• File

Олександра

Customer support representative

Age: 24 years
City of residence: Dnipro
Ready to work: Remote
Age:
24 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пісоцька Олександра Андріївна

Основна інформація:

Дата народження: 05.06.2001
Контактна інформація: Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телеграм: @marrrry_li
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Середньо-спеціальна: Дніпровский транспортно-економічний колледж
Вища: Університет митної справи та фінансів

Досвід роботи:
Червень 2023 – вересень 2025 – компанія з фото сервісу Fix the photo
Посада: Менеджер з підтримки клієнтів англійською мовою
Листопад 2022 – лютий 2023 - онлайн мовна школа Ecole
Посада: Помічник керівника
Серпень 2021 – серпень 2022, АТ «А-Банк»
Посада: Ведучий спеціаліст Чат-Online А-Банку
Серпень – листопад 2019, АТ «Альфа-Банк»
Відділ дистанційних продажів
Жовтень 2018 – квітень 2019, Рекламне агентство «Промо-Десант»
Посада: Помічник організації рекламних презентацій

Ключові навички та чому Ви повинні взяти саме мене:

• Стресостійкість: можу витримати велике навантаження;
• Комунікабельність: добре з людьми, не конфліктна;
• Педантичність: зроблю роботу настільки ідеальною, наскільки зможу;
• Чесність та відповідальність: на мене можна покластися;
• Швидко навчаюсь, спостережлива: не потрібно витрачати багато часу та сил на моє навчання;
• Цілеспрямованість: у мене є цілі, і я йду їх досягати;
• Вільна українська та російська.

Додаткова інформація:

Англійська: B2
Знання ПК: впевнений користувач (Windows, MS Office, Internet)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: