- File
Людмила
Бухгалтер (ФОП)
- Considering positions:
- Бухгалтер (ФОП), Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати
- Age:
- 63 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14206597/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 13.03.1962 (повних років 60)
Проживання: м. Монастирище
Сімейний стан: одружена
Телефон: моб. Kyivstar [
Електронна пошта: [
Освіта:
Період навчання
Назва навчального закладу
Спеціалізація
Кваліфікація
1998-1986
Уманський ордена Трудового Червоного Прапора сільськогосподарський інститут ім. О.М.Горького
Економіка і організація сільського господарства
економіст
Досвід роботи:
З лютого 1993 по вересень 2018
Місце роботи: ДПС у Черкаській області (Монастирищенське відділення)
Посада: головний державний ревізор-інспектор
Функціональні обов’язки:
Здійснення:
- контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, законодавства щодо адміністрування єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС;
- адміністрування податків і зборів, платежів, єдиного внеску, в тому числі проведення відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (платників єдиного внеску);
- контролю за своєчасністю подання платниками податків (платниками єдиного внеску) передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов’язаних з обчисленням податків, зборів, платежів), своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, платежів, єдиного внеску;
- погашення податкового боргу, стягнення своєчасно нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів;
- розстрочення, відстрочення та реструктуризації грошових зобов’язань та/або податкового боргу, а також недоїмки зі сплати єдиного внеску;
_ у межах повноважень, передбачених законом, списання безнадійного податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску;
• роботи з виявлення, обліку, зберігання, оцінки, розпорядження
безхазяйним майном;
• прийому громадян, розгляд звернень (запитів) громадян, платників
податків (платників єдиного внеску), органів державної влади, правоохоронних органів, органів судової влади та інших суб’єктів права на звернення з питань, пов’язаних з діяльністю ДПС, та запитів на отримання публічної інформації.
Застосування арешту майна платників податків, що мають податковий борг, та/або зупинення видаткових операцій на їхніх рахунках у банках, фінансових санкцій до платників єдиного внеску.
Проведення роботи щодо застосування платників податків процедур банкрутства відповідно до законодавства з питань банкрутства.
Звернення до суду у випадках, передбачених законом.
З жовтня 2018 по липень 2023
Місце роботи: Управління соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Посада: головний спеціаліст сектору дотримання прав осіб з інвалідністю, гендерних та трудових прав
З серпня 2023 по червень 2025
Місце роботи: Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
Посада: головний спеціаліст сектору з питань праці та соціально-трудових відносин
Функціональні обов’язки:
Здійснення:
- повідомної реєстрації колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечення зберігання копій;
- контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями норм трудового законодавства з питань праці, дотриманням прав осіб з інвалідністю, гендерної рівності;
- моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ та організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
- контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями району незалежно від форм власності і господарювання своєчасності і нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці, виплаті індексації заробітної плати, компенсації втрат через несвоєчасність її виплати.
Надання необхідної консультативної допомоги підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності і господарювання у застосуванні законодавчих актів з питань праці та охорони праці.
Підготовка в межах компетенції інформаційних звітів та матеріалів щодо питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати та трудових відносин.
Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів з питань гендерної рівності.
Забезпечення діяльності комісій:
• з розгляду питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового
забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в Печерському районі;
• з розгляду питань забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших
мало мобільних груп населення до суб’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктур при Печерській районній в місті Києві державній адміністрації;
• у справах альтернативної (невійськової служби).
Надання консультацій, розгляд звернень депутатів, громадян, підприємств,
установ та організацій району з питань, що належать до компетенції відділу, вживання відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.
Забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із
шкідливими та важкими умовами праці, вживання заходів щодо сприяння проведення атестації робочих місць.
За дорученням керівника представлення управління в державних та громадських установах при розгляді питань оплати праці.
На даний час не працюю.
На протязі 10 останніх років
Ведення фізичних осіб-підприємців, самозайнятих осіб
Повне і своєчасне ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Обробка всіх первинних документів, оптимізація та оподаткування;
Подання податкової звітності в M.E.DOK, FreeZvit, Zvitok, електронному кабінеті платника податків.
Начислення заробітної плати, лікарняних, відпускних, подання відповідної звітності.
Каса, касові операції, формування, контроль стану платіжок в системі Клієнт-Банк і рознесення банківських виписок в 1-С.
Навички:
Впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, Internet, e-mail), робота з оргтехнікою (копір, принтер, факс, сканер), впевнений користувач спец. програм 1-С, «Клієнт-банк» FreeZvit, Zvitok, робота з великими об’ємами інформації, вільно володію українською мовою.
Особисті якості:
Відповідальна, врівноважена, комунікабельна, сумлінно відношусь до поставлених завдань, вмію викласти в повному обсязі важливість поставленого завдання перед платниками та налагодити з ними ділові стосунки.
Бажано дистанційна робота.
More resumes of this candidate
Considering positions: Головний бухгалтер, Спеціаліст зовнішньоекономічної діяльності
Kyiv
Муха Людмила Петрівна Телефон: моб. Електронна пошта: Досвід роботи: Управління соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації з жовтня 2018 по даний...
Similar candidates
-
Бухгалтер
Kyiv, Lviv , more 3 cities -
Бухгалтер на супровід ФОП
45000 UAH, Kyiv, Irpin, Bucha -
Бухгалтер (ФОП)
Kyiv, Remote -
Бухгалтер з обліку ФОП
Kyiv -
Бухгалтер
40000 UAH, Kyiv, Remote -
Бухгалтер (ФОП)
Kyiv