• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/15654922/

Бухгалтер

Considering positions: Бухгалтер, Адміністратор, Ревізор
City: Hatne
Considering positions:
Бухгалтер, Адміністратор, Ревізор
City:
Hatne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кузюра Вадим Михайлович
Дата народження: 6 січня 1990 року.
Сімейний стан: одружений.
Адреса: Київська обл., с.Гатне,
вул..Кібернетична 33
Телефон: мобільний [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Linkedin: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
01.07.2025 – дотепер – ФОП.
11.04.2018 – 30.06.2025 - Helpware Inc.
Посада:бухгалтер

• Щоденна звірка по банківській виписці, рознесення платежів в CRM систему;
• Ведення обліку тревел-звітів;
• Робота з контрактами про надання послуг;
• Опрацювання звітів про витрати;
• Створення замовлень на продаж і купівлю;
• Аналіз та вирішення запитів постачальників;
• Проведення платежів, робота з чеками;
• Звірка та аналіз AP/AR звітів;
• Участь в щомісячному закритті періоду;
• Аналіз звітів з продажу;
• Робота з клієнтами;
• Робот а з кешфлоу звітом;
• Опрацювання гарантійних запитів від клієнтів.

04.06.2016 – 10.04.2018 – ДП «Електролюкс ЛЛС»
Посада:бухгалтер

• Ведення завдань по рахунках розрахунків з постачальниками та покупцями
• Ведення рахунків у відповідності з електронним чи ручним процесом затвердження
• Ведення обліку авансових звітів ( отримання, перевірка, контроль проведення, архівування)
• Підготовка актів звірки з постачальниками, вирішення питань стосовно оплат та заборгованості
• Аналіз та вирішення претензій постачальників
• Проведення платежів
• Координування процесів по основним засобам (придбання, ліквідація, продаж), прийняття участі в інвентаризації
• Надання фінансової інформації різним відповідним внутрішнім та зовнішнім сторонам.
• Прийняття участі в підготовці та здачі статистичної та податкової звітності у відповідності з українським законодавством.
• Прийняття участі в модифікації ІТ систем для цілей бухгалтерського обліку в співпраці з відділами ІТ та контролінгу

27.09.2013 – 27.05.2016 – Аграрний холдинг група UkrLandFarming. м.Київ.
Посада:бухгалтер
• Формування виписок, здійснення платежів у системі «Клієнт- Банк»
• проведення взаєморозрахунків з дебіторами та кредиторами (акти виконаних робіт і наданих послуг, звірка з контрагентами);
• виписка податкових накладних
• робота з аудиторськими звітами відповідно до МСФЗ під час проведення квартального аудиту
• робота з первинними документами.
• проведенні інвентаризації на різних ділянках обліку
04.03.2013 – 31.03.2013 - Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України. м.Київ.
Посада: помічник бухгалтера (практикант).
◦ Нарахування та виплата заробітної плати
◦ розрахунки з постачальниками/покупцями
◦ рознесення банківських виписок в 1С
◦ виписка податкових накладних
01.08.2012 – 31.08.2012 - ТОВ «Спецкоммаш». м.Київ.
Посада: помічник бухгалтера.
◦ Нарахування та виплата заробітної плати
◦ виписка і облік довіреностей
◦ робота з системою «Клієнт-Банк»
◦ виписка первинної документації
Освіта:
• 01.09.2011-30.06.2013 - Київський Національний Університет ім.Тараса Шевченка, економічний факультет, спеціальність «Облік і аудит», диплом магістра.
• 01.09.2007- 01.07.2011 - Інститут менеджменту і фінансів при Київському Національному Університеті ім. Тараса Шевченка, економічний факультет, спеціальність «Облік і аудит», диплом бакалавра.
• 01.09.1997-01.06.2007 – Новосілківська загальноосвітня школа I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, атестат про повну загальну середню освіту.
Додаткова освіта:
2006-2007 - Перші Київські державні курси іноземних мов (англійська), свідоцтво.
Знання мов: українська – рідна, англійська – intermediate.
Додаткові навички:
Досвідчений користувач ПК - MS Office (Word, Excel, Power Point…);
Досвід роботи в 1С Бухгалтерія 7.7,8.2,SAP,Scala, Quickbooks,Netsuite, Zoho Books.
Водійське посвідчення: Категорія «В»
Особисті якості: пунктуальність, акуратність, відповідальність.

Vadym M.Kuziura

Date of Birth: January 6, 1990
Family status: Married.
Адреса: Kiev area, Hatne village, Kibernetychna St. 33
Mobile Phone: [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Linkedin: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Work Experience:
01.07.2025 – nowadays – Private Entrepreneur.
11.04.2018 – 30.06.2025 - Helpware Inc.

Position : Accounting Specialist

• Invoicing/Billing;
• Bank statement reconciliation, entering payments into CRM system;
• Post expense reports;
• Post travel reports;
• Create sales and purchase orders;
• Analyze and resolve suppliers enquiries;
• Process payments, work with checks;
• AP/AR reconciliations;
• Manage period end closing routines;
• Analyzing AP/AR reports;
• Analyzing Sales reports;
• Work with customers, resolve different issues;
• Work with a cash flow report;
• Work with warranty issues.

04.06.2016 – 10.04.2018 - DC "Electrolux LLC"
Position : AP/AR Supervisor
• Process the Accounts payable/receivable activities;
• Process invoices through electronic or manual approval flows;
• Process Travel Expenses(receive, validate, booking check, archive);
• Preparing of account statements for suppliers, solving different issues with suppliers related to payments and debt;
• Analyze and resolve Supplier enquiries;
• Process payments;
• Coordinate the Fixed Assets tasks (acquisition, write off, disposal), taking part in FA checking;
• Manage Period End Closing routines ;
• Provide relevant management information;
• Taking part in preparing and providing statutory and financial reporting in accordance with Ukrainian law;
• Ensure that all processes/activities are mapped/described in Desk Top Procedures;
• Participate in the develop IT system for accounting needs in cooperation with controlling and IT;

27.09.2013 – 27.05.2016 – Agriculture holding group of UkrLandFarming. Kiev.
Position: Accountant
• diversity of bank statements in the "Client-Bank" system
• carrying out acts of mutual checks with counteragents
• statement and control over the conduct of the acts of performed works
• statement of tax invoices
• work with with audit reports according to IFRS during the quarterly audit
• inventory in different areas of accounting
04.03.2013 – 31.03.2013 - Federation of Professional Accountants and Auditors of Ukraine. Kiev.
Position: Accountant Assistant (trainee).
• payroll calculations
• payments to suppliers / buyers
• diversity of bank statements
• statement of tax invoices
01.08.2012 – 31.08.2012 - "Spetskommash" Ltd. Kiev.
Position: Accountant Assistant.
• payroll calculations
• statement and account of warrants
• work with the "Client-Bank" system
• statement of primary documentation
Education:
• 01.09.2011-30.06.2013 - Taras Shevchenko National University of Kyiv, The Faculty of Economics, specialty "Accounting and Auditing", a master's degree diploma.
• 01.09.2007- 01.07.2011 - Institute of Management and Finance at the Kyiv National University of Taras Shevchenko, Department of Economics, specialty "Accounting and Auditing", a bachelor's degree diploma.
• 01.09.1997-01.06.2007 - Novosilky school, a high school diploma.
Additional education:
2006-2007 - First Kyiv State Courses of Foreign Languages ​​(English), Certificate.
Languages: Ukrainian - native, English - upper-intermediate.
Additional skills: Experienced PC skills - MS Office (Word, Excel, Power Point);
experience in 1C Accounting 7.7,8.2,SAP,Scala,Quickbooks, Netsuite,Zoho Books;
Driving license: category "B".
Personal qualities: punctuality, accuracy, responsibility.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: