- PRO
Ольга
Менеджер з персоналу
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/15673591/
Work experience
Менеджер з персоналу
from 06.2023 to 08.2023
(2 months)
Благодійна організація "Ветеран Хаб", Вінниця (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Обов'язки: Робота з модулем 1С "Заробітна плата та Управління Персоналом". Досвід роботи в управлінні персоналом та кадровому діловодстві. Досвід роботи в підборі та адаптації персоналу. Знання методів пошуку персоналу та проведення співбесід.
HR-менеджер
from 07.2022 to 11.2022
(4 months)
Вінницька обласна організація Товариства Червоного Хреста України, Вінниця (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Основні обов'язки: організація необхідного кадрового обліку та кадрового діловодства. Розробка положень, регламентів та інших документів, що стосуються кадрових питань. Виконання HR- стратегії згідно з планами Товариства Червоного Хреста України. Координація процесу підбору та адаптації нових співробітників; навчання, оцінка, розвиток та мотивація працівників. Виконання доручень голови Товариства Червоного Хреста України.
HR-менеджер
from 11.2021 to 02.2022
(3 months)
Ralen Group, Вінниця (Пошук персоналу, HR)
Основними обов'язками було пошук працівників для працевлаштування на работу за кордон. Організація реклами, ведення соціальних мереж, опрацювання холодних дзвінків. Ведення звітності. Проведення маркетингово дослідження та аналіз ринку праці. Співпраця з фірмами та з посередниками.
Директор філії
from 04.2018 to 11.2021
(3 years 7 months)
DWELL WELL B.V, Вінниця (Пошук персоналу, HR)
Основними обов'язками було управління діяльністю представництва в Україні. Пошук працівників для працевлаштування за кордоном. Аналіз ринку праці з проведенням маркетингового дослідження. Ведення фінансової та внутрішньої звітності.
Інспектор відділу кадрів
from 01.2018 to 03.2018
(2 months)
Грін кул, ТОВ, Вінниця (Машинобудування)
Функціональні обов'язки: оформлення прийому на роботу нових працівників, переведення на іншу посаду в середині організації, комплектування особових справ та внесення до них змін пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення архіву особових справ працівників, ведення обліку особового складу з гідно підрозділів та встановленої документації. Видача довідок про своєчасну або минулу трудову діяльність. Підрахування трудового стажу, підготовка документів, необхідних для оформлення пенсій працівникам. Контроль за дотримання графіку відпусток у підрозділах, облік надання відпусток. Заповнення протоколів і листків тимчасової непрацездатності. Підбір персоналу, проведення співбесід, робота із Центром зайнятості.
Менеджер по найму персонала/ Офіс - менеджер/ Помічник бухгалтера
from 04.2017 to 12.2017
(8 months)
Приватне підприємство "ТВД", Вінниця (Приватні особи)
Функціональні обов'язки: оформлення прийому на роботу нових працівників, переведення на іншу посаду. Комплектування особових справ, внесення до них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення архіву особових справ. Ведення обліку особового складу, його підрозділів та встановленої документації. Видача довідок про своєчасну або минулу трудову діяльність. Підрахування трудового стажу, підготовка документів, необхідних для оформлення пенсій працівникам. Контроль за дотримання графіку відпусток у підрозділах, облік надання відпусток. Заповнення протоколів і листків тимчасової непрацездатності. Підбір персоналу, проведення співбесід, робота із Центром зайнятості. Виконання доручень керівництва, ведення секретарської діяльності.
Інспектор відділу кадрів
from 01.2016 to 12.2016
(11 months)
ТОВ «Птахофабрика Поділля», Вінниця (Харчова промисловість)
Обов’язки: ведення обліку особового складу, його підрозділів та встановленої документації. Оформлення прийому на роботу нових працівників, переведення на іншу посаду. Комплектування особових справ, внесення до них змін, пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення архіву особових справ. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок. Видача довідок про своєчасну або минулу трудову діяльність. Підрахування трудового стажу, підготовка документів, необхідних для оформлення пенсій працівникам. Контроль за дотримання графіку відпусток у підрозділах, облік надання відпусток
Редактор
from 12.2013 to 11.2015
(1 year 11 months)
ФОП Сикало, Вінниця (Видавництво, поліграфія)
Редактування текстів, книжок, форматування фото, карток та інших матеріалів.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 04.2013 to 11.2013
(7 months)
Барлінек Інвест, ТОВ, Вінниця (Будівельна промисловість, деревообробка)
Обов’язки: робота з персоналом. Ведення кадрового діловодства. Ведення обліку відпусток, їх видача, контроль за залишком. Бухгалтерський облік, 1С (7). Контроль первинних документів. Оформлення відряджень. Страхування життя. Ведення військового обліку.
Офіс- менеджер/ менеджер по роботі з клієнтами
from 09.2009 to 12.2012
(3 years 3 months)
СТ «Мурованокуриловецький коопзаготпром», Вінниця (Будівельна промисловість, деревообробка)
Обов’язки: Оптово-роздрібна торгівля промисловою групою товарів та вторинною сировиною. Контроль первинних документів відповідно до вимог національних стандартів України. Робота з персоналом, ведення кадрового діловодства. Інкотермс 2010. ЗЕД (експорт-імпорт продукції ), ведення бухгалтерського обліку. Word, Excel, активне використання програм автоматизованої звітності, електронної пошти. Пряма співпраця з податковими, митними та іншими контролюючими органами. Вирішення питань юридичного аспекту.
Education
Вінницький Торговельно-економічний інститук КНТЕУ
Менеджер на ринку товарів та послуг, Вінниця
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)
Additional education and certificates
ДП "Вінницький експертно-технічний центр", Спеціальність: Інженер з охорони праці
2009, 1 місяць
Knowledge and skills
- Пунктуальність
- Комунікабельність
- Організованість
- Здатність до навчання
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Адаптивність
- Відповідальність
- MS Office
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Цілеспрямована, готова навчатися новому та розвиватись, відповідальна, пунктуальна.
Одружена, двоє дітей.
Similar candidates
-
Рекрутер
25000 UAH, Vinnytsia -
Оператор ПК
Vinnytsia -
HR-менеджер, помічник юриста
Vinnytsia, Remote -
Менеджер з персоналу
Vinnytsia -
Інспектор відділу кадрів
Vinnytsia -
Менеджер з навчання персоналу
30000 UAH, Vinnytsia