• File

Сергій

Оператор call-центра

Age:
19 years
City of residence:
Poltava
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сергій Мілько Освіта

Загальна середня освіта вер 2021 - трав 2023
Загальноосвітня школа I-III ступенів №29, Полтава
Закінчив школу в 2023 році
Особисті дані Освоєння основ інформаційних технологій та роботи з комп’ютером
Розвиток навичок ефективного спілкування та вміння слухати співрозмовника
Сергій Мілько Засвоєння принципів структурування інформації
Закріплення умінь планування та управління часом для підвищення
[open contact info](look above in the "contact info" section) продуктивності

Загальна середня осіта вер 2012 - трав 2021
пров. Хорольський, 12, кв. 75 Гімназія №32, Полтава
Полтава Формування вміння працювати у команді та підтримувати позитивний клімат в
колективі
4 січня 2006 р. Навчання принципам впевненого та чіткого викладу думок у вербальній формі
Розуміння основ норм ділового та соціального спілкування
м. Полтава Засвоєння базових навичок самоорганізації та відповідальності
Формування здатності чітко і логічно викладати думки в усній формі
Неодружений
Досвід роботи
Навички Фахівець по роботі з клієнтами січ 2024 - лют 2025
ФОП Стельмах Роман Володимирович, Київ
Комунікабельність Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, забезпечення позитивного іміджу
компанії.
Робота з клієнтами
Планування робочого часу та організація ефективної взаємодії з клієнтами.
Самоорганізація Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг компанії, забезпечення
високого рівня обслуговування.
Організація робочого часу Забезпечення точності та своєчасності обробки клієнтських звернень
Опрацювання та систематизація вхідної кореспонденції клієнтів із
Планування
встановленням пріоритетів для подальшого опрацювання.
Командна робота Розвиток навичок ефективного спілкування та активного слухання для
підтримки високої якості обслуговування клієнтів
Базові інформаційні Застосування методів самоорганізації та управління часом для підвищення
технології продуктивності в роботі з клієнтами
Консультування клієнтів щодо умов використання послуг та тарифів для
оптимізації їх вибору.
Мова
Досягнення
Українська

Англійська Успішне вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, що підвищило рівень
задоволеності клієнтів.
Ефективне планування робочого часу, що сприяло оптимізації процесів
Хобі обслуговування клієнтів.
Своєчасна і точна обробка клієнтських звернень, що підвищило оперативність
Перегляд фільмів підтримки.
Розвиток умінь самоорганізації і управління часом, що збільшило
Спорт продуктивність праці.

Слухання музики

Прогулянки на свіжому повітрі

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: