• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13849363/

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Помічник керівника, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з туризму, Менеджер з персоналу, Менеджер з продажу, Продавець-консультант на телефон, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з комунікацій
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Людмила [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ходорева
[open contact info](look above in the "contact info" section)
m
Київ, 04128

ОФІС-МЕНЕДЖЕР, ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА

ПРО СЕБЕ

З моїм до свідом у сфері фінансів та бухгалтерії, я впевнено володію
програмами 1С бухгалтерії, Excel та іншими офісними програмами. Мої
профе сійні обов'язки включають ведення обліку фінансових операцій,
нарахування заробітної плати, виконання касових операцій та проведення
звірки з по стачальниками. У ролі помічника керівника я значно покращила
свої навички комунікації та організації, демонструючи ефективну взаємодію з
контрагентами та клієнтами.
Відточила навички комунікації та організації, працюючи помічником
НАВИЧКИ керівника. Зацікавлена в приєднанні до вашої команди для вне сення свого
вкладу в її успіх.

Впевнений користувач
Excel: створення
таблиць, використання ДОСВІД РОБОТИ
формул, зведених
таблиць, аналіз даних,
ведення фінансових
звітів. Офіс-менеджер, помічник керівника
ТОВ "Лаковер" / Київ / квіт 2024 - Зараз
Робота в 1С Обов’язки офіс-менеджера:
Бухгалтерія: облік
фінансових операцій, ▪ Організація ефективної роботи офісу (замовлення канцелярії, контроль
ведення первинної чистоти, координація роботи кур'єрів).
документації, ▪ Ведення діловодства: облік вхідної та вихідної коре спонденції, оформлення
нарахування заробітної договорів і внутрішніх документів.
плати, контроль оплат.
▪ Робота з по стачальниками та підрядниками (замовлення по слуг, контроль
виконання договорів, оплата рахунків).
Володіння різними
комп’ютерними ▪ Взаємодія з бухгалтерією: ведення первинної документації (рахунки, акти,
програмами: текстові накладні, договори), вне сення даних в 1С.
редактори (Word), ▪ Контроль оплати рахунків, оформлення звітів та актів звірки з
поштові сервіси контрагентами.
(Outlook), CRM-
▪ Організація робочого проце су для співробітників (управління графіком
системи, банківські зустрічей, бронювання переговорних кімнат).
програми. Обов’язки помічника керівника:
▪ Планування та координація робочого графіка керівника.
Вміння домовлятися з
по стачальниками: ▪ Організація ділових зустрічей, переговорів та поїздок.
проведення переговорів, ▪ Контроль виконання доручень керівника.
узгодження умов
співпраці, контроль ▪ Обробка вхідної інформації та комунікація з партнерами, клієнтами,
виконання договорів. співробітниками.
▪ Підготовка звітів та інших документів.
Фінансовий облік:
ведення касових
операцій, контроль Фінансист-касир
дебіторської та ТОВ "Статус Буд-2" / Київ / лист 2021 - лют 2024
кредиторської
заборговано сті, звірка з Обов’язки фінансиста-касира в будівельній компанії:
контрагентами. ▪ Ведення касових операцій, приймання та видача готівкових коштів.
▪ Прийом готівки від клієнтів при продажу квартир, оформлення необхідної
документації.
▪ Виїзди з клієнтами до нотаріуса для оформлення угод купівлі-продажу
квартир.
▪ Нарахування заробітної плати працівникам та виплати через касу.
▪ Видача заробітної плати працівникам, включаючи виплати за актами
виконаних робіт для підрядників через 1С.
▪ Нарахування відрядних витрат співробітникам.
▪ Видача коштів за службовими заявками.
▪ Формування фінансових звітів в Excel, аналіз витрат і доходів.
▪ Проведення звірок актів виконаних робіт з підрядниками та контрагентами.
▪ Контроль касової дисципліни, ведення касової книги та підготовка
звітно сті для бухгалтерії.

ФОП Ходорева Людмила Наумівна
( Роздрібна торгівля ) / Київ / черв 2022 - груд 2024

Контролер-касир сектора касових операцій
"Ощад Банк" / Київ / вер 2019 - серп 2021
Обов’язки контролера-касира в Ощадбанку:
▪ Прийом, видача та облік готівкових коштів (робота з клієнтами,
проведення касових операцій).
▪ Обслуговування клієнтів: проведення платежів, переказів, поповнення
депозитів, видача кредитів.
▪ Робота з банківськими рахунками: відкриття, закриття, оформлення
виписок та довідок.
▪ Консультування клієнтів з фінансових по слуг банку.
▪ Обмін валют згідно з внутрішніми нормативами та вимогами НБУ.
▪ Оформлення та ведення касової документації (звітність, касові книги,
інкасація).
▪ Контроль за касовою дисципліною та відповідність операцій нормативним
вимогам.
▪ Інкасація готівки та передача коштів до сховища банку.
▪ Робота з терміналами та банкоматами: поповнення, обслуговування,
усунення технічних збоїв.
▪ Перевірка платіжних документів на предмет підробок і відповідність
стандартам безпеки.

О С В І ТА

Училище МВПУ зв'язку / Київ / 2007
▪ Спеціаліст з банківських операцій: підготовка до роботи у фінансових
установах з о сновними навичками управління касовими операціями,
виконання фінансових транзакцій, обслуговування банківських рахунків,
відкриття депозитів та кредитів, оформлення фінансової документації,
робота з банківськими програмами (включаючи 1С), контроль грошових
потоків і запобігання фінансовим шахрайствам, знання банківського
законодавства.
▪ Спеціалізація в галузі банківських операцій з практичними навичками
управління готівковими потоками та фінансовою звітністю.
▪ До свід роботи з банківськими програмами, включаючи 1С, для ефективного
обслуговування клієнтів.
▪ Кваліфікація оператора поштового зв'язку з вмінням обробки відправлень
та консультування з тарифів.
▪ Високий рівень знань з банківського законодавства, сприяння безпеці
фінансових операцій.

Молодший спеціаліст (гуманітарні науки)
Коледж МВПУ зв'язку / Київ / 2008
Спеціаліст з банківських операцій: підготовка до роботи у фінансових
установах з о сновними навичками управління касовими операціями,
виконання фінансових транзакцій, обслуговування банківських рахунків,
відкриття депозитів та кредитів, оформлення фінансової документації, робота
з банківськими програмами (включаючи 1С), контроль грошових потоків і
запобігання фінансовим шахрайствам, знання банківського законодавства.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: