- PRO
Кирило
Адміністративний менеджер, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Адміністративний менеджер, Адміністратор ресторану, Сервіс-менеджер, Касир, Адміністратор магазину
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 27 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14404918/?puid=369107
Work experience
Адміністратор ресторану
from 10.2024 to 06.2025
(8 months)
Думки на смак, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Робота в ресторані преміум сегменту в центрі міста.Контроль за якістю обслуговування гостей, контроль за видачею та якістю страв. Ведення приватних банкетів, івентів, весіль, їх організація, планування, складання індивідуального меню. Робота з касою. Розрахунок гостей, робота з системою «Syrve (iiko)», з касовим обладнанням. Створення дружньої атмосфери та організація роботи персоналу ресторану. Ведення звітності, складання графіків персоналу. Вирішення конфліктних ситуацій та обробка скарг гостей. Навички роботи в режими багатозадачності.
Адміністратор ресторану
from 07.2024 to 11.2024
(4 months)
River Lodge, Rivera Riverside, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Робота в ресторані преміум сегменту на березі Дніпра. Створення дружньої атмосфери та організація роботи персоналу ресторану. Контроль за якістю обслуговування гостей, контроль за видачею та якістю страв. Ведення приватних банкетів, івентів, весіль, їх організація, планування, складання індивідуального меню. Робота з касою. Розрахунок гостей, робота з системою «RKeeper», з касовим обладнанням. Ведення звітності, складання графіків персоналу. Вирішення конфліктних ситуацій та обробка скарг гостей.
Адміністратор готелю
from 03.2023 to 08.2024
(1 year 5 months)
Нивки, готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Робота в бізнес готелі, загальна кількість номерів: 109, та 4 конференц зали. Зустріч, реєстрація, поселення/виселення гостей, презентація конференц-залів, робота з документами та звітністю, вміння працювати з оргтехнікою, розрахунок гостей згідно з правилами обслуговування. Робота з готельною програмою SERVIO. Ведення звітності роботи адміністратора, контроль роботи покоївок. Знання касової дисципліни. Вміння вирішити будь які спірні питання та конфліктні ситуації. Впевнений користувач ПК та офісних програм Microsoft Office. Знання ділового етикету, та стандартів обслуговування. Привітність, комунікативність, стресостійкість.
Адміністратор медичної клініки
from 12.2022 to 03.2024
(1 year 3 months)
Vivere Clinic, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Надання і інформованої консультації щодо послуг клініки (по телефону та при особистому спілкуванні). Запис на консультації, відповіді на запитання з приводу специфіки роботи клініки, телефонний супровід постійних пацієнтів. Турботливе відношення до дітей-пацієнтів та їх батьків, а також до пацієнтів з вадами. Вирішення нагальних питань пацієнтів. Прорахунок і складання планів лікування, обстежень, досліджень. Зустріч пацієнта в клініці, оформлення первинної медичної документації, внесення пацієнта до бази даних. Ведення бази даних в програмі MedExpert. Ведення касової дисципліни(розрахунки за послуги, складання актів та документів про оплату, звітність) Підтримання доброзичливої та позитивної атмосфери в клініці.
Адміністратор готелю
from 06.2021 to 10.2022
(1 year 4 months)
Dodo, Hotel&Spa, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)
Зустріч, реєстрація, поселення/виселення гостей, презентація конференц-залу, спа-центру, робота з документами та звітністю, вміння працювати з оргтехнікою, розрахунок гостей згідно з правилами обслуговування. Ведення звітності роботи адміністратора, контроль роботи покоївок та персоналу. Налагодження роботи готельного комплексу (конференц-зал, спа-зона, ресторан) Знання касової дисципліни. Вміння вирішити будь які спірні питання та конфліктні ситуації. Впевнений користувач ПК та офісних програм Microsoft Office. Знання ділового етикету, та стандартів обслуговування. Привітність, комунікативність, стресостійкість.
Адміністратор кавʼярень
from 09.2019 to 07.2021
(1 year 10 months)
Coffee Nota, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)
Обслуговування гостей кафе, приготування напоїв, ведення та навчання нових кадрів. Вміння організувати безперебійну роботу усіх точок міста. Ведення звітності, (1C;) складання графіків, підтримання чистоти в залі, комунікація з гостями та вирішення конфліктних ситуацій.
Адміністратор-портьє
from 05.2018 to 01.2019
(8 months)
Готель Україна, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)
Зустрічі гостей, презентація послуг і номерного фонду. Проведення кассових розрахунків, робота з документами. Перевірка номерів, ведення звітності.
Education
Житомирський центр сфери обслуговування
Адміністратор, агент з організації туризму, Житомир
Specialized secondary, from 2016 to 2018 (2 years)
Житомирський торгово-економічний коледж Київського торгово-економічного університету
Правознавство, Житомир
Higher, from 2015 to 2018 (3 years)
Knowledge and skills
- Організація банкетів
- Ресторанне обслуговування
- Гостинність
- MS Office
- Знання стандартів обслуговування
- Проведення касових операцій
- Сумлінність
- Організація заходів
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — above average
Additional information
Будь ласка, якщо ви пропонуєте вакансію - пишіть на ел. пошту.
ОФІСАМ НЕ ТУРБУВАТИ!
ТІЛЬКИ СФЕРА ОБСЛУГОВУВАННЯ!
Впевнений користувач ПК та офісних програм Microsoft Office. Володію знаннями в програмах: Servio, Syrve(iiko), RKeeper. Знання ділового етикету, та стандартів обслуговування. Робота з касою, зустріч і супровід гостей. Допомога у вирішенні різного типу питань. Багатозадачність. (не боюся виходити за рамки обов’язків, якщо це необхідно) Високі організаційні навички. Привітність, комунікативність, стресостійкість.
Similar candidates
-
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор служби доставки
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv