Resume from January 3, 2018 PRO

Віра

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Employment:
Part-time.
Age:
45 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 07.2012 to 09.2015 (3 years 2 months)
ЛФ ТОВ "Будмакс", Львов (Дистрибуція будівельних матеріалів)

Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; ведення табелю робочого часу працівників; пошук та підбір персоналу; звітність. Організація та проведення корпоративних заходів.

Education

ЛНУ імені І. Франка

Юридичний, спеціаліст-юрист, Львів
Higher, from 2003 to 2009 (5 years 9 months)

Additional information

Борбуляк Віра Михайлівна
Дата народження: 06.06.1978р.
м.Львів
Моб.тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)


Мета : заміщення вакантної посади менеджера по персоналу, інспектора з кадрів.

Особисті якості: доброзичлива, комунікабельна, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, цілеспрямована, наполеглива в досягненні поставлених завдань, відповідальна, швидко навчаюсь, активна життєва позиція.

Освіта:
•2007-2009рр. – ЛНУ ім.. Івана Франка, юридичний факультет, заочна форма навчання, освітній рівень Спеціаліст.

Досвід роботи :
26.09.2016р.- по сьогодні
Посада: інспектор з кадрів
Посадові обов"язки:
Організація і ведення кадрового діловодства в повному обсязі;ведення і зберігання особистих справ співробітників компанії;заповнення та зберігання трудових книжок;оформлення документів прийом, звільнення;оформлення відпусток, лікарняних;ведення документів по відрядженнях;ведення табелів обліку робочого часу;підготовка звітності по персоналу.
29.03.2016р. - 23.09.2016р. - виробниче підприємство ТОВ “Глас Трьош Львів”.
Посада : менеджер з персоналу
Посадові обов"язки:
Оформлення прийомів, переведень та звільнень працівників Товариства у відповідності до норм чинного трудового законодавства; ведення та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, підготовка довідок про трудову діяльність працівників; забезпечення зберігання сформованих особових справ працівників; ведення архіву особових справ звільнених працівників; організація процесу та обліку та оформлення відпусток працівникам; організація процесу оформлення та обліку відряджень працівників; ведення обліку робочого часу працівників; підготовка інформації для внутрішньої звітності компанії; внесення змін у кадрову програму стосовно будь яких змін у соціальному стані працівника, трудовій діяльності тощо. Підбір персоналу різного рівня, проведення співбесід та підбір кандидатів.


30.07.2012р. – 30.09.2015р. ЛФ ТОВ «Будмакс» (гуртовий продаж та дистрибуція будівельних матеріалів).
Посада: менеджер з персоналу ( + 0,25 ставки товарознавця)

Посадові обов’язки:
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; ведення табелю робочого часу працівників; пошук та підбір персоналу; моніторинг ринку праці, створення зовнішнього резерву; звітність. Організація та проведення корпоративних заходів.
Рекомендації : Гординська Марія Михайлівна (головний бухгалтер) [open contact info](look above in the "contact info" section).

20.09.2010р. -04.05.2012р. - ТзОВ НВФ „Дока” (постачання, монтаж і введення в експлуатацію обладнання для автоматизації технологічних процесів, поставка приладів КВП і А, геодезичного обладнання, виконання геодезичних робіт.).
Посада : офіс-менеджер.
Посадові обов’язки:
Кадрове діловодство: оформлення наказів на прийняття, звільнення та переведення працівників, відпусток; розроблення посадових інструкцій; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
Ведення документообігу, оформлення авансових звітів, виписка довіреностей, оформлення відряджень, підготовка документів для участі у конкурсних торгах, реєстрація договорів та їх опрацювання, контроль робочої дисципліни працівників, прийом відвідувачів, організаційне забезпечення офісу.
Рекомендації : Якубович Тетяна Іванівна (фінансовий директор) [open contact info](look above in the "contact info" section).

13.01. - 13.09.2010р. –агентство інформації та реклами «Медіа – Захід».
Посада : менеджер з постачання.
Посадові обов’язки : продаж друкованої продукція, пошук клієнтів.

З 2005р. по 2008р. - ВАТ «Львівський міський молочний завод».
(Виробництво молочної та кисломолочної продукції).
Обіймала посади на даному підприємстві секретаря референта керівника та інспектора по кадрам.

Посадові обов´язки: ведення документообігу, реєстрація договорів, складення ділових документів, ведення протоколів під час засідання членів правління та виробничих нарад, контроль за виконанням розпоряджень керівника, прийом відвідувачів, організаційне забезпечення офісу, робота з електронною поштою. Оформлення прийому, переведення, звільнення у відповідності із трудовим законодавством; формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; заповнення, облік та зберігання трудових книжок; оформлення відпусток; підготовка і розроблення посадових інструкцій; підбір працівників, проведення співбесід; подання звітностей; підготовка про

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: