• File

Павло

Регіональний керуючий

Considering positions:
Регіональний керуючий, Менеджер з розвитку, Територіальний менеджер
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 18 червня 2025

Нестеренко Павло
Територіальний менеджер
Розглядає посади: Територіальний менеджер, Менеджер з
розвитку мережі, Регіональний керуючий
Вид зайнятості: повна
Вік: 44 роки
Місто: Київ

Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
Менеджер з розвитку роздрібної мережі
з 03.2021 по 01.2025 (3 роки 10 місяців)
Гермес роздрібна торгівля, Київ (Роздрібна торгівля)
До 35 співробітників у підпорядкуванні, роздрібна мережа продажу табачних виробів та
продуктів харчування 22 магазинів
Завдання:
Пошук нових прибуткових локацій для відкриття магазинів з нуля; Проведення переговорів
з орендодавцями та представниками торгових центрів; Оцінка потенціалу локацій:
трафік(червона доріжка) магніти, виявлення середнього чеку, конкуренція, відповідність
цільовій аудиторії, погодження локації з керівництвом та презентація. Повний супровід
процесу відкриття нових торгових точок: від підписання договорів до запуску; Оптимізація
та стандартизація процесів відкриття нових локацій; Ведення внутрішньої звітності та
аналітики щодо розвитку мережі; Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення
ефективного запуску (маркетинг, операційна команда, логістика).
- Контроль та організація безперебійної роботи, розвиток тт,
- Контроль фінансових показників, виконання планів продаж торгових точок.
- Підготовка звітів та аналіз показників продажів.
- Продажі, презентація, робота з запереченнями.
- Проведення комплексних інвентаризацій, в тому числі аудитів якості обслуговування.
- Ведення обліку товарів, контроль за касовими операціями та звітністю.
- Контроль за товарними залишками, формування замовлення.- Формування асортименту.
- Проведення мерчандайзингу на всіх тт згідно стандартів компанії.- Вирішення
адміністративних питань у роботі різних точок.
- Планування заходів щодо виведення на рентабельність торгових точок, шляхи рішення
для збільшення товарообігу.
- Ведення переговорів з орендодавцями; взаємодія з адміністрацією торгових центрів, для
оптимізації робочих процесів.
- Робота з органами місцевого самоврядування, КМДА.
- Вирішення господарських питань, оптимізація витрат на тт.- Забезпечення необхідної
комунікації між магазинами.
- Формування команди: підбір, навчання, контроль, мотивація і розвиток персоналу,
підвищення їх результативності.
- Спілкування з клієнтами, отримання зворотного зв'язку, робота над помилками,
створення гарного сервісу.

Досягнення: за 4 роки розвиток торгових точок з 4 до 18 які ефективно працюють та
приносять прибуток компанії. Збільшив загальний обсяг продажів продукції в 4 рази за
період роботи в компанії.

Директор відділень
з 05.2018 по 02.2021 (2 роки 9 місяців)
Климчук и К Ломбард Капітал, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
ПТ Ломбард "Капітал" https://lombard-capital.com.ua
від 1000 до 1500 співробітників Фінансові послуги Мережа ломбардів у підпорядкуванні 19
осіб
Завдання:
Забезпечення виконання плану продажу у межах довіреної території.
Відкриття та запуск ломбардних відділень з "0" та координація їх діяльності понад 10 шт.
Підписання договорів оренди (комуналка), щомісячна оплата.
Організація роботи співробітників (підбір, навчання персоналу, наставництво, робота з KPI
показниками).
Взаємодія з органами контролю (Поліція, МНС, Комісія з праці).
Адміністрація роботи, дотримання порядку, дисципліни, правил та стандартів Компанії,
погодження зовнішньої реклами.
Матеріально-технічне забезпечення роботи ЛВ.
Контроль та аналіз ефективності діяльності, внесення пропозицій, аналіз ринку
конкурентів, взаємодія регіону з ЦО.
Щомісячне надання фінансової аналітики прибутковості та ін.звітів у ЦО про роботу
відділень.
Досягнення: створив 10 ломбардних відділень у регіоні, сформував професійну команду з
19 фахівців, за 2 роки досяг 100% виконання плану, підвищив операційну ефективність
бізнесу на 60%, збільшив частку ринку на території відповідальності.

Освіта
ДЮІ
правознавство, юрист-спеціаліст, Дніпро
Вища, з 1994 по 1998 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати
курси підвищення кваліфікації "Директор Фінансової
Установи"
сертифікат від 20.05.2021р

Знання і навички
Відкриття тт з нуля та запуск, MS Office, 1С, CRM, Продаж, Категорія в с, 12 років
ефективної роботи на керівних позиціях, Проведення організаційних змін та побудова
структури управління, Управління мережею із 65 відділень, Знання ринку та конкурентної
ситуації, Вміння планувати роботу на своїй території, Здатність аналізувати дані про
продажі, Здатність мотивування команди для досягнення поставлених цілей, Робота із
запереченнями

Знання мов
 Українська ─ просунутий
 Англійська ─ середній

Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорії: B, C.
Наявність власного автомобіля.
Шкідливі звички
Не маю, не палю.
Маючи великий та ефективний досвід у сфері економічної безпеки, а також взяти на себе
відповідальність у даній сфері, я впевнений, що буду корисним для вирішення
найамбітніших завдань вашої команди.

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/7238758/

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: