• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/16324813/

Адміністратор готелю

Considering positions: Адміністратор готелю, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор на ресепшн, Адміністратор
City: Kyiv
Considering positions:
Адміністратор готелю, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор на ресепшн, Адміністратор
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Саченок Тетяна Василівна

Дата народження: 10.07.1960
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Посада: Помічник адміністратора

Освіта
Середня освіта – 1977р.
Київський університет ім. Т. Г. Шевченка Економічний факультет
Спеціальність: економіст, викладач політекономії – 1985р.

Місце та досвід роботи
ТОВ «САВВАТС» (2007– 2024рр.).

• Провідний менеджер відділу збуту (02.03.2007– 01.12.2007).

Робота з клієнтами та формування замовлень.
Підготовка супровідної документації.
Взаємодія з виробництвом та логістикою.
Підтримка клієнтів та обробка запитів.
• Начальник відділу профнастилу (01.12.2007 – 01.03.2024).

Управління роботою відділу, розподіл завдань та контроль
виконання.
Координація виробничих та логістичних процесів.
Робота з клієнтами та комерційними партнерами.
Формування звітності, контроль документообігу.
Організація ефективної взаємодії між структурними підрозділами.

• Менеджер відділу давальницьких послуг (01.03.2024 – 31.10.2024).

Ведення документації та контроль правильності розрахунків.
Комунікація з партнерами, замовниками та внутрішніми відділами.
Координація процесів виконання послуг та відвантаження продукції.
Робота з договорами, рахунками та супровідними документами.

Додаткові компетенції
• Великий досвід роботи, організованість та відповідальність в
адміністративних, управлінських та координаційних процесах. Вміння
працювати з документами, клієнтами, підрядниками та внутрішніми
відділами. Високий рівень самодисципліни та вміння підтримувати
порядок у робочих процесах. Орієнтована на якісний сервіс та чітку
організацію щоденної роботи.
• Вміння працювати з документами, клієнтами, підрядниками та
внутрішніми відділами.
• Високий рівень самодисципліни та здатність підтримувати порядок у
робочих процесах.
• Орієнтованість на якісний сервіс та чітку організацію щоденної роботи.

Мова – українська.

Інтереси: подорожі, читання, спорт.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: