• PRO

Оксана

Секретар, помічник директора, бухгалтер з первинної документації, 25 000 UAH

Considering positions:
Секретар, помічник директора, бухгалтер з первинної документації, Офіс-менеджер, оператор 1С
Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Chabany, Kriukivshchyna, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Асистент вчителя

from 09.2023 to now (1 year 11 months)
Вишнівський академічний ліцей №1, Вишневе (Київська обл.) (Освіта, наука)

Обов’язки асистента вчителя:
-допомагає учням з особливими освітніми потребами у виконанні навчальних завдань, залучає їх до різних видів навчальної діяльності
бере участь у складі групи педагогічних працівників закладу освіти
-у розробленні й виконанні індивідуальної програми розвитку дитини
- адаптації навчальних матеріалів з огляду на індивідуальні особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини.

Бухгалтер

from 01.2018 to 06.2023 (5 years 5 months)
ТОВ "Елтікс+", Чабани (Транспорт, логістика)

- Робота з первинною документацією (платіжні доручення,рознесення виписок,акти,рахунки,акти звірок).Здійснення банківських операцій в системі "Клієнт-Банк".
- підготовка супровідних документів на відвантаження водію
- Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами

Директор підприємства

from 10.2016 to 02.2017 (4 months)
ТОВ "ДІП САН", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Укладання договорів щодо надання послуг
- Підготовка бухгалтерских звітів.
- Реєстрація податкових накладних
- Здійснення банківських операцій в системі "Клієнт-Банк".

Помічник директора, адміністратор офісу

from 12.2011 to 12.2015 (4 years)
ТОВ "АРОМО ПЛЮС", Київ (Роздрібна торгівля)

- Знання складського обліку і звітності; ведення обліку складських операцій;
-Забезпечення цілісності і збереження матеріальних цінностей на складі; інвентаризація;
- Здійснення банківських операцій в системі "Клієнт-Банк".
- Контроль дебіторської заборгованості, акти звірки
- Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами

Спеціаліст по роботі з клієнтами

from 12.2010 to 11.2011 (11 months)
ООО " Делівері", Київ (Транспорт, логістика)

Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами

Секретар

from 04.2007 to 05.2010 (3 years 1 month)
Ресторан швидкого харчування "Potato House", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами

Офіціант

from 01.2006 to 04.2007 (1 year 3 months)
Ресторан швидкого харчування"Potato House", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Державна академія керівних кадрів культури і мистецтва.

"Документознавець фінансових і банківских справ", Київ
Higher, from 2006 to 2009 (3 years)

Київський геологорозвідувальний технікум

"Секретар", Київ
Specialized secondary, from 2004 to 2006 (2 years)

Knowledge and skills

  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Користувач 1С
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Привітність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: