- Business card
Екатерина
Администратор, 12 000 UAH
- Considering positions:
- Администратор, Менеджер з продажу, Агент з нерухомості
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 47 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1636924/
Knowledge and skills
- 1С
Additional information
Р Е З Ю М Е
Гриценко Катерина Володимирівна
Дата народження: 28 липня 1978 р.
Мета: заміщення вакантної посади менеджера з продажу, менеджера по персоналу, адміністратора, секретаря керівника.
Досвід роботи:
З 1995 по 2004 рр. працювала в дитячій музичній школі на посаді бібліотекаря
( м. Знам'янка, Кіровоградська обл.).
З 2004 по 2006 рр. займала також посаду секретаря у Знам'янській ДМШ.
Маю досвід:
1.Видача учбової літератури.
2. Ведення документації.
3. Прийом вхідних дзвінків.
4. Допомога керівництву в організації нарад та семінарів.
З 2006 по 2007 рр. працювала завідуючою шкільної бібліотеки ( м. Дніпродзер-
жинськ, Дніпропетровська обл.)
Маю досвід:
1. Обслуговування читачів бібліотеки.
2. Проведення бібліотечних уроків, масових заходів.
3.Ведення документації бібліотеки.
З 2007 по 2009 рр. працювала в Знам'янській бібліотечній системі на посаді бібліотекаря .
Обізнана з: 1) написанням сценаріїв для проведення масових заходів; 2) проведенням свят, презентуванням художньої літератури; 3) оформленням книжкових виставок
З травня 2010 р. по травень 2011 р. працювала адміністратором у магазині одягу (м. Київ)
Маю досвід:
1. Здійснювати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створенню для них комфортних умов.
2. Забезпечувати контроль за збереженням матеріальних цінностей.
3. Консультувати відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються.
4. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводити необхідні організаційно-технічні заходи.
6. Забезпечувати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства.
Червень 2012 р. – травень 2014 р. менеджер з персоналу/офіс-менеджер будівельна компанія «Виват Студио», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
1. Пошук і підбір персоналу;
2. Керівництво персоналом і контроль;
3. Організація навчання персоналу;
4. Виконання обов’язків офіс-менеджера;
5. Планування, підготовка і проведення заходів.
2016 р - розпорядник робіт 4 розряду ПАТ " Світло Шахтаря"
Маю досвід в програмі 1С версія 8.3 підприємство.
На даний час проживаю в м. Харків.
Освіта: повна вища
Закінчила:
2004 – 2006 рр. Олександрійське училище культури, спеціальність: бібліотекар - бібліограф.
2006 – 2010 рр. КДНПУ ім. М.П Драгоманова, спеціальність: вчитель української
мови і літератури, зарубіжної літератури, бібліотекознавець
Курси:
2008 р. Кіровоградська обласна спортивно - технічна учбова організація, кваліфікація: оператор комп'ютерного набору.
Також обізнана з програмою 1с версія 8.3
Володіння мовами: українська, російська, англійська зі словником.
Позитивні трудові якості:
-Чесність;
-Неконфліктність;
-Здатність швидко засвоювати нову інформацію, потрібну для роботи;
-Здатність до навчання;
-Якісне та своєчасне виконання розпоряджень.
Контактний телефон: [
е-mail: [
Similar candidates
-
Адміністратор
Kharkiv -
Адміністратор
23000 UAH, Kharkiv -
Фахівець з господарської діяльності
Kharkiv -
Администратор
Kharkiv -
Адміністратор, офіс-менеджер
Kharkiv -
Адміністратор
Kharkiv