Resume from April 23, 2024 PRO

Юля

Адміністратор рецепції, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор рецепції

from 10.2018 to 12.2022 (4 years 2 months)
ТОВ ТС ТРЕЙД, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Забезпечення документообігу компанії (ділове листування, ведення внутрішньої документації).Прийом та розподіл вхідних дзвінків. Обробка та реєстр вхідної/вихідної документації (співпраця з кур'єрськими службами).Зустріч відвідувачів офісу.Вирішення адміністративних питань. Виконання доручень керівництва. Контроль за наявністю співробітників в офісі. Виписка пропусків для водіїв, складання маршруту.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 09.2017 to 07.2018 (10 months)
Інтернет-магазин дитячих товарів "Кіндо", Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом і обробка замовлень по телефону. Консультування клієнтів з приводу товарів, доставки, акцій і тд. Робота з кур'єрами, постачальниками. Вирішення спірних ситуацій.

Education

Національний Авіаційний Університет

Міжнародна економіка, Київ
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

Промислово -економічний коледж НАУ

Комерційна діяльність, Київ
Higher, from 2001 to 2003 (2 years)

Additional education and certificates

Закінчила курси майстра з нігтьового сервісу

2022 р

Knowledge and skills

MS Word Користувач Internet MS Outlook Opera Outlook Express Express

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, доброзочлива, вмію працювати в колективі та вмію спілкуватись з людьми. Знаю основи ділового спілкування.Можу знайти підхід до різних людей. Охоче допомагаю
при вирішенні питань співробітників. Шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: