Павло

Директор з маркетингу

Employment type: full-time, part-time
Age: 47 years
City of residence: Kyiv
Ready to work: Remote
Employment type:
full-time, part-time
Age:
47 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з маркетингу

from 12.2017 to 02.2022 (4 years 3 months)
Логістичний оператор (морські контейнерні перевезення), Одеса (Транспорт, логістика)

PPC: створення лендингів, розробка та ведення кампаній (з підрядниками та самостійно), вихід на окупність на третій місяць, починаючи зі старту кампанії
E-mail маркетинг: розробка стратегії розсилок, сегментація клієнтів, контент-план, формування контенту, робота з дизайнерами, виведення продажу нового напряму через розсилки.
SMM: створення та просування сторінки в Facebook, створення якісного контенту
Просування – виведення нових продуктових напрямків, ребрендинг та розробка нового стилю, організація проведення івентів – бізнес-сніданки, семінари.Розвиток нових каналів продажу (онлайн, робота з базами даних)
Дослідження ринків логістичних послуг: Україна, Східна ЄвропаПідтримка продажів: Робота та маркетингова акт

Результати: окупність контекстної реклами – 4-й міс. з моменту старту проекту, окупність офлайн заходів та вихід на прибутковість на 3-й місяць з моменту старту. Зростання продажів та вихід на нові клієнтські сегменти на ринку контейнерних перевезень

Керівник відділу маркетингу

from 03.2014 to 12.2017 (3 years 10 months)
Золоті ворота, Севастопольстрой, Київ (Нерухомість)

• розробка та реалізація маркетингової стратегії;
• продуктовий маркетинг (розробка спільно з відділом архітектури нових серій панельних будинків), розробка проектів та нових стандартів облаштування прибудинкової території;
• маркетингові дослідження ринку нерухомості Києва, Криму, Севастополя;
• розробка та реалізація діджитал стратегії. Організація продажів через онлайн канали: SEO, PPC, лендінги. SMM (Facebook, VK);
• просування онлайн 4-х ЖК "Акварель" "Архітектор" (покращена панель, економ-клас), "Античний" (бізнес-клас), "Марина де люкс" (бізнес-клас) розробка акцій зі стимулювання збуту;
• складання прогнозу і плану продажів за всіма проектами, що будуються і перспективними, зведений прогноз продажів у розрізі об'єктів, корекція прогнозу. Аналіз та прогноз окупності проектів спільно з фінансовим відділом

Досягнення: виконання планів продажів (25-28 тис. кв.м. на рік) за рахунок забезпечення потоку якісних вхідних лідів, збільшення рентабельності продажів.

Керівник відділу стратегічного маркетингу

from 04.2011 to 03.2014 (3 years)
Si Bis, Київ (IT)

- розробка маркетингової та збутової стратегії;
- маркетингові дослідження ІТ-ринку в розрізі: секторів споживання (банківський, державний, промисловий та телекомунікаційний), конкурентів, тенденцій та перспектив розвитку, конкурентів, SWOT та PEST аналіз;
- аналіз реалізованих проектів та портфеля продажів компанії, розробка рекомендацій щодо покращення Research&Solution Development Marketing (формування портфеля продуктів/рішень на основі аналізу потреб клієнтів та тенденцій ринку), опис портфеля продуктів;
- розробка, участь у реалізації програми просування продуктів та послуг компанії

Керівник відділу стратегічного планування та маркетингового аналізу

from 04.2006 to 04.2011 (5 years)
Промкабель-Електрика ЛТД, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створена «з нуля» система маркетингової аналітики, що включає зовнішній та внутрішній маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, - сегментація та АВС-аналіз клієнтів, аналіз конкурентів, постачальників, розрахунок обсягу ринку, аналіз його динаміки, виділення перспективних сегментів;
- проведено дослідження дрібнооптового та роздрібного напряму, на його основі виведено новий формат – «магазин на складі»
- налагоджено систему створення та обробки баз даних цільових клієнтів, передачі в відділ продажів, частково - подальшого контролю обробки;
- розроблено середньострокову маркетингову стратегію (3 роки), скориговано маркетингову частину антикризового плану, підготовлено план виходу на нові клієнтські сегменти: АПК, промисловість, енергетика
- спільно з відділом торговельного та продуктового маркетингу розроблено та впроваджено систему ціноутворення (реалізовано тактику «цінового лідера», організовано регулярний моніторинг цін конкурентів, адекватне реагування на зміну цін, автоматизовано процеси оновлення цін на базі система 1С 7.7), на оптовому та роздрібному напрямі;
- створено систему асортиментної політики, проведено аналіз та оптимізовано асортимент, періодично здійснюється виведення нерентабельних марок, груп продукції, пошук та введення нових;

Результати
Продажі компанії зросли на 60%, охоплення підприємств будівельного сектору Київського регіону склало 35%, частка в маржинальному прибутку дрібнооптового напряму збільшилася в 2 рази

Начальник відділу маркетингу та стратегічного розвитку

from 02.2004 to 04.2006 (2 years 3 months)
Кабельелектро, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організовано відділ маркетингу «з нуля», сформовано команду, яка успішно вирішує такі завдання:
• проведено аналіз ринку кабельно-провідникової, електротехнічної продукції, на його базі розроблено стратегію на середньостроковий період;
• організовано програми просування компанії, включаючи проведення виставки, семінари та презентації з продукції, просування в Інтернет, реклама у ЗМІ, підготовка роздавальних матеріалів;
• спільно з відділом регіонального розвитку проведено аналіз регіонів України щодо виходу на місцеві ринки, на основі аналізу відкрито представництва у містах: Харків, Дніпропетровськ та Кременчук;
• створено систему ціноутворення, включаючи регіональні представництва
• проведено аналіз асортименту, проведено аналіз потреб клієнтів – будівельних компаній та промисловості, на основі даних аналізу у продуктовий портфель введено нову групу – електротехніка

Досягнення
Зростання продажів близько 40%, зміна структури продажів (співвідношення кабель/електротехніка) 60/40, ріст маржинального прибутку на 30% за рахунок зміни структури; збільшення регіонального охоплення за рахунок відкриття нових представництв у Харкові, Дніпропетровську, Кременчуці та розвитку дилерської мережі у неохоплених регіонах

Керівник відділу маркетингу, провідний маркетолог

from 03.2000 to 02.2004 (4 years)
УГМК, Українська гірничо-металургійна компанія, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

• створено систему формування цін для дрібнооптових та оптових клієнтів, включаючи центральну філію (Київ) та регіональні представництва;
• проведено дослідження сегментів споживання особливих видів прокату;
• на основі досліджень налагоджено систему формування «гарячої» бази клієнтів по Україні та СНД, передачу їх до департаменту оптових продажів;
• відкриті канали експорту до країн СНД;
• налагоджено систему контролю над рекламною діяльністю в регіонах (бренд «Перший супермаркет металу»);
• виведено новий напрямок – виробництво кованих виробів під маркою «Коваль Вакула», розроблено та реалізовано план просування даного напрямку

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Маркетинг, Київ
Higher, from 1995 to 2000 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS PowerPoint
  • MS Access
  • Ability to analyze
  • Facebook Ads Manager
  • Google
  • Serpstat
  • Mailchimp
  • SendPulse
  • Реклама
  • Advertising
  • GetResponse
  • КМС
  • Google My Business
  • Google Sheets
  • Google Search Console
  • Користувач ChatGPT
  • Стресостійкість
  • Антикризове управління

Language proficiencies

English — above average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: