• File

Дмитро

Менеджер ЗЕД

City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пастушенко Дмитро
Олександрович

Профіль
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Навички: Повний супровід закупівельних процесів: від опрацювання заявок до контролю постачання
[open contact info](look above in the "contact info" section) на склад підприємства, з урахуванням виробничих потреб і термінів
Підготовка і оформлення комплексної документації для зовнішньоекономічної діяльності
 Ужгород
(контракти, інвойси, пакувальні листи, митні документи, сертифікати)
Відслідковування та координація виконання замовлень на всіх етапах — від оформлення до
Досягнення: доставки, включаючи логістичне планування
Ефективна комунікація з замовниками, постачальниками та митними органами (ДСЕК),
Досягнення: Ефективно керував узгодження деталей поставок, умов та термінів виконання
закупівельною діяльністю Організація та оптимізація логістичних процесів, контроль транспортування вантажів,
великого виробничого зменшення простоїв і ризиків
Підготовка звітів щодо закупівель, логістики та виконання замовлень, аналіз ефективності
підприємства з міжнародними
процесів
партнерами, забезпечуючи
Управління великим колективом (до 160 осіб), делегування, мотивація та контроль виконання
безперебійність постачань і
завдань
оптимізацію витрат. Забезпечив Контроль фінансів та бюджетування, взаємодія з бухгалтерією та фінансовими службами
своєчасне оформлення повного Високий рівень володіння MS Office (Excel, Word, Outlook), базове знання 1С
пакету ЗЕД-документації, що Достатнє володіння англійською мовою для ведення ділового листування.
сприяло швидкому митному Висока увага до деталей, акуратність у роботі з документацією, відповідальність і надійність
оформленню та мінімізації
ризиків затримок. Налагодив
Досвід
ефективні логістичні процеси, що
знизило витрати на Директор 03.2008 - 05.2024

транспортування та покращило ПАТ «Швейна фабрика Лібовнера», м. Шпола, Черкаська обл.
контроль за поставками.
Штат компанії: 160 співробітників
Побудував і керував відділами
Основні обов’язки та досягнення:
продажу та постачання,
Забезпечення ефективної організації адміністративних процесів на підприємстві
оптимізував внутрішні бізнес-
Щоденна координація роботи підрозділів, оперативна комунікація з керівниками відділів
процеси для підвищення
Ведення ділового листування, узгодження та укладання договорів з українськими та іноземними
продуктивності. Систематизував
партнерами
звітність щодо закупівель та
Проведення переговорів, підготовка звітної документації, участь у зовнішньоекономічних
логістики, що підвищило
проектах
прозорість процесів і якість
Контроль документообігу, базових бухгалтерських процесів та фінансових розрахунків
управлінських рішень.
Робота з контрагентами, постачальниками, клієнтами, забезпечення супроводу угод
Забезпечив стабільну роботу
Досвід управління великою командою, вміння делегувати, аналізувати, планувати
підприємства в умовах
зовнішньоекономічних викликів і
Заступник директора, комерційний директор (штат товариства 50 чоловік) 04.2006 - 03.2008
змін. Володію навичками
ВАТ та ТОВ «Золотоніський завод залізобетонних виробів» м.Золотоноша
ефективних переговорів, що
дозволило розширити географію Основні обов’язки:
співпраці та підвищити вигідність Організація ефективної роботи підрозділів підприємства, контроль виробничих і
угод. адміністративних процесів
Здійснення поточного фінансового моніторингу та участь у стратегічному плануванні витрат
Створення та керівництво відділом продажів і постачання: підбір персоналу, постановка
завдань, контроль виконання
Взаємодія з постачальниками, ведення ділових переговорів, укладання договорів
Контроль документообігу, планування обсягів закупівель і реалізації
Робота з клієнтами, супровід угод, організація логістики
Досвід

Заступник директора 06.2005 - 04.2006

ТОВ «Руський дім», м. Херсон

Основні обов’язки:
Організація щоденної роботи персоналу, координація завдань та контроль за якістю їх виконання
Планування та розподіл обов’язків обслуговуючого персоналу
Забезпечення належного функціонування адміністративно-господарської частини підприємства
Ведення внутрішньої документації, звітність перед керівництвом
Вирішення поточних організаційних питань та підтримка стабільної роботи.

Освіта

Менеджмент економіки 2009 - 2011
Навчальний заклад: Уманський НУ, Умань.Ступінь: спеціаліст.

Економіка підприємств 1993 - 1998
Навчальний заклад: Херсонський НТУ, Херсон. Ступінь: спеціаліст.

Електромеханік 1985 - 1989
Навчальний заклад: Херсонське мореходне училище.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: