• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14371999/

Customer support representative (L1)

City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ВЛАДИСЛАВ
ЛУЦЕНКО
CUSTOMER SUPPORT
REPRESENTATIVE

ДОСВІД РОБОТИ
Технічний спеціаліст(універсал)
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ(робочі) Технічна підтримка СартКомп(Ізраїль) / Червень 2023 -
Жовтень 2024(звільнився із причин недостатного
Дуже добре навчаюсь, і маю мінімальний час розвитку)
на адаптацію до всього нового. . -Вирішення технічних проблем с технікою(компютери, телефони,
інтернет) віддалено. -Консультації на питання технічного
Стрессостійкий на рівні “стіна”, неможливо
характеру які цікавлять клієнта, це може бути допомога з
вивести з себе - НІКОЛИ. Обожнюю все нове і вибором телефону, так і як покращити вай-фай зєднання вдома і
дуже замотивований працювати та навчатись. т.п.
Завжди відкритий до компанії і роблю все CUSTOMER SUPPORT(English) - Frozeneon / Жовтень 2024 -
заради спільного розвитку. Повінстю можу поточне місце роботи
працювати автономно до 3 діб без світла, якщо -Підтримка сайту і спілкування с користувачми в онлайн-чаті,
буде повний блекаут. вирішення проблем і збір фідбеку, аналіз проблем, швидке
реагування і репорти.
На роботі мене прозвали “Останная надія”,
-B2B L1 Support(English) - чуть більше 3 місяців, звільнився з
тому що завжди вирішував спірні питання з причини зміни політики компанії.
клієнтами і брався за важку роботу яку ніхто не Займався технічною підтримкою бізнес-клієнтів: аналіз логів,
хотів/не міг зробити. робота з бек-офісом, обробка запитів, допомога у вирішенні
технічних та операційних питань.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
МОВИ
Дружелюбний, добрий, іноді
меланхолічний. Граю на гітарі, піаніно,
Російська - ідеал, Українська - ідеал, Англійська
співаю. Сприймаю роботу як прекрасний на рівні розуміння і введення переписки(C1).
спосіб соціального розвитку і пошуку
нових знайомств з метою кращого ПОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
розуміння світу в цілому.
Робота з бек-офісними системами та службовими
інтерфейсами
МОЇ КОНТАКТИ
Аналіз логів транзакцій, виявлення причин збоїв і
Телефон (мобільний): [open contact info](look above in the "contact info" section) нетипової поведінки
Електронна пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section) Підтримка через Help Desk: обробка звернень,
ескалація та комунікація з технічними командами

Досвід роботи з Jira, Confluence, Slack
Краще пишіть в Телеграм, Ватсап, Вайбер
Впевнений користувач ПК, швидке освоєння нових
інструментів та платформ

Вміння швидко аналізувати ситуацію і знаходити
ефективне рішення

Високий рівень відповідальності, уважність до деталей,
здатність працювати з великою кількістю інформації

Досвід міжвідділової взаємодії та підтримки
внутрішніх бізнес-процесів

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: