• File

Антонина

Менеджер з закупівель

Considering positions:
Менеджер з закупівель, Керівник відділу продажу
Age:
48 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

Мар’єнко Антоніна Олександрівна 48 років
05.08.1977 р.н., м. Дніпро

Претендую на посаду _провідний менеджер з продажів та/або збуту, начальник відділу, тощо, (інші споріднені посади), з метою отримати цікаву профільну роботу у перспективній компанії, з можливістю реалізувати наявні знання та здібності, а також придбати нові для особистого та професійного зростання.

Досвід роботи –

Освіта та інші курси підвищення кваліфікації

Знання мов

Навички роботи с компьютером

Інші професійні
навички

з 12.11.2012 і в теперішній час - ТОВ Охоронна компанія “КРОК” на посаді менеджер з продажу охоронних послуг ( послуги охорони та безпеки)
• прийом та опрацювання заявок, надання технічних консультацій клієнтам;
налагодження роботи торгового відділу;
• контроль дебіторської заборгованості та документообігу;
розробка ціни та цінової політики;
• ведення переговорів з потенційними клієнтами та партнерами.
• контроль залишку продукції на складах та своєчасне її замовлення;
• аналіз ринку, тижнева та місячна звітність.
• пошук нових клієнтів, робота з існуючою базою клієнтів, робота з VIP клієнтами;
• складання комерційних пропозицій, укладання договорів, контроль документообігу;
• контроль за виконанням робіт та супроводження надання послуг до клієнта;

20.06.2002 – 03.01. 2010 -ТОВ «ДРПК» - (поліграфія) – менеджер поліграфічного департаменту , з 15.05.2007 – начальник поліграфічного департаменту, директор
• Забезпечення випуску друкованої продукції згідно з плановими завданнями та укладеними договорами. Налагоджування виробничих та комерційних зв'язків з підприємствами та організаціями.
• Стеження за своєчасним проходженням видань на всіх стадіях редакційно-видавничих і поліграфічних процесів (редакційне опрацювання, складання, друкування, брошурувально-палітурні роботи, випуск у світ). Перевірка якості поліграфічного виконання видань.
• Обґрунтування потреби в основних матеріалах для виготовлення видань, контроль їх витрачання. Розробка планів й графіків випуску друкованої продукції. Визначення потреби у поліграфічних послугах.
• Прийняття рішення про укладення господарських договорів, комерційних контрактів, угод на виконання виробничих замовлень, постачання матеріалів, реалізацію продукції.
• Відповідальність за належне складування, зберігання готової продукції, контроль транспортного обслуговування підприємства, проведення вантажно-розвантажувальних робіт.
• Планування стратегії просування друкованої продукції на ринку збуту, проведення маркетингових досліджень, вивчення попиту і пропозиції.
• Розробка заходів захисту від конкурентів. Прийняття рішення щодо удосконалення асортименту продукції, обґрунтування доцільності випуску нових видань або припинення роботи над виданнями.
• Керування збутом продукції. Контролює своєчасність розрахунків з партнерами за придбані матеріали й відвантажену продукцію.
• Розгляд заявок книгорозповсюджувальних організацій. Забезпечення участі у виставках, ярмарках, семінарах, конференціях. Організація виїзних продаж продукції власного виробництва. Координування випуску літератури для уникнення її дублювання на книжковому ринку.
• Запобігання розкраданню товарно-матеріальних цінностей, сприяння виявленню нестач. Здійснення методичного керівництва претензійно-правовими справами стосовно виконання зобов'язань за договорами, контроль за оформленням документів для передавання до судових і слідчих органів.
• Розробка заходів з підвищення ефективності виробничо-господарської діяльності підприємства, поліпшення якості друкованої продукції, скорочення термінів проходження видань у виробництві та зниження їх собівартості. Перевірка якості основних поліграфічних матеріалів і готових видань на відповідність до вимог чинної нормативної документації. Вивчення і впровадження новітніх технологій виготовлення поліграфічної продукції, передовий вітчизняний та світовий досвід з реалізації видань.

24.11.1997 - 17.07.2000 - Підприємство «Дніпрогорелектротранс» - старший комірник

18.07.2000 - 16.05.2002 - ТОВ «Негоціант» (розміщення складських приміщень) – комірник

20.06.2002 – 21.01.2010 - Менеджер поліграфічного департаменту.

21.12.2011 – 03.01.2012 – Оператор АЗС

12.11.2012 – 08.09.2014 – Фахівець відділу договорів «КРОК»

03.11.2014 – 29.05.2015 – Інспектор відділу договорів «Безпека комплекс»

15.06.2015 – 30.12.2016 – Фахівець відділу договорів « Охорона «РЕСПЕКТ»

17.08.2018 – 30.12.2020 – Фахівець відділу договорів «КРОК ОХОРОНА»

01.10.2023 – Співробітник компанії «Potoky» (в удаленій формі)

• 01.08.2024 ФОП Лізунов поліграфія
• 01.04.25 Пройшла навчання в компанії «СОФТОРГ» (на посаду менеджер продажів)
1992 - 1994 р. – Професійно-технічне училище №55 – неповна середня освіта – «швачка та виготовлення чоловічих верхніх сорочок, легкого жіночого та дитячого одягу» - швачка третього розряду

2006 - 2010 р. Національний гірничий Університет - освіта «Економіка та підприємництво» , отримана кваліфікація - бакалавр економіст

2010 - 2012 р. – Національний гірничий Університет – повна вища освіта за спеціальністю “Економічна кібернетика”, отримана кваліфікація — професіонал в галузі економіки

• вільне володінння українською та російською мовою
• ПК – впевнений користувач, програми Word, Excel 2003, Windows XP.
• Вільне володіння мережею Internet, робота з деякими реєстрами

• відповідальність, чесність, порядність, старанність, організованість,
• здібність до швидкого навчання новим навичкам та схильність до самонавчання, навички командної роботи;
• вміння працювати в режимі багатозадачності та самостійно приймати рішення у випадку необхідності;
• повна відсутність шкідливих звичок;
• здоровий образ життя, заняття спортом;
• вміння працювати з великим обсягом інформації, швидка адаптація до різних обстановок у тому числі нестандартних, висока самоорганізація, стресостійкість та амбітність, готовність виходити за рамки комфорту задля виконання завдань. Маю навички побудови конструктивних взаємин із фізичними та юридичними особами, що дає мені можливість досягати позитивних результатів у спілкуванні з людьми.

Своєю основною метою вважаю бути максимально корисною для компанії у своїй роботі.
Люблю свою роботу, тому до виконання обов'язків підходжу з ентузіазмом.

Також розглядаю вакансію с командировками.

Зарплатні очікування від 40 000,00 – грн.

Особисті данні: не заміжня, діти – троє дорослих дітей

Водійські права категорії “В”, водійський стаж — 25 років

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: