Олександр

Головний бухгалтер, 14 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 02.2014 to now (10 years 7 months)
ТОВ, ФОП, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розвиток напрямку бухгалтерські та фінансові послуги. Надання послуг по бухгалтерському та фінансовому обслуговуванню. Повне ведення бухгалтерського обліку, перевірка обліку, відновлення облікую. Фінансовий облік, написання бізнес планів. Підбір персонала, навчання персоналу.

Головний бухгалтер

from 01.2012 to now (12 years 8 months)
ТОВ "МДС Гарант" (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Прийнятий на посаду головного бухгалтера (за сумісництвом) будівництво, фасадні роботи, підрядні роботи. Повноваження: постановка обліку на підприємстві з "нуля", ведення обліку на підприємстві(бухгалтерський, податковий, управлінський облік, кадрова документація)складання звітності на підприємства, співпраця з банками, економічний аналіз діяльності підприємства, робота з фінансовими інструментами для підвищення ефективності використання коштів, оптимізація податкового навантаження за рахунок планування. 1 підлегла особа.

Головний бухгалтер

from 10.2010 to 02.2014 (3 years 4 months)
ТОВ "Октава Сервіс" (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийнятий на посаду головного бухгалтера з функціями фін. директора оптова торгівля молочною, м*ясною продукцією, бакаліїною продукцією, кондитерськими виробами. Повноваження: постановка обліку на підприємстві з "нуля", ведення обліку на підприємстві(бухгалтерський, податковий облік, кадрова документація, складання звітності підприємства), залучення кредитних коштів, складання управлінських звітів для співвласників, економічний аналіз діяльності підприємства, розрахунок собівартості продукції, застосування бюджетів затрат, оптимізація податкового навантаження за рахунок планування. 2 підлеглі особи

Керівник

from 05.2010 to 04.2014 (3 years 11 months)
ТОВ "Белор Трейд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обеспечение деятельности предприятия. ВЕД, оптовая торговля (прод и пром группы)мелкое производство. Работа с гос органами (получение разрешительной документации, сертификация продукции) работа с таможенными и налоговыми органами(прохождение проверок, таможенных процедур). Проведение переговоров с национальными торговыми сетями Украины, с поставщиками и дистрибьюторами. Подбор персонала. Бизнес-планирование. Проведение работ по привлечению кредитных средств от инвесторов и банков.

Education

КНЕУ ім. В. Гетьмана

Фінанси, Київ
Higher, from 2005 to 2009 (4 years 1 month)

Additional education and certificates

Аудит

2010р, 2,5 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Клієнт-Банк
  • Пользователь ПК
  • Windows
  • Бест-Звіт
  • Управлінські навички
  • Банківська справа
  • АРМ-ЗС
  • SmartTouch
  • Бухгалтерський та податковий облік
  • Викладання
  • Ключові навики ведення обліку на підприємстві
  • Відновлення обліку
  • Розблокування податкових накладних
  • Зняття ризиковості з підприємства
  • Користувач BAS
  • BAS Бухгалтерія КОРП
  • BAS Бухгалтерія
  • Користувач 1С
  • Планування бюджету
  • Ведення CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Консультування з питань бухгалтерського та податкового обліку на малих підприємствах.

Ключові навики
Знання бухгалтерського, податкового обліку, постановка бухгалтерського обліку на підприємстві, ведення підприємств з різними формами власності(СПД, ПП, ТОВ)та з різними системами оподаткування, складання фінансової звітності, робота з операціями ЗЕД(імпорт), складання звітів до фондів соціального страхування, нарахування заробітної плати, ведення касових операції, платежі по системі Банк-клієнт, складання авансових звітів, облік основних засобів, малоцінних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних активів, товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризацій, ведення валютних операції, планування фінансових показників підприємства, аналіз фінансових показників підприємства.
Спеціальні знання.

Наявність водійських прав кат. «В». Власне авто.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: