- File
Юлія
Юрист
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13773907/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:06.11.1991
Регіон:Дніпро
Телефон :[
E-mail: [
Ключова інформація
Маю тривалий досвід роботи в центрі надання адміністративних послуг , а саме послуг реєстрації права власності та місця проживання громадян. Працювала протягом 3-х років в органах Міністерства юстиції України, маю досвід у ведені документообігу та звітності.
Останні 2 роки працюю з внутрішньо переміщеними особами та сім’ями, у яких нещодавно стали ускладнені життєві обставини. В рамках своєї роботи надаю соціальні послуги та юридичні консультації. Маю навички комунікації з органами місцевої влади, проведення інформаційних сесій, тренінгів для надавачів послуг ,майстер класів для дорослих та дітей. Також в рамках своєї роботи відкриваю громадські, дитячі та освітні простори для ВПО.
Досвід роботи
Селидівське міське управління юстиції Міністерства юстиції України
Жовтень 2013- травень 2014 року
Провідний спеціаліст
1. Правова робота:
- Розробка, аналіз, погодження проєктів нормативно-правових актів.
- Надання правових консультацій структурним підрозділам або громадянам.
- Підготовка довідок, висновків, інформаційних листів з правових питань.
2. Організація і контроль діяльності у визначеній сфері:
- Реалізація державної політики у сфері нотаріату, реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації бізнесу та нерухомості, правової освіти населення (залежно від підрозділу).
- Забезпечення виконання завдань у сфері виконавчого провадження.
3. Робота з документами:
- Прийом, реєстрація та розгляд звернень громадян, запитів на публічну інформацію.
- Підготовка відповідей на запити, скарги, заяви.
4. Робота зі зверненнями громадян
Реєстраційна служба Селидівського міського управління юстиції
Травень 2014 - грудень 2016
Державний реєстратор
1. Прийом та обробка документів заявників
-Прийом заяв та супровідних документів для державної реєстрації.
- Перевірка повноти, правильності оформлення і відповідності поданих документів встановленим вимогам.
2. Перевірка правовстановлюючих підстав
- Аналіз статутних документів, установчих договорів, правовстановлюючих актів (свідоцтва про право власності, договори купівлі‑продажу, дарування тощо).
- Здійснення юридичного аналізу змін у документах (відповідальність, повноваження, розмір статутного капіталу тощо).
3. Внесення записів до Державного реєстру
- Формування і реєстрація відомостей у відповідній інформаційній системі (Єдиний державний реєстр юридичних осіб та ФОП або Державний реєстр речових прав).
- Ведення електронного обліку заяв та рішень про їх задоволення чи відмову.
4. Прийняття рішень про реєстрацію або відмову
-Підготовка й оформлення наказу (розпорядження) про державну реєстрацію прав або юридичних фактів.
- Оформлення обґрунтованої відмови у разі невідповідності документів вимогам законодавства.
5. Видача довідок, витягів та інших документів
- Підготовка й передача заявнику витягу з реєстру, свідоцтва, довідки про реєстрацію змін тощо.
- Забезпечення захищеності паперових і електронних форм документів.
6. Забезпечення своєчасності та конфіденційності
- Дотримання законодавчих строків реєстраційних процедур.
КП «Коммунітас» Чумаківської сільської ради Дніпропетровської області
Реєстратор
Виконувалі ті ж обовязки, як і на посаді державного реєстратора.
Центр надання адміністративних послуг
Адміністратор
Лютий 2018 – Травень 2024
1.Прийом і консультування громадян та суб’єктів господарювання:
- Надання консультацій щодо переліку послуг, порядку їх отримання, переліку необхідних документів.
- Допомога у заповненні заяв і форм.
2. Прийом документів для надання адміністративних послуг:
3. Видача результатів надання послуг:
- Видача готових документів заявникам (дозволів, витягів, рішень тощо).
4. Організація роботи ЦНАПу:
- Забезпечення дотримання стандартів обслуговування громадян.
- Ведення обліку звернень і результатів надання послуг.
- Контроль за термінами виконання послуг.
5. Комунікація з іншими органами влади:
- Взаємодія з суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Отримання і передача необхідної інформації.
6. Участь у вдосконаленні процесів надання послуг:
Помічник адвоката
Липень 2021- лютий 2022рр.
У 2021 році знаходячись у декретній відпустці, працювала помічником адвоката. Консультувала з приводу призначення та перерахунку пенсії, виписці та прописці громадян та інших юридичних питань.
БО «БФ «Світло нації»
Юрист волонтер
Травень 2023 р.- квітень 2024
БФ «РОКАДА»
Соціальний працівник по роботі з громадами
Травень 2024 – Травень 2025 (1 рік)
- провожу моніторинг МТП
- надаю соціальні та юридичні консультації
- проведення інформаційних сесій спільно з юристом Фонду з тем, що стосуються зруйнованого житла, оформлення документів для подачі на компенсацію за зруйноване майно, оформлення довідки ВПО, оформлення права власності на нерухоме майно;
- надаю соціальний супровід (та транспортування) ВПО до органів державної реєстрації, ДМС, УСЗН, УПФ та інших організацій для подачі документів;
- заповнення звітності
- робота з незахищеними верствами населення
- проведення майстер класів для дітей та дорослих
- комунікація з державними органами влади та громадськими організаціями
- проведення інформаційних сесій для мешканців МТП
- проведення тренінгів з СССМ для надавачів послуг, громадських організацій ,керівників МТП
- Надання допомоги та підтримки людям у складних життєвих обставинах
ГО «Це наша справа»
Юрист
Травень 2025- по сьогодні
• Організація та проведення тренінгів, семінарів, зустрічей для ВПО , надавачів послуг та жителів громад;
• Комунікація з місцевими органами влади;
• Надання правничих консультацій для ВПО та жителів громад
• Перенаправлення на партнерські організації;
• Адвокаційні зустрічі
ГО «Світло культури»
Юрист
Листопад 2025- по сьогодні
- Надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги внутрішньо переміщеним особам та постраждалим від збройної агресії.
- Консультування з питань:
- соціального захисту, виплат, пільг і компенсацій;
- оформлення статусу ВПО;
- відновлення втрачених документів;
- житлових, спадкових та сімейних спорів;
- трудових прав та доступу до гуманітарної допомоги.
- Підготовка та аналіз правових документів (заяв, скарг, звернень, запитів, позовів).
- Проведення правопросвітницьких заходів, групових консультацій, тренінгів та інформаційних сесій.
- Підготовка звітності, аналітичних довідок та статистичних даних у межах проєктної діяльності.
Освіта
Донецький юридичний інститут МВС України
рік закінчення 2014
Права/ юрист (спеціаліст)
Володіння мовами
Англійська - базовий
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна (УМД 00172432)
Можу проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Механізми захисту прав родин, де є діти
рік закінчення 2025
Організація та надання соціальної послуги догляду вдома
рік закінчення 2025
INSO
рік закінчення 2024
Тренінг з надання першої домедичної допомоги
INSO
рік закінчення 2024
Тренінг з особистої безпеки
Тренінг з навчання ризикам, пов’язаним з вибухонебезпечними предметами. (Дніпро)
Рік закінчення 2025
Тренінг «Захист дітей у надзвичайних ситуаціях» (CPA)» м.Дніпро
Рік закінчення 2025
Комп'ютерні навички
- впевнений користувач ПК, володіння пакетом МS Office (Eхcel, Power Point, Word), - навички роботи з інтернетом (Internet Explorer, Mozilla, Opera, Firefox) та електронною поштою;
- впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ);
Особисті якості
Організованість, креативність, працьовитість, комунікабельність, здатність до навчання новому та оперативність у виконанні завдань.
Similar candidates
-
Юрист, помічник юриста, юрисконсульт
27000 UAH, Dnipro -
Фахівець з права
Dnipro -
Юрист, керівник
Dnipro -
Юрист
Dnipro -
Юрист
Dnipro, Kyiv, Lviv -
Юрист, помічник юриста
Dnipro