• File

Андрій

Керівник відділу продажу

City: Ternopil
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мазур Андрій Петрович
(Andriy Mazur)

Дата народження: 06.10.1995
Місто: Львів
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

-​ вересень 2010 р. – червень 2013 р., Львівський технікум м’ясної та
молочної промисловості Національного університету харчових технологій
за спеціальністю - бухгалтерський облік, диплом молодшого спеціаліста
(денна форма навчання).
-​ вересень 2013 р. – червень 2017 р., Національний університет харчових
технологій за спеціальністю - облік і оподаткування, диплом спеціаліста
(заочна форма навчання).

Додаткова освіта:

-​ червень – серпень 2018 р. — курси англійської мови у школі «Green
Forest» intermediate level, м. Львів.
-​ січень 2019 р. – конференція «How To Sell», м. Львів.
Досвід роботи:​

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (оптові продажі курятина)

●​ Травень-2024 - теперішній час (об’ємом продаж 2000т з оборотом
160-170 млн грн на місяць)

●​ Залучення нових каналів збуту(70% клієнтів компанії);
●​ Ведення переговорів на всіх рівнях в компанії;

●​ Розширення продуктового асортименту у нових та діючих клієнтів,
збільшення їх потенціалу;

●​ Постійний аналіз території на предмет нових клієнтів ;

●​ Виконання планових показників;


Регіональний менеджер (менеджер з оптових продаж свинина)

●​ вересень 2021- квітень 2024 ТД «Lembergmeat» з торговим оборотом
450т-500т на місяць.

●​ Залучення та розвиток дистрибюторських компаній ;
●​ Ведення переговорів на всіх рівнях в компанії;

●​ Розширення продуктового асортименту у нових та діючих клієнтів,
збільшення їх потенціалу;

●​ Постійний аналіз території на предмет нових клієнтів або партнерів;

●​ Виконання планових показників;

●​ В підпорядкуванні 5 тереторіальних менеджерів.
Супервайзер

-​ серпень 2020 р. –вересень 2021 ТОВ “Рошен-Гранд” м.Львів

— Управління продажами торгової команди 5 чоловік;
— Створення планів для торгових представників у розрізі об'ємів продажів;
— Контроль дебіторської заборгованості;
— Маршрутизація напрямку роботи торгових представників;
— Виконання планів за обсягами і структурі продажів;
— Навчання та контроль торгової команди в «полях»;
— Організація і контроль роботи торгових представників;
— Контроль за виконанням стандартів роботи компанії (внутрішніх правил, процедур і
розпоряджень).

Торговий представник (робота з мережами)

-​ серпень 2019 р. – серпень 2020 р. ТОВ “Рошен-Гранд” м.Львів

Функціональні обов’язки:
— введення та виведення позицій;
— ротації позицій;
— аналіз категорії;
— аналіз продаж з полиці;
— сторчек;
— планування промо активностей (локальні промо та національні);
— розрахунок вигоди від проведення промо;​
— контроль та обмеження недопоставок;
— переговори;​
— контроль та своєчасне виконання усіх замовлень;
— аналіз промо активностей;
— закриття планів.
— контроль дебіторської заборгованості.

Операційний менеджер (Організація Конференцій)

-​ березень 2017 р. – червень 2019 р. “Lviv startup Club” м.Львів​

Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів;
— ведення документообігу;
— проведення презентацій;
— пошук нових клієнтів;
— підтримання існуючої клієнтської бази;
— Інтернет продажі (продаж товару, ведення замовлень);
— проведення презентацій, конференцій, малих івентів;
— проведення рекламних акцій;
— пошук нових ринків збуту;
— управління персоналом (5 чол.);
— контроль ведення документації;
— продаж партнерських пропозицій.

Бухгалтер

-​ лютий 2012 р. – березень 2017 р. ПП “Агенція Мастак“

Функціональні обов’язки:

-​ ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-​ здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
-​ надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
відстеження парафій на розрахункові рахунки;
-​ контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок
з контрагентами);
-​ податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів,
складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
-​ контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
-​ взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
-​ облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і
розрахунок заробітної плати;
-​ участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними
документів.

Професійні навички:

— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word,Powerpoint),1С, інтернет банкінг,
Medoc,Adobe photoshop,Adobe premiere);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних кампаній;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— вміння вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; англійська – intermediate.
Особисті якості:

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими
обсягами інформації, комунікабельність, стресостійкість, ініціативність,
порядність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружений.
Можливість відряджень: так.
Можливість переїзду: так.
Власне авто: так.
Хобі: спорт (плавання, важка атлетика), подорожі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: