• File

Олена

Юрист

City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Kryvyi Rih, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІБ
СЛАБІК ОЛЕНА ЮРІЇВНА

дата народження
04 липня 1990 р.

адреса фактичного проживання
Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг (Довгинцівський р-н)

номер телефону, інший вид зв'язку

моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

освіта
2007-2011 - Херсонський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ, юрист, диплом бакалавра з відзнакою
2012-2013 - Харьківский національний університет внутрішніх справ, юрист, диплом спеціаліста

Трудова діяльність
Місяць і рік
Посада, обов’язки, установа
Причина звільнення
прийняття
звільнення

11/2023

Криворізька районна військова адміністрація Дніпропетровської області, головний спеціаліст відділу розгляду звернень громадян апарату райвійськадміністрації:
- опрацювання звернень громадян, які звернулись до "гарячих ліній" у відповідності до Закону України "Про звернення громадян".
- організація формування та зберігання справ у відділі, відповідно до затвердженої номенклатури справ райдержадміністрації;
- участь у підготовці матеріалів для розгляду на засіданні колегії райдержадміністрації та звітності керівництву райдержадміністрації щодо стану роботи зі зверненнями громадян;
- виконання інших функцій в межах своїх повноважень за дорученням керівництва.
Низький рівень заробітної плати;
наявність бажання щодо кар’єрного та професійного зростання
10/2018
11/2023
Широківська районна державна адміністрація, головний спеціаліст відділу правового забезпечення райдержадміністрації:
- претензійна робота;
- підготовка локальних нормативних актів;
- консультація гр-н;
- розгляд звернень гр-н.
Реорганізація установи у зв’язку з децентралізацією на підставі Постанови ВРУ "Про утворення та ліквідацію районів")
07/2018
10/2018
Cтарший секретар Широківського районного суду Дніпропетровської області
-організація належної роботи канцелярії суду;
- розподіл обов'язків між працівниками канцелярії суду, контроль за виконанням ними функціональних обов’язків, а в разі службової необхідності - внесення пропозицій про їх перерозподіл;
-забезпечення належного рівня трудової дисципліни, ведення в канцелярії суду діловодства;
-контроль направлення судових рішень до виконання та фактичне виконання судових рішень;
- контроль ведення діловодства у суді.
п.2 ч.1 ст.36 КЗпП
10/2016
07/2018
Головний спеціаліст юридичного відділу виконавчого комітету районної ради (м. Кривий Ріг):
- організація роботи адміністративної та спостережної комісій виконкому;
- претензійна робота;
- підготовка локальних нормативних актів;
- консультація гр-н;
- розгляд звернень гр-н.
п.1 ч.1 ст. 36 КЗпП
07/2016
08/2016
Керуючий магазином; ТОВ "Карі-Україна"
(м. Кривий Ріг):
- управління ефективною роботою магазину, моніторинг і контроль продажу, асортименту, якості товарів;
- складання графіків роботи працівників, ведення табелю робочого часу;
- ведення документації магазина, формування звітності;
- переоцінка продукції, контроль правильності цін на товар;
- взаємодія з контролючими органами, дотримання нормативів по охороні праці та протипожежної безпеки
Реорганізація структурного підрозділу в м. Кривий Ріг
шляхом приєднання до структурного підрозділу у м. Запоріжжя;
п.1 ч.1 ст. 36 КЗпП
08/2012

03/2016

Заступник керуючого магазином, ТОВ "АТБ- маркет" (м. Київ):
- контроль над виконанням поставлених задач персоналом згідно встановлених правил і норм торгового процесу;
- вирішення конфліктних питань персоналу, покупців;
- організація і управління роботою
персоналу магазина;
- контроль безперебійної роботи наявного
торгового обладнання і програмного забезпечення; організація усунення неполадок;
- замовлення, прийом, обмін, переміщення, товарної продукції, формування товарного звіту, інкасація, закриття зміни і т.д.
Адміністратор залу:
- координація, організація і управління роботою персоналу з урахуванням функціональних обов'язків, виробничої необхідності і середньоденного коливання кількості покупців.
Продавець:
- обслуговування покупців, викладка товару.
Зміна місця проживання;
п.1 ч.1 ст. 36 КЗпП
09/2011
12/2011
Перекладач - дактилолог (сурдоперекладач); "УТОГ" (Українське товариство глухих у м. Херсон):

- здійснення перекладу жестової мови (дактилологія) для глухих;
- зворотний переклад жестовой мови в усну мову;
- діловодство і ведення картотек
Зміна місця проживання;
п.1 ч.1 ст. 36 КЗпП
Додаткові відомості:
-володію навичками ділового спілкування і управлінської роботи, ведення переговорів;
-здатна самостійно і оперативно приймати рішення і досягати поставленої мети;
- пройшла очне навчання в Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, за результатами якого отримала сертифікат щодо проходження навчання за програмою тематичного семінару "Надання адміністративних послуг, шляхи підвищення їх якості";
- періодично проходжу навчання на платформах "Дія" та "Прометеус", (наявність сертифікатів про успішне проходження навчальних заходів, таких як "Медіація як ефективний спосіб врегулювання конфліктів", "OSINT — розвідка з відкритих джерел та інформаційна безпека" та інші)
- маю водійське посвідчення ( кат. А,В,С );
- грамотно використовую офісну оргтехніку, ресурси Internet, e-mail, знаю офісні додатки MS -Office, 1С, Бекстор, "ДОК-ПРОФ".

О.Ю. Слабік

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: