- PRO
Дмитро
Менеджер email-маркетинга
- Considering positions:
- Менеджер email-маркетинга, CRM-менеджер, Email marketing manager, Retention-менеджер, Manager CRM of Loyalty programs, Маркетолог, Менеджер програми лояльності, Менеджер партнерської програми
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 31 years
- City of residence:
- Poltava
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14200375/?puid=805637
Work experience
Менеджер СRM та програми лояльності
from 06.2023 to now
(2 years 2 months)
Аптека Доброго Дня, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Впровадження та інтеграція CRM-системи (Onebox): тестування, налаштування, запуск промо-конструктора.
- Планування й реалізація кампаній на залучення, утримання та реактивацію клієнтських сегментів.
- Автоматизовані розсилки через Viber-бота, Viber, SMS, Telegram-бота, Email — включаючи таргетовані ланцюжки повідомлень.
- Сегментація клієнтської бази за RFM, LTV, ціновою чутливістю. Побудова стратегій для роботи з різними аудиторіями.
- Створення та запуск промо-акцій, підтримка прямих маркетингових кампаній через CRM-канали.
- Аналітика ефективності кампаній та розсилок: open rate, CTR, CV, retention, churn, ARPU, LTV, NPS, аналітика ефективності програм лояльності.
- Запуск і розвиток партнерських маркетингових програм, сегментація за товарними групами.
- Супровід програм лояльності “Fishka”, «Піклування», «1 соціальна знижка»: запуск бонусних промо, апгрейд пропозицій
- Ведення документообігу, річне та місячне планування бюджету, взаєморозрахунки з партнерами
Досягнення:
• Запуск нової CRM з нуля: від інтеграції до промо-конструктора за 60 днів
• Створення мультиканальних автоматизованих кампаній, що збільшили середній чек на 15%
• Оновлення програми лояльності, що сприяло зростанню активних користувачів на 30%
CRM-менеджер
from 09.2022 to 02.2023
(5 months)
Auchan Україна, Київ (Роздрібна торгівля)
Тимчасова проектна діяльність:
- Розробка та запуск нових цифрових каналів комунікації (Viber Bot & Telegram Bot “Auchan UA bot”) — повний цикл: функціонал, техзавдання, тестування, запуск.
- Налаштування та оптимізація CRM (Salesforce Marketing Cloud) для реалізації багатоканальних кампаній (залучення, утримання, активація клієнтів).
- Автоматизація комунікацій: запуск кампаній через Email, SMS, Viber, Push; побудова ланцюгів повідомлень залежно від етапу життєвого циклу клієнта.
- Створення promo-механік, запуск тригерних сценаріїв, сегментація клієнтської бази.
- Планування стратегії комунікації: промо-календар, технічна реалізація акцій, розсилок і розіграшів.
- Аналітика та регулярна звітність: оцінка ефективності кампаній (open rate, CTR, CV, retention, ARPU, LTV, NPS, середній чек, частота покупок)
- Розробка стратегії розвитку ботів у 2023 році, забезпечення приросту підписників та залучення ЦА.
Досягнення:
• Впроваджено Viber & Telegram бот “Auchan UA bot” — з нуля до продуктивної версії.
• Побудовано ефективну CRM-архітектуру кампаній із повним контролем показників ефективності.
• Створено промо-стратегію з автоматизованими тригерами, що підвищила середню частоту покупок на 18%.
CRM-маркетолог / Email-маркетолог
from 01.2022 to 08.2022
(7 months)
CreditKasa, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Створення та запуск мультиканальних кампаній: Viber, Email, Push, SMS — з метою утримання, реактивації клієнтів і підтримки продажів.
- Налаштування та автоматизація CRM-систем, побудова клієнтських сегментів, формування серій листів і повідомлень залежно від маркетингових цілей.
- Взаємодія з кросфункціональними командами (Sales, IT, дизайн), формування технічних завдань.
- Розробка та технічна реалізація промо-кампаній, розіграшів, CRM-підходів до просування.
- Планування, запуск та оптимізація A/B (спліт) тестування (контент, частота, дизайн, формат) — на основі гіпотез і аналізу результатів
- Управління базою клієнтів: сегментація, очищення, контроль актуальності.
- Автоматизація маркетингу протягом усього життєвого циклу клієнта, створення й оптимізація лендингів кампаній.
- Створення ефективного копірайтингу, що трансформується у конверсії відповідно до маркетингових задач.
- Партнерські тригерні розсилки (Київстар, Vodafone, Lifecell), супровід, звітність.
- Аналітика ефективності кампаній: retention rate, churn rate, activation/reactivation, open rate, click rate, conversion, ARPU, loyalty uplift, NPS, LTV.
Досягнення:
• Підвищено конверсію email-розсилок на 25% завдяки оптимізації контенту та A/B тестуванню.
• Успішне впровадження автоматизованих тригерних кампаній, що забезпечили приріст ARPU у ключових сегментах.
• Побудовано універсальну систему звітності для моніторингу результативності кампаній у розрізі каналів і сегментів.
Менеджер СRM та програм лояльності
from 10.2019 to 01.2022
(2 years 3 months)
NOVUS, Київ (Роздрібна торгівля)
- Впровадження та оптимізація CRM-систем (SAP Marketing Cloud) для побудови ефективної комунікації з клієнтами
- Розробка й автоматизація кампаній із залучення, утримання та активації клієнтів
- Системна аналітика: аналіз поведінки споживачів, ефективності маркетингових кампаній та розсилок з фокусом на показниках open rate, CTR, CVR, LTV, NPS, retention/churn rate тощо
- Побудова багатоканальної комунікації: SMS, Viber, Viber Bot (Corezoid), E-mail, Sender. Сегментування аудиторії (RFM, life stage, цінова чутливість, товарні уподобання)
- Розробка та реалізація акцій, програм лояльності, персоналізованих пропозицій. Постановка ТЗ для IT, дизайнерів, суміжних команд
- Створення та масштабування Viber-бота ("NOVUS асистент"): функціонал, ТЗ, тестування, запуск, адміністрування, запуск віртуальної клієнтської картки
- Проведення навчань для персоналу, запуск мотиваційних програм, забезпечення високого рівня обслуговування і досягнення KPI
Досягнення:
• Автоматизовано понад 50+ тригерних сценаріїв у CRM
• Підвищено open rate регулярних розсилок на 23% через оптимізацію сегментів та каналів
• Реалізовано запуск програми лояльності з персоналізованими бонусами, що збільшило середній чек на 17%
• Залучено понад 150 тис. підписників до Viber-бота з персоналізованими пропозиціями
Retention-менеджер
from 08.2016 to 09.2019
(3 years 1 month)
Датагруп, Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- Аналіз показника Churn Rate, формування гіпотез, проведення A/B тестування, виявлення причин відтоку та міграції клієнтів, конкурентний аналіз телеком-ринку.
- Сегментування клієнтської бази, створення Customer Journey Map для процесів утримання клієнтів.
- Розробка та запуск акцій і промо-кампаній для реактивного/проактивного утримання та реактивації клієнтів, технічна реалізація в CRM та білінгових системах.
- Постановка технічних завдань ІТ-відділу та суміжним командам, розробка тарифних лінійок та регламентів.
- Проведення навчань і тренінгів для персоналу з нових та наявних інструментів утримання, розробка мотиваційних програм.
- Налаштування систем звітності та аналітики щодо ефективності кампаній, впливу на дохід, ARPU, retention/churn.
- Оцінка задоволеності клієнтів (iCsat, NPS), побудова аналітичних моделей для проактивного утримання (Churn Prediction, Welcome, Happy-call тощо).
- Запуск мультиканальних активностей: SMS, Viber, вихідні/вхідні дзвінки контакт-центру (СС), IVR.
Досягнення:
• Зменшення рівня відтоку клієнтів на 15% завдяки проактивним сценаріям утримання.
• Реалізовано понад 20 комплексних кампаній у CRM та білінговій системі.
• Підвищення задоволеності клієнтів за рахунок персоналізованих сценаріїв комунікації.
• Створено навчальні програми для понад 100 співробітників контакт-центру та співробітників центрів обслуговування.
Education
НТУУ "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"
Менеджменту та маркетингу, Київ
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)
PhD (аспірантура), промисловий маркетинг
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ННЦ Інститут біології та медицини, Київ
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)
Магістр, біолог
Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка
Природничих наук та менедженту, Полтава
Higher, from 2012 to 2016 (4 years)
Бакалавр, біолог
Knowledge and skills
- Email-маркетинг
- ESputnik
- OneBox
- Створення розсилок
- Salesforce CRM Analytics
- Адміністрування CRM
- Ведення CRM
- MS Excel
- MS Word
- Adobe Photoshop
- MS PowerPoint
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- Google Analytics
- 1С
- MS Access
- Умение анализировать
- Маркетинг
- MS Visio
- САПР
- Adobe
- Продажи
- Stripo
- Microsoft Word, Excel, Power Point, Google table, Access, Visio.
- Розробка маркетингової стратегії
- Розробка контент-стратегії
- Налаштування таргетованої реклами
- Проведення рекламних кампаній
- Самостійне прийняття рішень
- Digital-маркетинг
- Тактичний маркетинг
- Mailchimp
- Уміння аналізувати
- Canva
- Креативність
- Здатність до навчання
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Активний продаж
- Робота із запереченнями
- Прямий продаж
- Неконфліктність
- Користувач 1С
- Доброзичливість
- FMCG-продаж
- Холодний продаж
- 1С:Підприємство
- Адміністрування Salesforce
- Stripe
Language proficiencies
- English — above average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Стратегічно мислячий та орієнтований на результат CRM-фахівець з підтвердженим досвідом успішного впровадження та оптимізації програм лояльності, що сприяють суттєвому зростанню залученості та утримання клієнтів. Маю глибоке розуміння клієнтської поведінки та прагну використовувати дані для створення персоналізованих кампаній, які відгукуються цільовій аудиторії.
КЛЮЧОЇ НАВИЧКИ:
✓ CRM-експертиза: впровадження та налаштування CRM-систем (Salesforce, SAP) для оптимізації взаємодії з клієнтами та автоматизації маркетингових процесів.
✓ Розробка програм лояльності: створення й управління комплексними програмами лояльності, що стимулюють повторні покупки та підвищують пожиттєву цінність клієнтів.
✓ Сегментація та таргетинг: аналіз клієнтських даних для виявлення ключових сегментів і створення таргетованих кампаній з високою конверсією.
✓ Багатоканальний маркетинг: розробка та реалізація ефективних маркетингових кампаній через різні канали (email, Viber, SMS, push-сповіщення).
✓ Аналітика та оптимізація: відстеження й аналіз ключових показників ефективності для постійного вдосконалення маркетингових стратегій.
More resumes of this candidate
- PRO
Poltava
Higher education · Full-time, part-time
- Менеджер CRM та програм лояльності, Фармастор, 2 years 3 months
- Менеджер програми лояльності та CRM, Auchan Україна, 5 months
- PRO
Poltava, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Менеджер CRM и программ лояльности, Фармастор, 2 years 2 months
- CRM of Loyalty program marketing manager, Auchan Україна, 5 months
Poltava, Remote
Full-time, part-time
- CRM of Еmail marketing manager, CreditKasa, 7 months
- CRM of Loyalty marketing manager, NOVUS, 2 years 3 months
Similar candidates
-
Менеджер по продажам строительных услуг (строительство домов), представитель
Remote, Vinnytsia , more 8 cities -
Контент-менеджер
Remote -
Менеджер з продажу
Remote -
Трафік-менеджер
40000 UAH, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами, manager Telegram
20000 UAH, Remote