• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/15434611/

Бухгалтер

City: Kropyvnytskyi
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)

м. Кропивницький

ел. почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Солоп Наталія Вячеславівна

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді:
Гол. бухгалтера, зам. гол. бухгалтера, єдиного бухгалтера

Професійні навички:
 досвід роботи головним бухгалтером, єдиним бухгалтером від 16 років
 повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, ПП, ФОП, РРО, ПРРО, досвід автоматизації бух. обліку на базі 1С 7:7, 8:2, 8:3, та BAS CORP, знання Клієнт Банк, Електронний кабінет, ПФУ, Медок, впевнене володіння MS Word, Excel, знання бухгалтерського та податкового законодавства України.

Інформація о діяльності:

2023-2025р. єдиний бухгалтер (ФОП) торгівля, інтернет-магазин, опт-роздріб. Ведення бух. обліку ФОП з найманими працівниками відповідно до чинного законодавства, підготовка та подання звітності( подання ЄСВ, 1ДФ, сплата податків, своєчасне подання декларацій з єдиного податку) до податкових органів, взаємодія з банками, готівкові та безготівкові операції, контроль розрахунків через POS-термінали, робота з ПРРО, РРО, відкриття-закриття ФОП, ведення обліку доходів ФОП, перевірка лімітів

2013-2023 р.- гол. бухгалтер, єдиний бухгалтер
Облік і звітність підприємств ПП «ЛТРАНС» надання транспортних послуг, (загальна система , платник ПДВ), ТОВ «ПОЖЗАХИСТ» ПП «ПОЖЗАХИСТ-К» (загальна система, платник ПДВ, надання послуг в обслуговуванні та налагоджуванні протипожежного захисту , будівництво. ФОП 3гр. 5% єдиний податок.
Функціональні обов’язки:
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі
1С Підприємство 7.7, 8.2.3; МЕДОК, Єл. Кабінет, ПФУ, Дія, Вчасно
 робота з первинною документацією
 звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями
 проведення банківських операцій
 підготовка і здача звітності в державні фонди
 ведення кадрового діловодства
 розрахунок і нарахування заробітної плати, складання фінансових звітів для керівництва
 M.E.Doc реєстрація податкових накладних у програмі, розблокування, підготовка і здача звітності ЄСВ, Декларація ПДВ, фін звіти, статистика
 ведення обліку розрахунків з підзвітними особами, ведення обліку ТМЦ, ПММ, МНМА

2011-2013р. -ТОВ «Вікторія-Феліз» бухгалтер ( авансові звіти, матеріали, складський облік, нарахування заробітної плати, каса, банк, звіти ЕСВ)

2009-2011р.– ПП «Сорго»- бухгалтер єдиний, оптова торгівля будівельними матеріалами ( каса ,банк, інкасація , інвентаризація, продажі, склади запасів , матеріальні склади, кадровий облік, акти звірки, взаєморозрахунки)

2007-2009р. - ПП «Юніта» бухгалтер-касир, (каса, банк, продажі , склад, інвентаризація, інкасація)

Освіта:
2007-2011р. Кіровоградський інститут комерції : -Фінансово економічного факультету : Спеціаліст «Облік та аудит»
1989-1991р. Кіровоградський технікум економіки і права імені НП Сая Спеціальність: товарознавство та організація торгівлі – «Товарознавець»

Професійні навички–
Word, Excel ,MS Office, володію комп’ютером, Знання 1СБухгалтерія, Медок, єл. кабінет, володіння оргтехнікою, факс ,принтер, сканер, копіювальне обладнання досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку, від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів, досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами досвід проходження перевірок контролюючими органами; уміння працювати в системах Банк Клієнт, Інтернетбанк ; досвід формування платіжних доручень і вимог, досвід підготовки та підписання договорів, контрактів, знання податкового законодавства, досвід ведення переговорів, уміння працювати в команді, навички управління персоналом, навички ведення податкової звітності, розблокування ПН
Особисті якості:
уважність, відповідальність, організованість, порядність, чесність, акуратність, висока концентрація уваги , організаторські здібності ,вміння працювати з великим об’ємом інформації

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: