• File

Шепель

Бухгалтер, операціоніст

Considering positions:
Бухгалтер, операціоніст, Бухгалтер з первинної документації
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шепель Наталія

Дата народження:
19 серпня 1981

Місто:
Київ

Телефон(и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Отправить сообщение

Ціль: отримати посаду у перспективній стабільній компанії, де я можу застосувати свої знання та досвід.


Досвід роботи:
2020 - по теперішній час ТОВ «Тре Бік'єрі»-ТОВ «Вино і море»
Посада: Бухгалтер.
- виписка рахунків , видаткових накладних, ттн, контроль наявності,
- формування дебіторської заборговоності та взаємодія з менеджерами стосовно неї,
- ведення складських операцій (списання, переміщення тощо),
- постановка в базу імпортного товару,
- введення нових контрагентів і базу,
- акти звірки, контроль підписання у FlyDoc,
- установка цін,
- допомога в підготовці до формування податкових накладних,
- інвентаризація,
- виконання доручень головного бухгалтера,
- виконання деяких функцій гол.бухгалтера під час його відсутності (проведення банківських виписок, ПКО,РКО, перевірка та допомога в закритті зміни магазину, касова дисципліна тощо).

2018-2019 ТОВ «Аванта консалтинг»-ТОВ»Бестконс»
Посада: Бухгалтер .
- ведення 372 рахунку (Розрахунки з підзвітними особами),
- взаєморозрахунки з контрагентами,
- комунальні платежі та інші щомісячеі платежі,
- ведення платіжного календарю та перевірка рахунків.
2016 – 2017 ТОВ Файдаль Україна (сфера діяльності компанії-виробництво лакофарбових матеріалів)
Посада: Економіст з аналізу господарської діяльності.
- формування плану поточних платежів (на поточний день, понеділок та наступного місяця),
- формування фактичних платежів та аналіз виконання плану,
- прогноз доходів/витрат,
- стану кредиторської заборгованості перед іноземним партнером,
- поточний аналіз відвантажень-продажів-оплат,
- контроль розрахунку вартості маркетингових послуг за попередній період та контроль наявності необхідних документів,
- контроль вхідних рахунків на відповідність договірних умов,
- розрахунок та оформлення курсових різниць,
- котроль нарахування рахунків за оренду, послуги зв'язку, сировину,
- % за овердрафтом,
- прорахунок рецептури нового продукту,
- взаємодія з банками з питань платежів, підготовка всієї необхідної документації,
- реєстр платежів, план/факт ДДС, підготовка звіту про залишки та рух грошових коштів,
- порівняння існуючих цін та розрахунок нового при введенні нового продукту,
- позрахунок акцій та контроль виконання продажів за підсумками акцій,
- інші звіти на запит керівництва.
2012 Ведення ФОП (ФОП)-послуги 2 група
Підготовка та здавання звітів у ПІ та ПФ

2003 -2015 ДПСЗ (сфера діяльності компанії-кур'єрські послуги по території України, країн СНД та далекого зарубіжжя;
пересилання міжнародних відправлень EMS; митно-брокерські послуги; охоронні послуги).
Посада: Бухгалтер.
- ведення первинної документації,
- робота з клієнтами підприємства (рахунки, акти звірок, акти виконаних робіт, податкові накладні, робота з бухгалтерською кореспонденцією тощо),
- формування податкових зобов'язань,
- перевірка договорів,
- звіряння з контрагентами.
- облік банківських та касових операцій, розрахунки з підзвітними особами,
- клієнт-банк, банківська виписка, платіжні доручення,
- оформлення заявок для отримання готівки в іноземній валюті,
- робота з підзвітними особами (госп.операції, відрядження, в т.ч. закордонного відрядження),
- довірності: виписка, облік та контроль,
- проведення банківських виписок,
- інвентаризація, зокрема. інвентаризація кас,
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
- Ведення ділового листування,
- Статистична звітність.

Освіта:
Національний Університет Харчових Технологій (Київ, Україна), 2003 р.
Спеціальність - автоматичне управління технологічними процесами, (спеціаліст)
Київський Національний торговельно-економічний університет (Київ, Україна)
Спеціальність-облік та аудит, (магістр), 2007 р.

Курси, тренінги, сертифікати:
Навчальний центр «Артрон», 2010 р.
Курс лекцій "бухгалтерія"
Навчальний центр «Артрон», 2013 р.
Курс лекцій «Бухгалтерія 1С версія 8.2»
Семінари з бухгалтерського та податкового обліку

Додаткова інформація:
Впевнений користувач офісних програм (Word, Excel, Outlook, Internet), досвід роботи в програмі
1с версія 8.0, версія 8.2 Підприємство,1с УТП, Клієнт – банк, МЕДОК, FlyDoc

Особисті якості
• аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову,
• швидке навчання і бажання до навчання, відмінні комунікативні навички; відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, педантичність, відсутність згубних звичок, активність, уважність, відповідальність, скрупульозність, уміння працювати у великому колективі та з великим обсягом робіт.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: