• File

Ганна

Контент-менеджер (із знанням польскої мови)

Age:
42 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Вакансія: Контент - Менеджер ( із знанням польскої мови)
Відомості про себе:
м. Бельсько-Бяла (Польша)
ПІБ: Сегейда Ганна Володимирівна,
Дата народження: 08 липня 1983г.
Контактний телефон: (8067)636-60-87.

Мета: отримання дистанційної роботи в стабільній організації з можливістю професійного зростання і набуттям нового досвіду з використанням і розвитком вже наявних знань і навичок.

Досвід роботи:
ТОВ «АТБ-Маркет»
Вересень 2019р. - по теперішній час - інспектор з кадрів:
- введення кадрової документації в програмі 1С 8;
- оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно з КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток;
- первинне опрацювання та перевірка лікарняних листів;
- підрахунок трудового стажу для лікарняного листа;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- формування та введення особистих справ співробітників;
- кількість співробітників понад 1000 осіб;
- консультування співробітників компанії з кадрових питань

АТ «Київстар» Дочірнє Підприємство «Старавто»:
Травень 2009р. - вересень 2019р. - спеціаліст з кадрів, діловод:
- введення кадрової документації в програмі Ulcimus ;
-оформлення прийому на роботу, переведення по підприємству, звільнення співробітників згідно КЗпП;
- оформлення всіх видів відпусток, лікарняних листів;
- введення особистих карток співробітників компанії;
- введення щомісячного табельного обліку робочого часу співробітників компанії;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок;
- участь у квартальному та річному оцінюванні працівників;
- підготовка та здача звітності до державних органів;
- підготовка списків і звітів на медичне та пенсійне страхування;
- підготовка внутрішньої звітності по філії: за чисельністю персоналу, за кількісним складом;
- архівація документів;
оформлення та введення обліку відряджень співробітників компанії;
- оформлення та облік довіреностей на отримання товару;
- штат співробітників філії понад 180 осіб;
- робота з філіальною мережею.

ЗАТ АБ «Радабанк»:
Вересень 2008р.- березень 2009р. консультант відділу обслуговування клієнтів:
- залучення Клієнтів у рамках кредитних продуктів і програм Банку;
- консультація Клієнтів щодо питань кредитування суб'єктів малого та середнього бізнесу;
-організація та проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами Банку з питань їхньої співпраці з Банком за всіма напрямками їхньої діяльності, відвідування офісу Клієнта;
-організація та участь у виїзних перевірках наявності та стану майна, що пропонується як забезпечення;
- підготовка та супровід процесу укладення кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, поруки;
-внесення копій документів, які сканують, та заповнення електронної Анкети-заяви, необхідних для проведення фінансового та соціально-економічного аналізу Клієнта, до Бази даних;
-організація підписання кредитного договору та договорів, що забезпечують належне виконання зобов'язань Позичальника за кредитним договором;
-формування кредитних досьє в частині документів, що відносяться до іпотечної кредитної угоди згідно з вимогами, що встановлені в Банку, забезпечення збереження документів до моменту передачі їх до Відділу обслуговування клієнтів.
Лютий 2007 р. - вересень 2008 р. секретар - референт, інспектор з кадрів:
- підготовка наказів з кадрів та основної діяльності;
- оформлення прийомів, переведень і звільнень працівників;
- пошук і підбір персоналу;
- формування та ведення особових справ співробітників;
- заповнення, облік трудових книжок;
- облік надання відпусток, складання графіка відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу.
- ведення діловодства банку;
- організація телефонних переговорів;
- ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- приймання та надсилання документів поштою, факсом, телефонограмою;
- організаційно-технічне забезпечення відрядних поїздок;
- організація ділових зустрічей;

Дніпропетровський національний університет:
серпень 2005 - вересень 2006 - методист:
-ведення кадрового обліку (підготовка документів про прийом на роботу, ведення особових справ, табель обліку робочого часу);.
-формування кошторису на майбутній рік;
-нарахування погодинної заробітної плати.
-організація діловодства;
-організаційно-технічне забезпечення поїздок у відрядження;
-організація телефонних переговорів;
-ведення обліку та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
-приймання та надсилання документів факсом, телефонограмою;

Знання та навички:
-знання КЗпП;
-знання кадрового діловодства;
-знання ПК, Excel, Word, Internet, Outlook Express;
-навички роботи з офісною технікою - копіювальна техніка, факс, принтер, сканер;
-складання та оформлення договорів, наказів, довідок тощо;
-знання ділового етикету;
-ведення та облік первинної документації;
-знання української мови, польської мови (рівень А2).

Освіта:
2007-2009 рр. Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля, економічний факультет, спеціальність «Фінанси».
2000-2005рр. Дніпропетровський національний університет, біолого-екологічний факультет, спеціальність «Фізіологія та психологія людини»

Особисті якості: комунікабельність, уважність, пунктуальність, відповідальність, вміння працювати самостійно і в колективі, цілеспрямованість, висока працездатність, готовність і бажання навчатися, підвищувати кваліфікацію.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: