• PRO

Сергій

Менеджер відділу продажів, 10 000 UAH

Employment type:
part-time
Age:
36 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник філіалу

from 11.2022 to 03.2024 (1 year 4 months)
Азовтранскомплект, ООО, Бердянськ (Машинобудування)

1. Просування компанії в Інтернеті за допомогою реклами.
2. Продаж вантажопідйомного обладнання на території України корпоративним клієнтам.
3. Виконання плану продажу, розширення клієнтської бази, ведення первинної документації, укладання та супровід угод.
4. Підготовка звітності для вищого керівництва.

Менеджер з продажу

from 09.2022 to 10.2024 (2 years 1 month)
Xstore, Харків (Роздрібна торгівля)

Керівник відділу продажів

from 12.2017 to 04.2019 (1 year 4 months)
Альянстройсервіс, Київ (Машинобудування)

1. Впровадження CRM системи, навчання персоналу роботи у ній.
2. Планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація).
3. Контроль планових показників роботи відділу продажів.
4. Адаптація та навчання співробітників.
5. Пошук та робота з постачальниками продукції.
6. Продаж крупним корпоративним клієнтам.
7. Пошук та залучення клієнтів.
8. Ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази.
9. Створення та просування сайтів на існуючих платформах у сфері E-commece.
10. Упорядкування звітності для власника бізнесу.
Працюючи на цій посаді, зробив упізнаваним ім'я компанії у сфері вантажопідйомного обладнання.

Керівник напрямку

from 11.2014 to 11.2017 (3 years)
ТОВ "Компанія Ітер", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

На посади керівника напряму ручного вантажопідйомного обладнання основними обов'язками були:
1. Пошук постачальників продукції, ведення із нею переговорів про закупівлю. Також до обов'язків входило проведення аналізу продажів, виявлення топ-позицій для закупівлі на склад, укладання контракту на постачання.
2. Організація доставки товару зі складу постачальника у далекому зарубіжжі через пошук постачальника транспортно-експедиційних послуг, встановлення із нею партнерських відносин.
3. Встановлення взаємодії між постачальником продукції, експедитором вантажу та митним брокером, їх технічна та інформаційна підтримка, повний контроль за координацією їх зусиль.
5. Розрахунок собівартості товару та торгової націнки для роздрібної мережі та оптових покупців.
6. Організації продажів вантажопідйомного обладнання шляхом роботи з існуючою клієнтською базою, а також вхідними та вихідними лідами, навчання персоналу.
7. Технічна та інформаційна підтримка покупців на всіх етапах укладання угоди.
8. Організація логістики як усередині підприємства, і допомогу покупцям у створенні доставки товару.
9. Планування діяльності відділу у коротко- та середньостроковій перспективі.
10. Ведення первинної документації, аналіз ринку та діяльності конкурентів, складання звітів про виконану роботу для вищого керівництва, контроль за фінансовими операціями відділу.
11. Зміцнення та підтримання хорошої репутації підприємства на ринку.

Менеджер з продажу

from 10.2012 to 10.2014 (2 years)
Абрис, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Робота з гуртовими та дрібногуртовими замовниками, прямі продажі кінцевому споживачеві в торговому залі.
2. Організація роботи торгового залу - викладення товару, встановлення цінників, виготовлення стендів та макетів із зразками продукції в торговому залі.
3. Прийом замовлень на виготовлення та постачання нестандартної фурнітури, контроль за їх виконанням до відвантаження покупцю.
4. Організація та проведення планових інвентаризацій у торговому залі.
5. Ведення первинної бухгалтерської документації.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 02.2012 to 09.2012 (7 months)
ТОВ Ремік ЛТД, Сєвєродонецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Консультування та прямі продажі кінцевим та корпоративним клієнтам.
2. Виписка документів (рахунки, видаткові накладні).
3. Виконання обов'язків із закупівель товару без менеджера з постачання.
4. Планування своєї роботи у коротко- та середньостроковому періоді.
5. Організація прийому та постановки на бухгалтерський облік товару, що надійшов.
6. Організація викладки товару на складі-магазині, виготовлення нових та модернізація існуючих виставкових стендів та макетів продукції.
7. Організація та проведення планових інвентаризацій у виставковому залі та на складі.

Education

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Менеджмент организацій, Сєвєродонецьк
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Additional education and certificates

Тренінг "Керування представництвом компанії в регіоні""

2013

Активні телефонні продажі

2015, 3 дня

Активні телефонні продажі 2,0

2015, 3 дня

Форсаж продажів

2016, 3 дня

Knowledge and skills

  • MS Office
  • CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Керування транспортними засобами
  • Будівельні роботи
  • Внутрішнє оздоблення будинку
  • Ведення CRM
  • Активний продаж
  • Комунікабельність
  • Продаж B2B

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Шукаю додаткову роботу з графіком 2/2 дні

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: