- File
Олег
Регіональний менеджер
- Considering positions:
- Регіональний менеджер, Територіальний менеджер, Національний менеджер, Директор з продажу, Комерційний директор, Директор департаменту продажів, Дивізійний менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, KAM, Керівник відділу
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Kyiv, Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14010769/
Uploaded file
The file contains 3 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Місто проживання:
Телефон:
м. Львів
[
Електронна пошта:
[
Особисті дані
Освіта:
Вища
Дата народження:
30.01.1982 р. (43 роки)
Сімейний стан:
Одружений, двоє дітей.
Готовий на переїзд і відряджень. (Не підпадаю під мобілізацію, з правом виїзду за кордон)
Досвід роботи
Період роботи:
З 2021 року – по 4.06.2025
Посада:
Територіальний менеджер (Львівська, Тернопільська області)
В організації:
ТОВ «Євро фуд сервіс» (виробник ТМ «REEVA», «IDELIA» «GLADS»)
Посадові обов’язки:
- Розвиток продажів у відповідності до цілей і стратегії Компанії, зорієнтованих на збільшення об’єму продажів і долі ринку.
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування плану продаж, розподіл плану між територіями, доведення цільових показників директорам і КТВ дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд дистрибьютора, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, підготовка звітів;
- Контроль виконання графіку відвантажень і плану надходжень коштів за продукцію;
- Ведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «складних» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення річних переговорів з торгівельними мережами (ЛКК);
- Збір та аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків і аудитів;
- Проведення тренінгів з продажу (Кроки торгового візиту, Супервайзерський цикл) і бренд-тренінгів для команд Дистрибьюторів.
- Проведення польових тренінгів, відпрацювання з ТП і СВ отриманих аудиторних навиків у «полях».
- Розробка, погодження ТМА активностей, контроль їх проведення.
- Планування бюджету території, контроль його освоєння.
- Розробка і запровадження мотиваційних програм для ФК дистрибьютора.
Досягнення:
За час, який я працюю у даній компанії, мені вдалось досягнути наступних результатів:
1. Збільшення нумеричної дистрибьюції -95% від АКБ на території.
2. Збільшення якісної дистрибьюції - 80% від АКБ на території.
3. Приріст продажів – 2020 vs 2021 +35% ,2021 vs 2022 +29%,2022-2023 +22%. За 2024 рік-виконання BOD плану на постійній основі кожного місяця-факт виконання 108% по року.
4. Виконанння всіх KPI, а також всіх задач і цілей на постійній основі.
Період роботи:
15.04.2019 – 15.11.2019 (причина звільнення-оптимізація штату співробітників, скорочення даної посади)
Посада:
Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами Центрально-Західного регіону.
В організації:
ТОВ «Торговий дім «Лідер Смаку» (виробник ТМ «Хомка», «Лакомка», «BEST Nuts)
Посадові обов’язки:
-Забезпечення розвитку продажів у відповідності до цілей і стратегії Компанії в каналі ключові клієнти.
- Планування і забезпечення виконання планів по KPI (ДЗ, доля полиці в категорії і брендам, спец. задачі)
- Планування і забезпечення виконання планових показників по Sale In/Sale out;
- Супровід клієнтів, розробка, впровадження ефективних програм співробітництва з ключовими клієнтами
- Координація щоденної діяльності команди мерчендайзерів, постановка задач і цілей, контроль їх виконання, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів продажів, відвантажень і залишків у мережах, контроль свіжості продукції;
- Контроль виконання графіку відвантажень і плану надходжень коштів за продукцію;
- Ведення переговорів з клієнтами, підготовка «складних» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення річних переговорів з торгівельними мережами;
- Збір та аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків і аудитів;
- Розробка, погодження ТМА активностей, контроль їх проведення.
- Планування бюджету території, контроль його освоєння.
Досягнення:
1. Відсоток збільшення продажів 2018 vs 2019 -20%.
2. Розширення асортиментної матриці на безоплатній основі (введення продукції).
3. Проведення успішних переговорів, заключення договорів, підключення нових мереж до співпраці.
4. Збільшення середньої долі полиці з 15% до 25 %.
5. Виконанння всіх KPI, а також всіх задач і цілей на постійній основі.
6. Своєчасне повернення ДЗ.
Період роботи:
20.07.2015 – 10.09.2018
Посада:
Територіальний менеджер (Львівська, Тернопільська області)
В організації:
ООО «Маревен Фуд Україна» (виробник ТМ «РОЛЛТОН»)
Посадові обов’язки:
- Розвиток продажів у відповідності до цілей і стратегії Компанії, зорієнтованих на збільшення об’єму продажів і долі ринку.
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування плану продаж, розподіл плану між територіями, доведення цільових показників директорам і КТВ дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд дистрибьютора, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, підготовка звітів;
- Контроль виконання графіка відвантажень і плану надходжень коштів за продукцію;
- Ведення переговорів с проблемними клієнтами, підготовка «складних» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення річних переговорів з торгівельними мережами (ЛКК);
- Збір та аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків і аудитів;
- Проведення тренінгів з продажу (Кроки торгового візиту, Супервайзерський цикл) і бренд-тренінгів для команд Дистрибьюторів.
- Проведення польових тренінгів, відпрацювання з ТП і СВ отриманих аудиторних навиків у «полях».
- Розробка, погодження ТМА активностей, контроль їх проведення.
- Планування бюджету території, контроль його освоєння.
- Розробка і запровадження мотиваційних програм для ФК дистрибьютора.
Досягнення:
За час, який я пропрацював у даній компанії, мені вдалось досягнути наступних результатів:
3. Збільшення нумеричної дистрибьюції від 20% до 80% від АКБ на території.
4. Збільшення якісної дистрибьюції від 8% до 57 % від АКБ на території.
5. Збільшення долі ринку по території с 20 до 52 % у співвідношенні до конкурента відповідно даних, отриманих від Nielsen.
6. Виконання річних планів -2015р на рівні 110% ,2016 на рівні 105%,2017 –на рівні 110%.
7. Виконанння всіх KPI, а також всіх задач і цілей на постійній основі.
Період роботи:
01.01.2014 - 01.09.2014 (причина звільнення - скорочення штату)
Посада:
Регіональний менеджер по Західному регіону
В компанії:
ТОВ «ЕС ДЖІ Продакшн» (виробник чаю ТМ «Ахмад», «Грейс», «ТЕТ»)
Посадові обов’язки:
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування планів продажів, розподіл планів між територіями, доведення цільових показників директорам і КТВ, бренд-менеджерам Дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд Дистрибьютора, вирішення нагальних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, середньозваженої дистрибьюції, підготовка звітів;
- Контроль виконання графіку відвантажень і планів поступлення грошових коштів;
- Проведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «важких» рішень і комерційних пропозицій;
- Контроль і управління дебіторською заборгованістю;
- Проведення річних переговорів з торговими мережами регіону;
- Збір і аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків, аудитів;
- Проведення тренінгів з продажів і бренд-тренінгів для команд Дистрибьюторів.
Досягнення:
За час, пропрацьований в Компанії вдалось досягнути наступних результатів:
1. Продукція була введена у всі мережі регіону, відповідно, стандартам Компанії (не менше 25% від загальної частки полки). На момент приходу в Компанію, середня доля полиці складала не більше 10% по вже працюючим залам;
2. Збільшення долі полки по основним сегментам ринку, домінування над конкурентом;
3. Збільшення продажів і частки ринку при повній відсутності маркетингових бюджетів і програм.
Період роботи:
03.08.2012 - 31.12.2013
Посада:
Регіональний менеджер по Західному регіону
В компанії:
ЧП «СПС» (виробник спецій, приправ і прянощей, ТМ «Приправка», «Кулінарний шедевр», «Овочева лавка», «Ексклюзив»)
Посадові обов’язки:
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування планів продажів, розподіл планів між територіями, доведення цільових показників директорам і КТО Дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд Дистрибьютора, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, середньозваженої дистрибьюції, дебіторської заборгованості, підготовка звітів для національного менеджера і директора з продажу;
- Контроль виконання графіку відвантажень і планів поступлення грошових коштів;
- Ведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «важких» рішень і комерційних пропозицій;
- Розрахунок фінансових показників і термінів окупності контрактів, аналіз ефективності комерційних умов в каналі НКК і ЛКК;
- Контроль і управління дебіторською заборгованістю;
- Розробка мотиваційних схем для Дистрибьюторів і торгових команд Дистрибьюторів;
- Збір і аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів;
– Розробка, узгодження, організація, проведення акцій і рекламних заходів (цінові акції, БТЛ) направлені на: ведення продукції, збільшення асортименту, непрацюючих ТОП клієнтів, дисплейні програми і т.д.;
- Проведення тренінгів з продажів і бренд- тренінгів для команд Дистрибьюторів.
Досягнення:
За час, пропрацьований в Компанії, були досягнуті всі цілі і задачі, поставлені керівництвом, щомісячне виконання планів продажу, покриття, місячних ініціатив, спец-цілей.
Продукція була введена у ТОП мережі регіону.
Вивід бренду в статус приорітетного постачальника в портфелі Дистрибьюторів.
Переміщення з 10 місця у рейтингу серед регіональних менеджерів під час приходу на работу на 3 місце через 3 місяці роботи.
Нагороджений грамотою за вагомий внесок у результати Компанії у 2012 р. Кращий регіональний менеджер Компанії по підсумкам 2012 р.
По підсумкам 2013 р.- один з двох менеджерів (всього 10 РМ) який виконав річний план, найбільший приріст у відсотках по активним показникам до 2012 р. (більше 100%).
Кращий регіональний менеджер Компанії по підсумкам 2013 р.
Період роботи:
20.04.2010 - 01.08.2012
Посада:
Регіональний представник по Західному регіону
В компанії:
ТОВ «Тотал-Трейд» (виробник топінгів, сиропів, джемів, варення, фруктових наповнювачів)
Посадові обов’язки:
- Розробка стратегії продажів по території Західного регіону (8 областей), планування продажів, організація продажів;
- Постановка задач і цілей;
- Розробка мотиваційних схем;
- Збір і аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів;
- Пошук Дистрибьюторів, укладання договорів і робота з ними з нульового циклу;
- Проведення переговорів і презентацій;
- Розробка, організація і проведення акцій, і рекламних заходів;
- Проведення тренінгів з продажів і з продукції для команд Дистрибьюторів;
- Бюджетування;
- Проведення переговорів і робота з сітками VIP-роздрібу і HoReCa; - Звітність;
Досягнення:
Введення продукції на території регіону, побудова Дистрибьюції у регіоні з «нуля».
Період роботи:
15.09.2008 - 01.04.2009
Посада:
Регіональний менеджер з продажу Західного регіону (8 областей)
В компанії:
ООО «Торговий дім «Венеція» (виробник натуральних соків VIP- сегменту)
Посадові обов’язки:
- Планування і організація продажів;
- Збір і аналіз інформації;
- Пошук Дистрибьюторів і робота з ними з нульового циклу;
- Проведення переговорів і робота з VIP-роздрібом;
- Проведення тренінгів для команд Дистрибьюторів;
- Звітність.
Досягнення:
Виведення продукції на територію регіону, побудова Дистрибьюції в регіоні, вивід регіону на 1-ше місце по показникам.
Період роботи:
01.01.2007 - 01.03.2008
Посада:
Регіональний HoReCa менеджер Західного регіону (8 областей)
В компанії:
ЧП «Зевс», корпорація «Олімп» (бізнес- напрямок лікеро-горілчані вироби)
Посадові обов’язки:
- Планування, організація, мотивація, навчання, підбір, контроль і координація діяльності відділу HoReCa, у відповідності з цілями і програмою роботи департаменту продажів;
- Формування планів продажів, розподіл планів між регіонами, доведення цільових показників;
- Координація щоденної діяльності супервайзерів регіону, вирішення оперативних питань;
- Організація регіональних зборів торгової команди, підготовка адженти дня і протоколювання прийнятих рішень;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, покриття, середньозваженої дистрибьюції, дебіторської заборгованості, підготовка звітів для національного менеджера сегменту HoReCa;
- Ведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «важких» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення піврічних атестацій СВ і ТП відділу прямих і непрямих продажів;
- Підготовка і узгодження річного бюджету доходів і видатків у відділі HoReCa, штатного розкладу, контроль виконання;
- Розрахунок фінансових показників і термінів окупності контрактів, аналіз ефективності комерційних умов в каналі HoReCa.
Досягнення:
1. Ріст продажів +120%
2. Ріст покриття +61%
Освіта
Навчальний заклад:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Дата закінчення:
2010
Факультет:
Юридичний
Навчальний заклад:
Львівський кооперативний коледж економіки і права
Дата закінчення:
2006
Проходження тренінгів
2006 р. «Супервайзерський цикл»
2006 р. «Ефективні переговори»
2007 р. «Управління персоналом»
2007 "Тайм-менеджмент"
2008 р. «Тренінг для тренерів»
Професійні навики і вміння
Знання іноземних мов:
Англійська (середній)
Російська, українська (експерт)
Комп’ютерні навики:
ОС: Windows
MS Office: Word, Power Point, Excel, EDN-EDI, 1С Бухгалтерія, SPOT2D, SPOT2M, OLAP.
Рівень володіння комп’ютером:
Впевнений користувач
Особисті якості:
- Високі лідерські і організаторські здібності;
- Цілеспрямований, відповідальний, ініціативний, орієнтований на результат, а не на причини;
- Схильний до самоосвіти;
- Маю аналітичні здібності, думаю логічно і аргументовано;
- Вмію працювати у команді;
- Здібний працювати і приймати рішення автономно;
- Управлінський досвід, здібності навчати і тренувати підлеглих;
- Вміння ефективно організовувати роботу підлеглих і оперативно приймати рішення;
- Відмінні навики комунікації і ведення переговорів;
- Стресостійкість, врівноваженість, орієнтованість на клієнта;
- Готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
- Водійське посвідчення категорій „А”, „В”, „С”, „Д” – досвід водіння 23 роки;
- Власний автомобіль.
Similar candidates
-
Территориальный, региональный менеджер
20000 UAH, Kyiv, Remote -
Регіональний менеджер
Kyiv -
Територіальний менеджер
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Регіональний менеджер
40000 UAH, Kyiv -
Регіональний менеджер
Kyiv, Brovary, Remote -
Регіональний представник
Lviv