• File

Ольга

Помічник керівника

Considering positions:
Помічник керівника, Територіальний менеджер
Age:
42 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тарудько Ольга ОлександрІвна

Дата нарождения: 03.10.82
Освіта: Вища
Місто: Кривий Ріг
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
EMAIL: [open contact info](look above in the "contact info" section)

досвід роботи
(Останні 4-ре місця роботи)

[Веб-дизайенер] | [Онлайн]
[02/2013] – [02/2025]
СозданСтворення в электроному вигляді логотипів, банерів, візиток, зовнішньої и
внутрішньої реклами та ін.

[Торговий представник будівельних матеріалів| [Компанія «Filing», Кривий Ріг]
[09/2019] – [06/2020]

Функціональні обов’язки:
• Регулярне відвідування діючих ТТ у відповідностзі маршрутом місто/міжмісто
• Виконання планів
• Розширення і розвиток клієнтської бази
• Контроль дебиторської забогованості

[Керівник-адмінітратор мережі кав’ярень| [Компанія «Булочна1/СімейнаПекарня/Франс.ya» , Кривой Рог]
[03/2022] – [02/2025]

Функціональні обов’язки:
• Організація ефективноі роботи ТТ, відповідальність за максимальний результат
• Планування, контроль, аналіз всіх торгових і органзаційних процесів ТТ
• Управління персоналом (проведення співбесід, організація командноі роботи, мотивація персоналу, навчання);
• Виконання та сприяння росту планових показників;
• Забезпеченя високого рівня обслуговування покупців;
• Вирішення адміністративних та господарчіх питань
• Прийом товару/закупівля, проведеня інвентаризації;
• Звітність та аналіз результатів роботи

[Керівник магазинів| [Компанія ОПТОРГ-15, Маркети «Делві» , Кривой Рог]
[02/2025] – [поточний час]

Функціональні обов’язки:
• Організація та контроль роботи магазинів у виділеній території;
• Виконання планових показників продажів та ефективності роботи магазинів;
• Управління командою: підбір, навчання, мотивація;
• Контроль стандартів роботи, касової дисципліни та збереження ТМЦ;
• Проведення інвентаризацій та аналіз результатів;
• Участь у відкритті нових магазинів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: