• File

Марина

Адміністратор

Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хільчевська Марина Володимирівна

Дата народження: 09.08.1977 р
Київська область Києво-Святошинський район
с. Хотів провулок Сіряківський 1-б
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружена. Маю сина 21 рік.

Мета: отримання роботи - менеджера з продажу , адміністратора, офіс-менеджера.

Володіння мовами: українська-відмінно, російська-відмінно, англійська - базова

Освіта: 1994-1998 р. Київський інститут " Слов'янський Університет"
Факультет: історія

01.09.1998-01.11. 2000 р. помічник народного депутата України на громадських засадах Пухкала О.Г.
01.11.2000р.- 07.03.2003р.-ТОВ «Центр-Медкосметик» - бухгалтер, (Доставка питної води та аксесуарів)
10.03.2003р. - 31.08.2010р. ПП «Водолій» - бухгалтер, менеджер директор (Доставка питної води та аксесуарів).
01.09.2010р.- 06.02.2012р. ПП «СВП Трейд» бухгалтер, менеджер з логістики (Доставка питної води та аксесуарів)

07.02.2012р.-31.03.2015р. ТОВ «Санаторій Феофанія» менеджер з продажу, адміністратор

01.04.2015- до 04.07.2024 – ФОП «Туржанський» - менеджер з продажу (Продаж меблів та декору)

• прийом та обробка замовлень від клієнтів по телефону (інтернет-магазини) та організація прийому відвідувачів у салоні меблів;
• ведення документообігу та ділового листування (договори, рахунки-фактури, видаткові накладні, ТТН).
• впевнений користустувач програмами - WORD,EXCEL,1С Бухгалтерія
• швидкий набір тексту при друкуванні.
• маю гарні навички по роботі з інтернет-магазинами на базі WordPress, Open Cart ( заповнення карток товарів на сайт, обробка фото, правильний опис товару і тд.)
• співпраця з архітекторами та дизайнерами (робота з проектною документацією).
• підготовка аналітичних звітів про роботу;
• оперативне виконання завдань керівника;
• організація забезпечення офісу канцтоварами та витратними матеріалами
• переговори з постачальниками.
• співпраця з виробниками меблів України, Туреччини, Румунії, Італії, Польщі.
• контроль та ведення замовлення до повного закриття.
• контроль розрахунків з постачальниками та клієнтами
• співпраця з транспортними компаніями та приватними перевізниками по всій території Україні. Маю навички роботи з програмами DELLA, LARDI, вантажне таксі.
• співпраця з бригадами монтажників по всій Україні.
• робота з рекламаціями – реставрація, обмін, повернення.

10.07.2024 – ТОВ « Клір Сервіс»
• Розробка маршрутів для водіїв
• Спілкування з клієнтами
• Вирішення проблематичних питань
• Підбір кадрів
• Ведення каси
• Виставлення рахунків, актів, видаткових
• Контроль оплат, вирішення питань з боржниками.
• Контроль водіїв на маршруті

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: