• File

Elena

Спеціаліст із фінансової звітності

Considering positions:
Спеціаліст із фінансової звітності, Спеціаліст з фінансів, Методолог
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Квартюк Олена

Громадянство: громадянка України

Сімейний стан: заміжня.
Адреса: м. Київ
т. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: магістр
фінанси і кредит, кваліфікація - спеціаліст з фінансів і кредиту

Досвід роботи: Маю стаж служби на посадах в органах місцевого самоврядування 20 років.

- здійснювала формування проекту Бюджету, підготовку попередніх показників проекту бюджету щодо видатків на утримання, готувала квартальну та річну звітність з виконання бюджету; здійснювала аналіз даних про потребу в коштах для подання до фінансових установ;
- складала кошториси та плани асигнувань, розрахунки до них;
- складала бюджетні запити, складала паспорта бюджетних програм та звіти про їх виконання, складала фінансову звітність, формувала штатні розклади, здійснювала планування видатків;
- облік банківських операцій, облік коштів та рухом коштів і товарно-матеріальних цінностей;
- складала меморіальні ордери, картки аналітичного обліку фактичних, касових видатків та отриманих асигнувань;
- складала квартальну та річну звітність для фінансового управління та державної казначейської служби в Україні;
- брала участь у проведенні перевірок з питань ведення фінансового обліку, використання коштів, оплати праці та штатів; приймала участь у робочих групах, комісіях тощо;
- складала заявки, пропозиції, звіти, інформації щодо нарахованих коштів та їх фінансування до фінансового установ та державної казначейської служби в Україні;
- розглядала скарги, заяви, листи у межах своєї компетенції та діючого законодавства, готувала відповіді;
- формувала платіжні доручення, вела табель обліку використання робочого часу працівників, проведення інвентаризації грошових коштів та товарно-матеріальних цінностей, складала акти списання та інвентаризації;
- проводила звірку з постачальниками, складала акти звіряння взаємних розрахунків та договори щодо фінансування; вела роботу з підприємствами- надавачами послуг щодо відшкодування коштів.
- взаємодіяла з структурними підрозділами соціального захисту населення, органами Пенсійного фонду, АТ «Ощадбанк»;
Маю сертифікати підвищення кваліфікації з проходження спеціальних програмам щодо принципів економічного розвитку регіонів, європейської інтеграція України, розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності, управління змінами, штучного інтелекту в публічному управлінні та інщі.
- маю досвід роботи: з програмами - Клієнт-банк, Фобос, Microsoft Excel, MS Office, Outlook, Megapolis та інщі; з опрацюванням Постанов КМУ та інших законодавчих актів; у розробці та підготовці пропозицій та проектів рішень, ведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з громадськістю та проведення міських та районних заходів; співпраці з структурними підрозділами соціального захисту населення, органами Пенсійного фонду, АТ «Ощадбанк», органів Державної казначейської служби України, підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг та інше.
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, здатність до навчання, посидючість, акуратність, аналітичний склад розуму, маю досвід роботи з великим об’ємом роботи та інформації, вміння працювати з програмами та електронними таблицями, прагну розвиватися в професійній сфері, спрямована на результат, впевнений користувач ПК, без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: