• File

Ольга

Головний бухгалтер

Age:
43 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Волосянко Ольга Василівна

Контактна інформація:
Дата народження: 12.08.1981р.
Місце проживання: м.Івано-франківськ
Моб.тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
Отримати перспективну роботу, де я б змогла використати отримані знання та навики, набути нових знань і практичного досвіду, щоб бути корисною компанії, рости професійно, отримувати гідний заробіток, отримувати задоволення від роботи, працювати у дружньому колективі.

Освіта:
1998-2003рр. Івано-Франківський інститут менеджменту та економіки (Галицька академія).
Спеціальність «Облік і аудит».

Досвід роботи:
2012р - по теперішній час - головний бухгалтер ТОВ (торгівля, ЗЕД, послуги, в т.ч. транспортні послуги – загальна система оподаткування, податкові різниці, єдиний податок), ведення ФОП на загальній системі оподаткування та на єдиному податку.
2011-2012рр. - головний бухгалтер ТОВ “Карпати Мед”
2008-2011рр. аспірантка Прикарпатського національного університету ім.В.Стефаника.
2008-2012рр. головний бухгалтер ТОВ БК «Сток-Трейдер»
2005-2009рр. – головний бухгалтер КС «Прикарпатський кредитний центр»
2005-2006рр. – директор ІФФ АСК «Скарбниця –Станіслав»
2003-2005рр. – головний бухгалтер ІФФ АСК «Скарбниця –Станіслав»
Обов’язки: здійснення бухгалтерського і податкового обліку підприємства, філії страхової компанії, кредитної спілки, організація роботи страхової діяльності і діяльності кредитної спілки, оптової та роздрібної торгівлі непродовольчими, фармацевтичними товарами, організація й ведення роботи з надання послуг перевезення пасажирів, інших послуг, списання ТМЦ, палива, трансферне ціноутворення, підготовка документації по трансфертному ціноутворенню, ПДВ, розблокування податкових накладних, здійснення реорганізації юридичної особи (виділ), складання розподільчих балансів, кадровий облік, взаємодія з контролюючими органами, діловодство та документооборот підприємства.

Професійні навики:
Користувач офісних програм, Word, Excel, 1С-Бухгалтерія 7 та 8 версій,
Клієнт банк, Інтернет-банкінг, МЕДОК, CUP-програм, Інтернет, e-mail, електронний кабінет платника податків, Вчасно.
Знання мов: українська, англійська (базова розмовна, письмова).
Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, організована, серйозно ставлюся до організації та планування робочого часу, добре адаптуюся та швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: