• PRO

Анна

Адміністратор, менеджер, керівник, 25 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, менеджер, керівник, Адміністратор стоматологічної клініки, Керуючий кав'ярнею, Адміністратор, Адміністратор ресторану, Керуючий рестораном, Адміністратор косметології, Помічник керівника, Керуючий магазином
Employment type:
full-time
Age:
46 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 11.2021 to now (3 years 9 months)
сервіс доставки, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

На посаді адміністратора закладу виконувала наступні дії.
Відкриття закладу та подальший супровід.

* Робота з постачальниками, формування замовлень, оплата. *Робота в програмі 1С,
*Складання маршрутів кур'єрів (логістика).
*Зворотній зв"язок з клієнтами, вирішення питань, формування замовлень.
*Контроль роботи кур'єрів, прибиральниць та пакувальниць.
*Складання графіків роботи . *Розрахунок замовлень.
*Складання звітів.
*Усі операції, пов'язані з касою.

Менеджер ресторана

from 09.2020 to 10.2021 (1 year 1 month)
ТОВ Сушия, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

На посаді Менеджера ресторану забезпечувала високий рівень сервісу з обслуговування гостей, вирішення конфліктних ситуацій. Приймала замовлення на виніс з подальшим складанням та видачею, комунікація та контроль роботи кур'єрів. Ще в мої обов'язки входило планування та координація робочого графіку, нарахування заробітної плати, робота з постачальниками та накладними. Забезпечення дотримання стандартів якості продукції та сервісу . Ведення обліку замовлень та витрат. Підготовка звітності та аналітики. Участь в інвентаризації . Підбір та навчання персоналу. Складання звітів. Участь у тренінгах. Усі операції пов'язані з касою. Повний супровід закладу протягом робочого дня.
Впровадження нових ідей для покращення сервісу та прибутків закладу.
Виконувала обов"язки керуючої закладу в період її відсутності

Адміністратор ресторану

from 10.2017 to 05.2020 (2 years 7 months)
ЧП, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Працювала на Фудкорті ТЦ, виконуючи обов'язки адміністратора трьох закладів харчування. В мої обов'язки входила координація роботи закладів, вирішення поточних питань. В процесі роботи набула ще більшого досвіду в управлінні персоналом , займалась підбором, стажуванням та мотивацією підлеглих. В мої обов'язки, також, входило складання графіків робітників, фінансова звітність, розрахунки з гостями та постачальниками, участь в інвентаризаціях, контроль якості, залишків продукції. Замовлення та прийом продукції.

Офіс-менеджер

from 06.2015 to 10.2017 (2 years 4 months)
ЧП Казив, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

В своїй роботі офіс-менеджера я забезпечувала ефективне функціонування офісу. Займалася веденням документації, складанням договорів оренди, організацією зустрічей та подій, вирішувала запити мерчендайзерів. Контролювала та розраховувала витрати по паливу. Працювала с документацією в програмі 1С, корпоративною поштою та обліковими таблицями. Складала звіти по розрахунках , витратах та руху документації.

Education

Електротехнічний коледж

Економіка підприємства, Запоріжжя
Unfinished higher, from 2010 to 2013 (3 years)

Additional education and certificates

секретар

1 рік

Перукар

4 місяця

Курси з водіння

4 місяця

Курси кондитерів

3 місяця

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS Outlook
  • 1С:Предприятие
  • R-Keeper
  • Организаторские способности
  • Планирование
  • 1С УТП
  • Ресторан+

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Високий рівень самостійності, комунікабельність, маю організаторські здібності та досвід керування колективом ( 15 осіб).
Є бажання розвиватись далі, опановуючи нові професії.
Впевненний користувач ПК, офісними програмами, знання первинної бухгалтерії.
Здатність працювати з великими обсягами інформації, багатозадачність.
Активна життєва позиція.
Дисциплінованість, чесність, оперативність, старанність, уважність.
Швидко адаптують та засвоюю нову інформацію.
Шукаю цікаву роботу з перспективою кар'єрного зростання та отримання нових знань.
Телефон для зв'язку [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: