Resume from March 9, 2023 PRO

Лариса

Помічник керівника, оператор ПК, бухгалтер (первинка), офіс-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник начальника відділу кадрів та архівної справи

from 03.2015 to now (9 years 2 months)
Заклад вищої освіти "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая", Киев (Освіта, наука)

- прийом, оформлення та ведення особових справ студентів;
- прийом, оформлення та ведення особових справ працівників;
- ведення книги обліку особових справ студентів, що навчаються в університеті;
- ведення книги обліку архівних справ студентів, які навчалися в університеті;
- архівація особових справ студента;
- робота у програмі 1-С підприємство "Університет", редакція 8.3 та 1-С Зарплата та управління персоналом для України "Кадри" редакція 2.1;
- робота з порталом ПФУ (електронні трудові книжки, електронні лікарняні листи)
- ведення картотеки студентів які навчаються та тих, хто закінчив навчання, внесення даних до єдиної бази;
- робота з виписками наказів за студентами (зарахування, відрахування, переклад, зміна прізвища та інше) оформлення їх належним чином та наповнення ними особових справ;
- робота з виписками наказів щодо працівників (прийом, відпустка, звільнення) оформлення їх належним чином та наповнення ними особових справ;
- видача оригіналів документів випускникам університету та відрахованим (контроль обхідного аркуша, виписка дозволу на отримання диплома та інше);
- робота з методистами кафедр, приймальною комісією щодо укомплектування та наповнення особових справ необхідними документами;
- оформлення, облік та видача довідок студентам, засвідчення копій попередніх документів;
- оформлення, облік та видача довідок працівникам, засвідчення копій документів;
- виконання інших службових доручень у відділі кадрів та архівної справи;
- Документи обороти по відділу кадрів;
- документообіг по студентському відділу
- ведення діловодства та канцелярії;
- багато іншого.

Як додаткове навантаження до основних обов'язків робота з сайтом дистанційного навчання Moodlе (комунікація зі студентами, викладачами).

Офіс-менеджер, помічник керівника

from 10.2012 to 01.2015 (2 years 3 months)
ТОВ "МЕТРОМЕТТРЕЙД" (кольоровий металопрокат) та ТОВ Гіла-Трейд (оптова компанія будівельних матеріалів), Київ (кольоровий металопрокат)

Поєднання функціональних обов'язків офіс-менеджера та помічника керівника та бухгалтера:
- відкриття-закриття офісу, здавання під охорону;
- зустріч відвідувачів в офісі;
- бронювання готелів, замовлення квитків;
- Вхідні дзвінки, їх переадресація через міні АТС;
- робота з електронними скриньками;
- поштова друкована кореспонденція (вхідна, вихідна);
- ділове листування;
- адміністративно-господарська підтримка офісу;
- робота в 1С 8.2 в інтерфейсі управління продажами та управління закупівлями, і всі пов'язані в цьому інтерфейсі документаціями, виконання доручень бухгалтерії (рахунки, контрагенти, номенклатура, договори, видаткові та податкові накладні, прив'язування платежів до рахунків та інше), (1C-7 );
- вся робота менеджера з продажу від прийняття замовлення до відвантаження товару зі складу;
- робота з кур'єрськими компаніями (САТ, Поні Експрес, Автолюкс, Нова Пошта та інші);
- укладання договорів (внесення реквізитів підприємства після перевірки в єдиній основі реєстрації підприємства);
- контроль документації бухгалтерської вхідної та вихідної за реєстрами;
- робота з впровадження програм для полегшення роботи друку конвертів, реєстрації договорів та реєстрації документів;
- робота з кур'єрськими компаніями;
- зустріч відвідувачів в офісі;
- Виконання безпосередніх доручень комерційного та генерального директорів;
- робота з міні АТС;
- відстеження безперебійної роботи оргтехніки;
- нагадування директорам про майбутні заходи та його плани на поточний робочий день;
- контроль чистоти в офісі та багато іншого.

Фахівець центру дистанційного навчання

from 03.2011 to 09.2012 (1 year 6 months)
Міжнародний науково-технічний університет ім.академіка Ю.Буга, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки методиста навчальної частини, контроль студентів, контроль проведення сесії, оформлення навчальних карток студентів, укладання договорів, складання робочих навчальних планів, виконання доручень віце-президента з міжнародних відносин та віце-президента з науково-методичної роботи, укладання контрактів з викладачами контрактниками.

Комерційний директор

from 04.2010 to 02.2011 (10 months)
ТОВ «Зеплін-Україна», Київ (оптові продажі дитячого одягу)

Контроль роботи менеджерів з продажу, організація їх роботи, постановка завдань та контроль їх виконання, звітність, пошук нових клієнтів, проведення переговорів, підписання договорів, ціноутворення, складання бюджету, участь у виставках, замовлення нової колекції, складський облік, товарна логістика, управління товарними запасами, контроль своєчасності оплати продукції та контроль своєчасного виконання поставок, мотивація персоналу, моніторинг ринку конкурентів. Щоденна, щотижнева та щомісячна звітність. Складання планів та контроль виконання та багато інших.

Менеджер з оптових продажів

from 01.2005 to 04.2010 (5 years 3 months)
ПП «Зеплін», Київ (оптовий продаж дитячого одягу)

формування замовлення, контроль за асортиментом, формування звітності,
робота з потенційними клієнтами, пошук нових клієнтів, маркетингове дослідження ринку,
коригування цін на продукцію, розробка дисконтної системи, індивідуальний підхід до кожного клієнта в залежності від потреб, укладання договорів, розробка рекламних акцій, ведення виписки первинної документації у 1С: Підприємство, повний супровід угоди, логістика.

Education

Міжнародний науково-технічний університет ім.академіка Ю.Бугая

Менеджмент, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Диплом бакалавра за спеціальністю менеджмент (менеджмент-організації).

Друге Вище професійне училище Київського торговельно-економічного університету

Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Specialized secondary, from 1998 to 2001 (3 years)

Кваліфікація продавця продовольчих та непродовольчих товарів 1-ї категорії, молодший спеціаліст зі спеціальності Товарознавство та комерційна діяльність

Additional education and certificates

Підготовчі курси у навчальному центрі соціальної служби зайнятості за спеціальністю секретар-референт

2004, 3 месяца

Прослухала заочний курс за програмою ЄШКО (міжнародне діловодство)

02.2004-01.2005

Прослухала заочний курс за програмою ЄШКО (англійська для початківців)

05.2003-01.2005

Освітній хаб міста Києва (курс Школа HR, сучасна українська мова)

липень 2021, серпень 2021

MCFR Цифрове видавництво

2021

CRDFGLOBAL (Базові правила інформаційної безпеки)

березень 2021

Цифрограм Дія МЦТУ (Дія, цифрове освіта)

листопад 2020

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook 1С:Підприємство MS Access Adobe Photoshop Outlook Express Робота зі сканером Робота з принтером Google Docs Нарахування зарплати Google Gmail Управління персоналом Управлінські навички Google Drive Проведення презентацій Дія Google Календар Google Meet Express Google Slides Google Форми Google Keep

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

References

  • Дзяна Оксана Васильевна

    Дзяна Оксана Васильевна

    Генеральный директор компании Зеплин –Украина.

    Contact details are hidden
  • Минаева Ольга Александровна

    Минаева Ольга Александровна

    Contact details are hidden
  • Ярмолинский Владислав Владимирович

    Ярмолинский Владислав Владимирович

    Contact details are hidden

Additional information

Професійні знання та навички:
досвід в організації та розвитку оптових продажів, організації роботи торгових відділів
знання товарної логістики, маркетингу, ЗЕД, практичне володіння технологіями велико-оптового продажу та закупівель, розвитку оптової мережі
знання специфіки регіонів
досвід організації промо-акцій
стратегічне планування діяльності підприємства та супровід продажів
аналіз ринку (вивчення споживчого попиту, конкурентної пропозиції, динаміка ринку)
формування асортименту, ціноутворення, просування продукції
знання процедур маркетингового аналізу, інструментів статистичної обробки баз даних
швидкісний набір тексту (154 удари за хвилину), наявність диплому друкарки,
Особисті якості: висока працездатність, відповідальність та результативність.
ПК: досвідчений користувач (Access, Excel, Word, Інтернет, 1С та ін.)
Надаю РЕКОМЕНДАЛЬНИЙ ЛИСТ від директора компанії з останнього місця роботи.
Посвідчення водія: категорія «В», автомобіль.
Наявність закордонного паспорта, автомобіль Seat Ibiza 2004р.в.
Переважно Лівий берег

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: