• File

Юлія

Юрист

Age: 34 years
City: Dnipro
Age:
34 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ворона Юлія Олексіївна

Дата народження:06.11.1991

Регіон:Дніпро

Телефон :[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ключова інформація

Маю тривалий досвід роботи в центрі надання адміністративних послуг , а саме послуг реєстрації права власності та місця проживання громадян. Працювала протягом 3-х років в органах Міністерства юстиції України, маю досвід у ведені документообігу та звітності.
Останні 2 роки працюю з внутрішньо переміщеними особами та сім’ями, у яких нещодавно стали ускладнені життєві обставини. В рамках своєї роботи надаю соціальні послуги та юридичні консультації. Маю навички комунікації з органами місцевої влади, проведення інформаційних сесій, тренінгів для надавачів послуг ,майстер класів для дорослих та дітей. Також в рамках своєї роботи відкриваю громадські, дитячі та освітні простори для ВПО.

Досвід роботи

Селидівське міське управління юстиції Міністерства юстиції України
Жовтень 2013- травень 2014 року
Провідний спеціаліст

1. Правова робота:
- Розробка, аналіз, погодження проєктів нормативно-правових актів.
- Надання правових консультацій структурним підрозділам або громадянам.
- Підготовка довідок, висновків, інформаційних листів з правових питань.
2. Організація і контроль діяльності у визначеній сфері:
- Реалізація державної політики у сфері нотаріату, реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації бізнесу та нерухомості, правової освіти населення (залежно від підрозділу).
- Забезпечення виконання завдань у сфері виконавчого провадження.
3. Робота з документами:
- Прийом, реєстрація та розгляд звернень громадян, запитів на публічну інформацію.
- Підготовка відповідей на запити, скарги, заяви.
4. Робота зі зверненнями громадян

Реєстраційна служба Селидівського міського управління юстиції
Травень 2014 - грудень 2016
Державний реєстратор
1. Прийом та обробка документів заявників
-Прийом заяв та супровідних документів для державної реєстрації.
- Перевірка повноти, правильності оформлення і відповідності поданих документів встановленим вимогам.
2. Перевірка правовстановлюючих підстав
- Аналіз статутних документів, установчих договорів, правовстановлюючих актів (свідоцтва про право власності, договори купівлі‑продажу, дарування тощо).
- Здійснення юридичного аналізу змін у документах (відповідальність, повноваження, розмір статутного капіталу тощо).
3. Внесення записів до Державного реєстру
- Формування і реєстрація відомостей у відповідній інформаційній системі (Єдиний державний реєстр юридичних осіб та ФОП або Державний реєстр речових прав).
- Ведення електронного обліку заяв та рішень про їх задоволення чи відмову.
4. Прийняття рішень про реєстрацію або відмову
-Підготовка й оформлення наказу (розпорядження) про державну реєстрацію прав або юридичних фактів.
- Оформлення обґрунтованої відмови у разі невідповідності документів вимогам законодавства.
5. Видача довідок, витягів та інших документів
- Підготовка й передача заявнику витягу з реєстру, свідоцтва, довідки про реєстрацію змін тощо.
- Забезпечення захищеності паперових і електронних форм документів.
6. Забезпечення своєчасності та конфіденційності
- Дотримання законодавчих строків реєстраційних процедур.

КП «Коммунітас» Чумаківської сільської ради Дніпропетровської області
Реєстратор
Виконувалі ті ж обовязки, як і на посаді державного реєстратора.

Центр надання адміністративних послуг
Адміністратор
Лютий 2018 – Травень 2024
1.Прийом і консультування громадян та суб’єктів господарювання:
- Надання консультацій щодо переліку послуг, порядку їх отримання, переліку необхідних документів.
- Допомога у заповненні заяв і форм.
2. Прийом документів для надання адміністративних послуг:
3. Видача результатів надання послуг:
- Видача готових документів заявникам (дозволів, витягів, рішень тощо).
4. Організація роботи ЦНАПу:
- Забезпечення дотримання стандартів обслуговування громадян.
- Ведення обліку звернень і результатів надання послуг.
- Контроль за термінами виконання послуг.
5. Комунікація з іншими органами влади:
- Взаємодія з суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Отримання і передача необхідної інформації.
6. Участь у вдосконаленні процесів надання послуг:

Помічник адвоката
Липень 2021- лютий 2022рр.

У 2021 році знаходячись у декретній відпустці, працювала помічником адвоката. Консультувала з приводу призначення та перерахунку пенсії, виписці та прописці громадян та інших юридичних питань.

БО «БФ «Світло нації»
Юрист волонтер
Травень 2023 р.- квітень 2024

БФ «РОКАДА»
Соціальний працівник по роботі з громадами
Травень 2024 – Травень 2025 (1 рік)

- провожу моніторинг МТП
- надаю соціальні та юридичні консультації
- проведення інформаційних сесій спільно з юристом Фонду з тем, що стосуються зруйнованого житла, оформлення документів для подачі на компенсацію за зруйноване майно, оформлення довідки ВПО, оформлення права власності на нерухоме майно;
- надаю соціальний супровід (та транспортування) ВПО до органів державної реєстрації, ДМС, УСЗН, УПФ та інших організацій для подачі документів;
- заповнення звітності
- робота з незахищеними верствами населення
- проведення майстер класів для дітей та дорослих
- комунікація з державними органами влади та громадськими організаціями
- проведення інформаційних сесій для мешканців МТП
- проведення тренінгів з СССМ для надавачів послуг, громадських організацій ,керівників МТП
- Надання допомоги та підтримки людям у складних життєвих обставинах

ГО «Це наша справа»
Юрист
Травень 2025- по сьогодні
• Організація та проведення тренінгів, семінарів, зустрічей для ВПО , надавачів послуг та жителів громад;
• Комунікація з місцевими органами влади;
• Надання правничих консультацій для ВПО та жителів громад
• Перенаправлення на партнерські організації;
• Адвокаційні зустрічі

ГО «Світло культури»
Юрист
Листопад 2025- по сьогодні
- Надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги внутрішньо переміщеним особам та постраждалим від збройної агресії.
- Консультування з питань:
- соціального захисту, виплат, пільг і компенсацій;
- оформлення статусу ВПО;
- відновлення втрачених документів;
- житлових, спадкових та сімейних спорів;
- трудових прав та доступу до гуманітарної допомоги.
- Підготовка та аналіз правових документів (заяв, скарг, звернень, запитів, позовів).
- Проведення правопросвітницьких заходів, групових консультацій, тренінгів та інформаційних сесій.
- Підготовка звітності, аналітичних довідок та статистичних даних у межах проєктної діяльності.
Освіта

Донецький юридичний інститут МВС України
рік закінчення 2014
Права/ юрист (спеціаліст)

Володіння мовами

Англійська - базовий
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна (УМД 00172432)
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Механізми захисту прав родин, де є діти
рік закінчення 2025
Організація та надання соціальної послуги догляду вдома
рік закінчення 2025
INSO
рік закінчення 2024
Тренінг з надання першої домедичної допомоги
INSO
рік закінчення 2024
Тренінг з особистої безпеки
Тренінг з навчання ризикам, пов’язаним з вибухонебезпечними предметами. (Дніпро)
Рік закінчення 2025
Тренінг «Захист дітей у надзвичайних ситуаціях» (CPA)» м.Дніпро
Рік закінчення 2025

Комп'ютерні навички
- впевнений користувач ПК, володіння пакетом МS Office (Eхcel, Power Point, Word), - навички роботи з інтернетом (Internet Explorer, Mozilla, Opera, Firefox) та електронною поштою;
- впевнений користувач оргтехніки (факс, МФУ);

Особисті якості
Організованість, креативність, працьовитість, комунікабельність, здатність до навчання новому та оперативність у виконанні завдань.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: