• File

Юлія

Комерційний директор

Considering positions:
Комерційний директор, Директор з розвитку, Операційний директор, Супервайзер, Керівник відділу продажу
Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Юлія Палагусинець
● м. Львів ● 21 травня 1986 р. ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Резюме
Професіонал з досвідом 10+ років в області управління процесами B2C та B2B продаж на ринку
надання послуг дошкільної освіти, харчової та б’юті індустрії, легковій промисловості. Станом на
сьогодні основний фокус у роботі — грамотна координація організаційних процесів в команді та
налагодження продуктивної співпраці з партнерами в динамічних умовах ринку, пошук і якісна
комунікація з керівниками організацій, спільна співпраця бізнесів яких дасть збільшення доходів у
майбутньому.
Ключові навики: вміння брати відповідальність, досвід в організації малих і великих колективів
від 60 людей і більше, стратегічне мислення, дотримання заданих стандартів компанії, проактивність,
гнучкість мислення та його креативність, презентаційні навики, самодисципліна, увага до деталей,
володіння програмами Microsoft Excel, Word, PowerPoint, 1-С Бухгалтерія (7 та 8 версії).
Бажана посада: керівник відділу продажу.
__________
Досвід роботи

Вер. 2019р. – травень 2025р. (5р. 8 міс.)
Компанія: ПП "Садок "Здорової Родини"
Переведена з липня 2021р на посаду: комерційний директор
Попередня посада: директор з розвитку
Функціональні обов’язки: -- ведення контролю за реалізацією послуг, пошук нових клієнтів та
підняття рівня проінформованості щодо діяльності підприємства;
-- відкриття другої філії з «нуля», організація її роботи (від замовлення
матеріально- технічної бази до наповненості клієнтами і налагодження роботи між працівниками);
-- пошук нових працівників, проведення співбесід, стажування тощо
(зростання щтату працівників від 6 до 60 осіб);
-- організація робочих корпоративів ( тричі на рік), розробка систем
мотивації та навчання персоналу;
-- організація і прийняття участі в ярмарках і виставках;
-- координація та контроль роботи маркетингової служби;
-- ведення SMM- комунікації та наповнення сайту;
-- ведення аналітичних звітів, бюджету та подача їх керівництву;
-- контроль документообігу та розрахунків з постачальниками;
-- контроль документообігу та розрахунків з клієнтами;
-- презентація садка, проведення екскурсій;
-- комунікація з батьками (клієнтами), вирішення конфліктних ситуацій,
організаційних питань тощо.
__________
Трав.2018 – квітень 2019 (1 рік)
Компанія: ТзОВ «Веста Котон Стиль»
Посада: начальник відділу продажу
Функціональні обов’язки: — організація участі компанії у всеукраїнських виставках-ярмарках;
— пошук маркетингової компанії та координація її роботи;
— пошук нових клієнтів (B2B продаж), проведення переговорів з ними;
— контроль за веденням SMM- комунікації;
— організація професійних фотосесій для ведення маркетингу компанії;
— робота з постачальниками щодо створення та дизайну атрибутів
для розвитку бренду.
__________
2017р.— 2019р. (2 р.)
Проект: «Життя в стилі Еко»
Посада: координатор проекту, івент менеджер
Функціональні обов’язки: — ведення та організація майстер-класів, святкових подій;
— залучення та робота зі спонсорами та партнерами (юр. особами);
— ведуча, організатор та маркетолог заходу «Краса в деталях»
(адміністрування події в соцмережах);
— написання сценарію подій, організація репетиції, подарунків,
тощо;
— розвиток партнерських відносин з постійними клієнтами та
залучення нових;
— проведення навчальних заходів для партнерів у сфері вигідних
покупок, бухгалтерії, тощо.

Бер. 2017 — Лип. 2017 ( 5 міс.)
Компанія: ФОП «ЗРМ»
Посада: менеджер з продажу
Функціональні обов’язки: — створення та ведення клієнтської бази у місті Львові;
— укладання договорів поставки продукції;
— збір замовлень та контроль надходження продукції.

2010 — Лип. 2016 ( 6 р.)
Компанія: ПрАТ «Галичина»
Посада: менеджер з логістики
Переведена з травня 2012р. на посаду: економіст з договірних та претензійних робіт
Функціональні обов’язки: — організація централізованого аналізу та контролю дебіторської
заборгованості філій і партнерів компанії;
— організація звітності та ведення щотижневої аналітики.
— групування та передача на виробництво замовлень філій;
— організація перевезення по філіях, партнерах в Україні;
— ведення пілотного проекту згідно рекомендаційних вимог
поставок продукції по програмі Symphony на мережу
супермаркетів «Вопак».

2008 — 2009 ( 1 р.)
Компанія: ТД «Західна молочна група»
Посада: менеджер з логістики
Функціональні обов’язки: — ведення документообігу по перевізниках;
— щоденна подача замовлення на виробництво молочної
продукції, виходячи з даних попереднього періоду;
— організація логістики перевезень по філіях підприємства в межах
західної України.
2007 — 2008 ( 1 р.)
Компанія: ЗАТ «Український мобільний зв’язок»
Посада: представник інформаційного центру
Функціональні обов’язки: — обслуговування інформаційної лінії мобільного оператора;
— надання технічної підтримки абонентам мобільного оператора;

2004 — 2005 ( 1 р.)
Компанія: ПП «Фенікс- Д»
Посада: мерчендайзер, торговий агент.
Функціональні обов’язки: —наповнення існуючої клієнтської бази;
— укладання договорів;
— робота з протермінованою дебіторською заборгованістю.

Сертифікати, тренінги, навчальні програми

1. Проектна робота в напрямку інноваційної системи поставки продукції, аналізу її реалізації з
використанням графіків і показників економічної діяльності за допомогою програми
Symphony.
2. Тренінги: «Техніка продажу», «Ділова комунікація з клієнтами», «Боротьба із
запереченнями», «Стратегічний маркетинг: розробка конкурентної стратегії».
3. Навчання в школі бізнесу Network 21 .
4. Навчання у сфері зовнішньої реклами.
5. Навчання у сфері краси та косметології, два місяці роботи директором елітної студії краси
«DIAS» у м.Львів.

Володіння мовами: російська – вільно, англійська – Intermediate, польська - Podstawowy (А1)

Освіта
2003 — 2008 (5р.)
Львівський Інститут економіки і туризму. Облік і аудит. Спеціаліст (червоний диплом).

Додаткова інформація: — закордонний паспорт (біометричний);
— володіння програмами Microsoft Excel, Word, PowerPoint, 1-С;
Бухгалтерія (7 та 8 версії).
— права категорії «В», власний автомобіль.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: