на
систему, що є важливим для платформ, таких як Nintendo.

Проект: NDA Runner Unity(березень 2025 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/x3oLPm
Технологии: ProBuilder, ProGrids, Light Components, Dynamic Batching, Mesh combine
● Створення рівня
● Налаштування й розстановка перешкод
● Оптимізація проекту під Nintendo
● Створення освітлення

Проект: NDA Shooter Unity(січень 2025 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/4N3BBW
https://www.artstation.com/artwork/GvqZW3
https://www.artstation.com/artwork/1NWkrL
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD, Lightmapping,
Dynamic Batching, Mesh combine
● Створення рівня
● Налаштування й розстановка ключових об’єктів
● Оптимізація проекту під Nintendo
● Створення й запікання освітлення

Проект: Project ZombieLand Unity(січень 2024 р. – серпень 2024)
Link: https://www.artstation.com/artwork/dKZnNW
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD, Lightmapping,
Dynamic Batching, Cinemachine, Fracture Tools
● Створення blockout рівня
● Написання лору рівня й сценарію
● Налаштування й розстановка ШІ-Ворогів
● Оптимізація проекту під PC й Телефони
● Створення освітлення під різні теми рівня

Проект: Рівень «Банк» під жанр survival і looter shooter Unity (травень 2024 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/w0la5Y
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components.
● Створення blockout mesh й подальше інтегрування на рівні.
● Розставлення mesh згідно балансу рівня

Проект: Стелс рівень Brooklyn Blood: Chapter 3 "Hostel" Unity (вересень 2020 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/J9PqLv
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD, VFX
Particles .
● Розставлення mesh з готових ассетів
● Налаштування освітлення згідно тематики рівня
● Оптимізація рівня
● Робота з FX

Проект: Стелс рівень Brooklyn Blood: Chapter 2 "Warehouses" Unity (серпень 2020 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/mDWyLv
Технології: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD.
● Розставлення mesh з готових ассетів
● Налаштування освітлення згідно тематики рівня
● Оптимізація рівня

Учбовий проект: Створення локації для шутеру від першої особи Unity (травень 2020 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/18Boo8
Технології: Fracture Tools, Rigidbodies.
● Створення локації за допомогою MagicaVoxel
● Інтеграція Obj в проект Unity.
● Створення динамічного руйнування вікон.

КУРСИ

Level Design Master Class: All in One Complete Course
Link: https://www.udemy.com/course/level-design-master-class/
 Повне введення в дизайн рівнів
 Всебічний погляд на більш широкий масштаб раціонального дизайну
 Cтворення захоплюючої композиції на рівні
 Створення ефективного проведення гравця по рівню за допомогою мізансцени
 Використання архітектури для створення захоплюючого досвіду для гравця
 Підтримка ефективного робочого процесу в якості дизайнера рівнів

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: