• File

Антон

Оператор call-центра

Age:
18 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хочу приєднатися до команди контакт-центру АБАНКУ. Маю досвід майже рік у кол-центрі компанії Digital Group, де спілкувався з клієнтами по телефону та в чаті, допомагав вирішувати питання, консультував щодо послуг та знаходив рішення в нестандартних ситуаціях.

Також працював офіціантом у Туреччині — це дало мені навички комунікації з різними людьми, витримку в стресових умовах і культуру обслуговування.

Відповідальний, швидко навчаюся, легко адаптуюсь до нових завдань. Вільно володію українською та російською мовами, маю базовий рівень англійської. Зацікавлений у розвитку та побудові кар’єри саме в банківській сфері.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: