Resume from November 13, 2023 PRO

Олександр

Глава відділу комунікацій, реклами, маркетингу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник копірайтинг-центру

from 08.2018 to 09.2023 (5 years 1 month)
ПриватБанк, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Викладач з маркетингу та копірайтингу

from 03.2016 to 02.2023 (6 years 11 months)
Академія IMT, Дніпро (Освіта, наука)

Авторський курс з копірайтингу та ділових комунікацій
https://imt.academy/kurs-kopirayting

Керівник відділу копірайтингу

from 09.2012 to 12.2013 (1 year 3 months)
Агенція інтернет-маркетингу E-art, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

CEO, маркетолог, копірайтер

from 06.2011 to now (12 years 11 months)
Олександр Бихно. Маркетинг та комунікації, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

https://alexcopy.com.ua

Економіст відділу по роботі з фіз.особами

from 04.2007 to 02.2012 (4 years 10 months)
Банк «Південний», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Education

ДНУ ім. Олеся Гончара

Економіка підприємств, Дніпро
Higher, from 2003 to 2005 (2 years)

ДНУ ім. Олеся Гончара

Физико-технічний, Дніпро
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)

Additional education and certificates

Data Driven Marketing (агентство Ильи Балахнина Paper Planes)

4 місяці, диплом директора з маркетингу
Certificate

Knowledge and skills

SMM Email-маркетинг PPC Копірайтинг Навчання персоналу Тренінговий метод викладання Розробка маркетингової стратегії Аналіз цільової аудиторії Аналіз ринку Контент-маркетинг

Language proficiencies

English — average

Additional information

Я маркетолог із спеціалізацією в ділових комунікаціях. Допомагаю компаніям вирішувати бізнес-завдання через спілквання з клієнтами: від обробки негативу в соціальних мережах та підготовки мовних модулів для підтримки до розробки та запровадження тону голосу во всіх комунікаціях компанії.

Мій підхід полягає в тому, що комунікації впливають на сприйняття компанії та її продуктів клієнтами.
Наприклад, b2b-комунікації часто створюють важкими і за структурою, і за мовою. Так спілкуються держ.органи. Проблема може бути в тому, що споживачі, яких «виховали» такими комунікаціями, підсвідомово починають і продукти компанії вважати складними та важкими.

З іншого боку комунікаційна стратегія створюється під конкретне завдання. Наприклад, компанія може спеціально робити складні тексти, щоб залучати певну цільову аудиторію.

Саме ці завдання я виконував в ПриватБанку як керівник копірайтинг-центру. Потрібно було запровадити новий тон голосу во всіх комунікаціях, тому що дослідження виявили, що клієнти сприймають банк як дуже важку структуру. Вони порівнювали банк із суворою вчителькою, яку в класі всі бояться.

Це сприйняття потрібно було змінювати, але врахувати, що в банку безліч різних сегментів ЦА і неможливо розмовляти з усіма однаково.

Моя робота полягала в контролюванні вже створених комунікацій та навчанні авторів в банку. Я проводив вебінари та керував внутрішньою розсилкою на співробітників з тону голосу. Для створення комунікацій з нуля мене підключали в найважких випадках з високим іміджевим ризиком.

Моя команда складала: 1 копірайтер та 4 коректори.

Приклад вебінару для співробітників по книзі «Пиши, скорочуй»: https://youtu.be/B1MbA768fnQ

Також я запускав контент-маркетинговий проєкт з нуля: від завдання розробникам до створення та дистрибуції контенту. Сайт можна подивитися в архіві: https://web.archive.org/web/20210517004642/https://24mm.pb.ua/

Портфоліо

Мій підхід до комунікацій з прикладами робіт можна побачити на власних ресурсах:

Сайт: https://alexcopy.com.ua

Ютуб-канал: https://www.youtube.com/@alexcopycomua

Similar candidates

All similar candidates